۱۱۶۳۸۵۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

پسر سیمئونه تیم سابق پدرش را تحقیر کرد

دیدار‌های هفته نهم سری A ایتالیا با شکست شاگردان مائوریتزیو ساری و پیروزی بنفش‌پوشان فلورانس ادامه پیدا کرد.

خبرگزاری تسنیم: دیدارهای هفته نهم سری A ایتالیا با شکست شاگردان مائوریتزیو ساری و پیروزی بنفش‌پوشان فلورانس ادامه پیدا کرد.

پسر سیمئونه تیم سابق پدرش را تحقیر کرد

در چارچوب دیدارهای هفته نهم سری A ایتالیا، امروز (یکشنبه) دو بازی برگزار شد که در مهمترین بازی تیم فوتبال لاتزیو در خانه هلاس ورونا با نتیجه 4 بر یک مغلوب شد.

جیووانی سیمئونه پسر دیه‌گو سیمئونه سرمربی اتلتیکومادرید و بازیکن سابق لاتزیو، در این بازی برای هلاس ورونا پوکر کرد و هر چهار گل هلاس ورونا را به ثمر رساند.

او دو گل نخست خود را در دقایق 30 و 36 به ثمر رساند. چیرو ایموبیله در دقیقه 46 یکی از گل‌های خورده را برای لاتزیو جبران کرد، اما سیمئونه با ثبت اولین هت‌تریکش در این فصل در دقیقه 62، حاشیه امنیت تیم ورونایی را دوباره افزایش داد. در نهایت خود او چهارمین گل هلاس ورونا را در دقیقه 2+90 زد تا هر سه امتیاز بازی را برای تیم میزبان به ارمغان آورد و تیم سابق پدرش را تحقیر کند.

با این نتیجه لاتزیو که برای دومین بار در این فصل تن به شکست داد با 14 امتیاز به رده هشتم جدول سقوط کرد. هلاس ورونا نیز با کسب سومین پیروزی‌اش 11 امتیازی شد و به رده یازدهم صعود کرد.

در بازی دیگر تیم فوتبال فیورنتینا به آسانی و با نتیجه 3 بر صفر بر میهمانش کالیاری غلبه کرد. بیراگی در دقیقه 21 (پنالتی)، گونزالس در دقیقه 42 و ولاهوویچ در دقیقه 49 گل‌های تیم فلورانسی را در این بازی به ثمر رساندند تا این تیم 15 امتیازی شود و به رده ششم جدول صعود کند. کالیاری نیز که همچنان شش امتیازی است در رده نوزدهم جدول باقی ماند.

امشب دو بازی دیگر در هفته نهم سری A برگزار می‌شود که در بازی اول از ساعت 19:30 به وقت تهران رُم از ناپولی پذیرایی می‌کند و در بازی دوم از ساعت 22:15 در دربی ایتالیا، اینتر به مصاف یوونتوس خواهد رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج