جاباما
۱۱۶۳۵۴۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کومان: در نیوکمپ از رئال مادرید نمی‌ترسیم

سرمربی تیم بارسلونا در نشست خبری پیش از مصاف با رئال مادرید اعلام کرد به دلیل میزبانی در این مسابقه ترسی از تیم تحت هدایت کارلو آنچلوتی ندارد.

ایلنا: بارسلونا و رئال مادرید یکشنبه در الکلاسیکو به مصاف هم خواهند رفت و رونالد کومان به امید اولین پیروزی خود به عنوان مربی در این دیدار، مشتاقانه منتظر این بازی است. فصل گذشته، بارسلونا دو بازی کلاسیکو را از دست داد. اکنون با بازگشت هواداران به ورزشگاه، کومان به کسب نتیجه بهتر امیدوار است.

کومان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی توضیح داد: "ما در دو بازی گذشته خود پیروز شده‌ایم و در آستانه این بازی بزرگ احساس خوبی داریم. ما برای انجام این بازی هیجان‌زده‌ایم. امیدوارم ورزشگاه پر یا تقریباً پر شود و جو خوبی وجود داشته باشد. می‌دانیم که چه کاری می‌توانیم انجام دهیم و در خانه بازی می‌کنیم، بنابراین من نمی‌ترسم. هر دو تیم برای خیلی چیزها بازی می‌کنند. برای ماریال هنوز اتفاقات سال گذشته را به یاد می آوریم. اما خیلی چیزها ممکن است رخ دهد. این بازی چیزهای زیادی در مورد وضعیت فعلی هر دو تیم خواهد گفت."

کومان در پاسخ به این سوال که کدام باشگاه در حال حاضر ترکیب بهتری دارد، اظهار داشت که آنها شبیه هم هستند. او گفت: نمی دانم، هرچند از نظر تجربه تفاوت وجود دارد. ما چند بازیکن باتجربه هم داریم. بنابراین نزدیک است. برخی مناطق وجود دارد که آنها ممکن است بهتر باشند و برخی مناطق که ممکن است ما بهتر باشیم. ما سعی می‌کنیم بهترین بازی خود را انجام دهیم. فکر نمی‌کنم تیم از پیش برنده‌ای برای این بازی وجود داشته باشد. مالکیت برای ما مهم است، در حالی که آنها در ضد حملات خوب بازی می کنند. ما باید زمانی که توپ را در اختیار داریم و وقتی توپ را از دست می دهیم به خوبی سازماندهی کنیم تا ضد حملات آنها را کنترل کنیم.

از سرمربی بارسلونا همچنین پرسیده شد که این ال کلاسیکو در آینده او چه نقشی دارد. او با ابراز تاسف گفت: "اگر باید قبل از هر بازی جواب این را بدهم... فکر نمی‌کنم من یا رئیس‌ باشگاه مجبور باشیم هر هفته به این موضوع پاسخ دهیم. احساس می‌کنم حمایتی دارم، اما می‌دانم که آینده من به کسب نتایج بستگی دارد."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج