۱۱۶۳۹۲۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

اعتراف سرمربی یونایتد: به تهِ خط رسیده‌ایم

سرمربی شیاطین سرخ از یک طرف از رسیدن به پایان خط می‌گوید و از طرف دیگر، امیدوار است که با کار کردن روی ذهنیت بازیکنانش، مانع از تکرار این نتیجه در بازی‌های آینده شود.

طرفداری: اوله گونار سولسشر پس از شکست ۵-۰ منچستریونایتد مقابل لیورپول، پذیرفت که وضعیت تیمش نمی تواند از این بدتر باشد.

اعتراف سرمربی یونایتد: به تهِ خط رسیده‌ایم

به نقل از BBC، سولسشر که قبل از این بازی هم خطر اخراج را احساس می کرد، حالا بیش از هر زمانی به درب خروج اولدترافورد نزدیک شده است. تیم او با ارائه عملکردی غیر قابل دفاع، مقابل تماشاگران خودی شکست تحقیر آمیزی را متحل شد. این مربی در مصاحبه پس از بازی گفت:

آسان نیست اگر چیزی غیر از این بگویم که این تیره و تارترین روزی است که هدایت این بازیکنان را در دست داشته ام. ما نه به طور انفرادی و نه تیمی خوب نبودیم. نمی توان به تیمی مثل لیورپول چنین فرصت هایی داد ولی متاسفانه این کار را کردیم. کل عملکرد تیم به اندازه کافی خوب نبود. ما از هم باز بازی کردیم، آن ها فرصت سازی کردند و به خوبی هم از آن ها بهره بردند. گل سوم سرنوشت بازی را مشخص کرد.

طبیعتا ناراحت، ناامید و عصبانی هستم. احساسات اهمیتی ندارد و فقط این مهم است که برای پیشرفت کردن و جلوگیری از تکرار چنین چیزی چه خواهیم کرد. ما باید برای گلزنی تلاش می کردیم. کسی دست روی دست نمی گذارد تا ۲-۰ ببازد. گل سوم میخی بر تابوت ما بود. باید روی ذهنیت بازیکنان کار کرد. بازی های بزرگی در پیش هستند و الان وقت اخم کردن و تاسف خوردن به حال خودمان نیست. باید خودمان را جمع کنیم. من در طول سال ها، شاهد پیشرفت این بازیکنان بودم. آن ها کسانی هستند که اتحادشان را حفظ می کنند و مراقب یکدیگر هستند. امروز اما به اندازه کافی خوب نبودند.

مسئولیت این شکست با کیست؟ با من است؛ همین و بس. اعضای کادر فنی بسیار خوب هستند. من رویکرد تیم در بازی را انتخاب کردم. ما فرصت طلب نبودیم، فضای زیادی در اختیار حریف گذاشتیم و وقتی به بازیکنان خوب فضا بدهید، گل می زنند.

ما در دو سال و نیم اخیر در اینجا با همین نگرش پرس از جلو بازی کردیم ولی امروز حریف توپ هایش را گل کرد و به نظرم ما به عنوان منچستریونایتد، همیشه باید دنبال دیکته کردن بازی خود بر حریف باشیم. ما در حالی راهی رختکن می شدیم که هر ۱۵ دقیقه باید یک گل می زدیم. من می دانستم بازیکنان ما قادر به انجام دادن این کار هستند ولی گل چهارم قبل از پایان نیمه، کار را تمام کرد.

من خیلی پیشروی کردم؛ ما به عنوان یک گروه خیلی پیشروی کردیم. آنقدر به خواسته مان نزدیک هستیم که الان وقت تسلیم شدن نباشد. کار سخت است. بازیکنان سر افکنده خواهند بود ولی شخصیت های قدرتمندی در تیم حضور دارند. می دانیم که به ته خط رسیده ایم و نمی توانیم حسی بدتر از این داشته باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج