۱۱۶۳۹۵۶
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

موسوی: می‌مانم و به ترکیب استقلال برمی‌گردم

احمد موسوی، هافبک-مدافع استقلال شرایط خاص و ویژه‌ای در این تیم دارد و روشن نیست که درآینده برای استقلال به میدان می‌رود یا اینکه در فرصت باقی مانده تا پایان نقل وانتقالات از این تیم جدا می‌شود؟‌!

ایران ورزشی: احمد موسوی، هافبک-مدافع استقلال شرایط خاص و ویژه‌ای در این تیم دارد و روشن نیست که درآینده برای استقلال به میدان می‌رود یا اینکه در فرصت باقی مانده تا پایان نقل وانتقالات از این تیم جدا می‌شود؟‌! موسوی اما به تداوم حضور خود در این تیم تأکید کرده است. درعین حال اما سرمربی استقلال بعد از جذب بازیکنی به نام یامگا که فرانسوی‌الاصل است، از این بازیکن اعلام بی‌نیازی کرده تا موسوی در شرایط خاص و ویژه‌ای قرار بگیرد.

احمد موسوی در تلاش است تا از این بحران بگذرد. او عزمش را جزم کرده تا اوضاع را به سود خودش تغییر دهد. آیا موسوی موفق به انجام این مهم خواهد شد؟‌! آیا سرمربی استقلال با اینکه در پست موسوی دو بازیکن دیگر دارد، بازهم به این بازیکن میدان خواهد داد؟‌! این‌ها سؤالاتی است که در آینده‌ای نه چندان دور پاسخش را خواهیم یافت.

در بازی با هوادار به ورزشگاه آزادی رفتی و بازی استقلال را از نزدیک تماشا کردی. شاید هرکسی جای تو بود به نشانه اعتراض به این شرایط حتی به ورزشگاه هم نمی‌رفت اما تو با لباس شخصی در ورزشگاه حاضر بودی و کنار هم‌تیمی‌هایت دیده شدی.

یک سال و نیم با آقا فرهاد کار کردم و برای ایشان احترام زیادی قائل هستم. به همین دلیل در بازی با هوادار به ورزشگاه آزادی رفتم تا به خودم و تیم بگویم استقلال را دوست دارم. آن روز به ورزشگاه رفتم تا به همه ثابت کنم چه اندازه به استقلال عشق می‌ورزم. مطمئنم این مشکلات به زودی حل می‌شود و من هم شرایط متفاوتی را تجربه می‌کنم.

اما برخوردی که با تو شد به اعتقاد بسیاری از کارشناسان و اهل فن مناسب نبود. بهتر بود اگر تو را نمی‌خواستند زمان مناسبی را برای اعلام این موضوع انتخاب کنند.

همین طور است. باید تأکید کنم که من با کسی مشکلی ندارم و همیشه با احترام از مربیان و مسئولان باشگاه یاد کرده‌ام اما انتظار داشتم اگر من را نمی‌خواستند بعد از بازی با الهلال عربستان این موضوع را اعلام می‌کردند تا من هم به دنبال تیم‌های خواهان خودم بروم. به هرحال این اتفاقات به سود من نبود.

در این شرایط بهتر نبود که از استقلال جدا شوی و به تیم جدیدی بروی؟

الان شرایط خوبی برای جدایی از استقلال نیست. استقلال تیم بزرگی است. من می‌دانم شرایط و اتفاقات این تیم با همه تیم‌ها فرق می‌کند. استقلال فضای متفاوتی با همه تیم‌ها دارد و من به خوبی حال و هوای این باشگاه را می‌شناسم. مطمئنم می‌توانم درآینده شرایط را به سود خودم تغییر دهم.

به نظر می‌‎رسد فعلاً قصد جدایی از استقلال را نداری و به دنبال ماندن در این تیم هستی؟‌!

باور کنید اگر نیاز باشد دور زمین می‌دوم و خودم را ثابت می‌کنم تا در آینده به ترکیب برگردم. من در بازی با هوادار نامم در لیست نبود اما هر روز دارم تلاش می‌کنم تا به آن هدف بزرگی که دارم برسم. می‌مانم و به ترکیب استقلال برمی‌گردم.

با توجه به اینکه در پست تو وریا غفوری و یامگا حضور دارند آیا می‌توانی از این چالش بزرگ عبور کنی؟

مشکلی با این موضوع ندارم و بنا دارم بیش از قبل تمرین ‌کنم تا به آن هدفی که در گوشه ذهنم است، برسم. به دنبال اثبات خودم در استقلال هستم و این هدف را دنبال خواهم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بچه خوبیه

    • بدون نام

      از فرهاد خوشم نمیاد

      پاسخ ها

      • .....

        اونم از تو خوشش نمیاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج