۱۱۶۳۵۴۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

موزه‌ها فردا (یکشنبه) باز است

مدیرکل موزه‌های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اعلام این که فردا (یکشنبه، دوم آبان) تمام موزه‌های این وزارت‌خانه باز است، گفت: شیوه‌نامه‌های بهداشتی در موزه‌ها رعایت می‌شود.

خبرگزاری ایرنا: محمد رضا کارگر روز شنبه با اعلام این خبر گفت: فردا یک‌شنبه (دوم آبان) مصادف با ۱۷ ربیع الاول روز ولادت پیامبر اکرم (ص) و ولادت حضرت امام جعفر صادق تمام موزه‌های زیر مجموعه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی آماده پذیرش بازدید کنندگان خواهد بود.

وی در ادامه درباره ساعات بلیط فروشی در این موزه‌ها گفت: از نیمه دوم سال یعنی از ابتدای مهرماه تا ۲۹ فرودرین ماه ساعت فعالیت موزه از ۹ تا ۱۷ خواهد بود.

موزه‌ها فردا (یکشنبه) باز است

کارگر در واکنش به برخی فیلم‌های منتشر شده در فضای مجازی درباره تراکم جمعیت در برخی موزه‌ها با وجود شرایط کرونایی گفت: موزه‌داران ما به شدت شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کرده و از حضور تعداد زیاد بازدید کننده جلوگیری می‌کنند. اگر تراکم جمعیتی مشاهده شده، مربوط به فضای بیرون از موزه ها است.

وی در خصوص بلیت فروشی اینترنتی موزه‌ها گفت: تقریبا همه موزه‌ها امکان خرید اینترنتی را دارند و علاقه‌مندان می توانند پیش از ورود به موزه ها اقدام به خرید بلیت کنند و این شیوه خرید می‌تواند به مدیریت میزان بازدید کنندگان کمک کند.

کارگر گفت: در حال حاضر تقریبا بیشتر بازدیدکنندگان اینترنتی بلیت می‌خرند که با این شیوه از تراکم بازدید کننده در برخی از سانس‌ها می توان جلوگیری کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج