۱۱۶۳۶۵۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

نوروزی: ۸۰درصد مشکلات نیازی به بودجه ندارد

عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: ۸۰ درصد مشکلات کشور با ایجاد هماهنگی و حذف بروکراسی‌ها قابل رفع است و رئیس جمهور در سفر به استان‌ها می‌تواند با عنایت به این مسئله نسبت به حل مشکلات اقدام کند.

خبرگزاری فارس: عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: ۸۰ درصد مشکلات کشور با ایجاد هماهنگی و حذف بروکراسی‌ها قابل رفع است و رئیس جمهور در سفر به استان‌ها می‌تواند با عنایت به این مسئله نسبت به حل مشکلات اقدام کند.

حجت الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس، با اشاره به سفرهای استانی رئیس جمهور گفت: سفر به استان‌ها باعث می‌شود که مسئولان از نزدیک با مشکلات مردم آشنا شوند و تصویر دقیق‌تری از مسائل و مشکلات مردم را داشته باشند.

نوروزی: ۸۰درصد مشکلات نیازی به بودجه ندارد

وی افزود: از سوی دیگر حضور مسئولان در بین مردم موجب امیدآفرینی در جامعه می‌شود و مردم وقتی می‌بینند مسئولان رو در رو حرف‌های آنها را می‌شنوند نسبت به بهبود وضعیت امید بیشتری پیدا می‌کنند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: 80 درصد مشکلات کشور نیازی به بودجه ندارد، بلکه با هماهنگی دستگاه‌های مختلف و حذف بروکراسی اداری و موانع ایجاد شده قابل حل است.

نوروزی خاطرنشان کرد: برای مثال یک کارخانه به دلیل ایجاد موانع تعطیل شده و یا یک پروژه که ردیف اعتباری برایش تخصیص داده شده و اعتبار هم برای اجرای آن واریز شده، به دلیل برخی ناهماهنگی‌ها و مانع‌تراشی‌ها متوقف شده که اینها همگی با هماهنگی‌ها و رفع موانع ایجاد شده قابل حل است.

وی افزود: باید در معاونت اجرایی ریاست جمهوری و زیر نظر آقای مرتضوی کمیته‌ای تشکیل شده و این موانع و مشکلات را شناسایی و در ارتباط با مدیران استانی حل کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج