۱۱۶۳۹۵۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

خروج شماره ۸ پرسپولیس از فشار

پیش‌بینی می‌شود رضا اسدی با این گل و بهتر شدن شرایط بدنی‌اش بعد از هر مسابقه شرایط بهتری پیدا کند چرا که کادر فنی پرسپولیس یقین دارند این بازیکن از نظر فنی پتانسیل بالایی دارد و فقط باید از نظر بدنی و شرایط بازی پیشرفت کند که با این گل در بازی اول او کلی جلو افتاده و می‌شود در بازی نساجی انتظار نمایش بهتری هم از او داشت.

ایران ورزشی: یک ماه قبل بعد از بازی با استقلال تاجیکستان بخش عمده‌ای از هواداران پرسپولیس به او امیدوار شده بودند آن هم برای اینکه با یک مانور و یک پاس عرضی به ترابی به نوعی زمینه‌ساز گل برتری مقابل استقلال تاجیکستان شده بود در حالی که نه آن پاس، پاس گل به حساب می‌آید نه اسدی در آن مسابقه فرم خوبی از خود نشان داده بود. بعد از بازی با الهلال از رضا اسدی انتقاد زیادی شد.

یحیی او را بین دو نیمه تعویض کرد و همه دیدید که در نیمه نخست این بازیکن چقدر ریتم تیم را در مرکز زمین به هم ریخته و شانس آورده بود که اخطار نصیبش نشد. با شدت گرفتن انتقادها حال روحی اسدی بعد از بازگشت از عربستان از همه بازیکنان بدتر بود. بالاخره همه او را با احمد نوراللهی مقایسه می‌کردند و از شانس بد اسدی، نوراللهی بعد از ۷ سال حضور در پرسپولیس، فصل قبل بهترین فصل حضورش در پرسپولیس را پشت سر گذاشته به نوعی بهترین بازیکن تیم خود و حتی یکی از سه بازیکن برتر کل لیگ بود.

این مسأله کار اسدی را سخت کرده و می‌کند به همین خاطر او تحت فشار عجیب و غریبی قرار داشت که این مسأله به علاوه دوری او از فرم مسابقه کارش را سخت‌تر می‌کرد. اسدی هم مثل بیشتر همبازیانش در نیمه نخست بازی با فولاد شرایط بدی داشت و چیزی نشان نداد تا مشخص شود متأثر از اتفاقات شکست در ریاض شرایط روانی خوبی ندارد. همین لحظات بود که گزارشگر تلویزیونی اهواز به این نکته اشاره کرد که رفتن نوراللهی از پرسپولیس یک بازی دو سر سوخت برای سرخ‌ها بود چرا که هم خودش در شباب الاهلی امارات شرایط خوبی ندارد هم رضا اسدی نتوانسته جایش را در ترکیب پرسپولیس پر کند.

چرخ روزگار چرخید و دقایقی بعد همه چیز عوض شد. با یک کرنر ارسالی، رضا اسدی با یک چرخش خوب سر اولین گلش را برای پرسپولیس در همان بازی نخست به ثمر رساند و بعد از آن هم آنقدر از نظر روحی بالا آمد که تأثیر گلزنی‌اش را می‌شد در بازی‌اش پیدا کرد و همین هم شد که در گل سوم تأثیرگذار بود. ساعاتی بعد احمد نوراللهی هم اولین گلش را برای شباب الاهلی به ثمر رساند تا او هم در همان شب از فشار بیرون بیاید و اینچنین شماره ۸ سابق و فعلی پرسپولیس شرایط متفاوتی را تجربه کنند و همه چیز برایشان به یکباره تغییر کند.

پیش‌بینی می‌شود رضا اسدی با این گل و بهتر شدن شرایط بدنی‌اش بعد از هر مسابقه شرایط بهتری پیدا کند چرا که کادر فنی پرسپولیس یقین دارند این بازیکن از نظر فنی پتانسیل بالایی دارد و فقط باید از نظر بدنی و شرایط بازی پیشرفت کند که با این گل در بازی اول او کلی جلو افتاده و می‌شود در بازی نساجی انتظار نمایش بهتری هم از او داشت.

زندگی برای پاکدل شیرین شد

حامد پاکدل در بازی‌های دوستانه قبل از دیدار مهم با الهلال خوب کار کرده و دو گل مقابل پیکان و سپاهان به ثمر رسانده بود اما در ریاض وقتی به میدان رفت که دیگر کار از کار گذشته بود هر چند شرایط فنی دو تیم در آن مسابقه طوری بود که این مهاجم حتی اگر فیکس هم بازی می‌کرد کاری از پیش نمی‌برد.

حامد پاکدل در یک ماه اخیر شرایط خوبی در تمرینات پرسپولیس داشت و کادر فنی سرخ‌ها روی او حساب باز کرده بودند. اتفاقی که در هر دو مسابقه آسیایی رخ داد اما از این مهاجم لرستانی چیزی در دوشنبه و ریاض ندیده بودیم الا دوندگی زیاد.

در اهواز فرصت این رسید تا پاکدل در سی دقیقه پایانی خودش را نشان دهد و اتفاقاً لحظه ورود او با عیسی به زمین درست مصادف شد با تغییر ریتم و شرایط فنی هافبک‌های پرسپولیس. اینطوری شد که پاکدل بعد از 6 دقیقه از ورودش به زمین موقعیت گل قطعی را از دست داد و یک دقیقه بعد هم در موقعیت نسبتاً تک به تک با گلر حریف نه پاس مناسبی داد نه ضربه خوبی زد. با این حال دقیقه 71 همان اتفاقی که او منتظرش بود برایش رقم خورد.

پاکدل فصل قبل در قامت مهاجم آلومینیوم اراک با پشت سر دروازه پرسپولیس را باز کرد و تنها شکست سرخ‌ها را نصیبشان کرد اما این بار با همان پس سرش موفق به گلزنی شد و اینچنین شرایط برای او تغییر کرد و حالا باید منتظر بود و مهاجم بهتری را در بازی‌های آینده تماشا کرد.

عیسی بعد از چهار ماه گل زد

بعد از جدایی شهریار مغانلو و ناکامی باشگاه در راه جذب مهاجم خارجی، عیسی آل‌کثیر مهاجم اول پرسپولیس به حساب می‌آمد اما مدت‌ها بود او از گلزنی دور بود و گل زدن در اهواز غیر از اینکه برای دو بازیکن تازه‌وارد سرخ‌ها فوق‌العاده خوب شد و شرایط‌شان را تغییر داد یک مزیت بزرگ دیگر هم برای پرسپولیس داشت و مهاجم اولش را در مسیر تازه‌ای قرار داد.

از آخرین گل عیسی برای پرسپولیس (۳۰ خرداد در سوپرجام مقابل تراکتور) تا بازی هفته اول لیگ بیست و یکم و دیدار با فولاد (30 مهرماه ) دقیقاً چهار ماه گذشت تا اینکه عیسی بالاخره گل زد.

او از دقیقه 60 وارد زمین شد و حرکت منجر به گل را هم خودش شروع کرد اما حرکت و جاگیری‌اش فوق‌العاده بود ضمن اینکه نشان داد اگر در موقعیت خوب توپ به او برسد ضربات آخر را خوب و مطمئن می‌زند.

با گلزنی در بازی نخست فصل شرایط برای عیسی تغییر کرد و حالا کادرفنی بیشتر از قبل می‌تواند به مهاجم نوک تمام‌کننده‌اش اعتماد کرده و روی او حساب باز کند.

عیسی درست زمانی گل زد که دوباره بحث باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس مطرح شده و همه درباره خرید مهاجم خارجی حرف می‌زنند اما درخشش عیسی می‌تواند این مسأله را با توجه به پیچیدگی‌ها و دشواری‌هایش در حاشیه قرار دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج