۱۱۶۴۰۵۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نوازی: انتظار از استقلال زیاد است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه این فصل مجیدی تیم را خودش بسته است گفت: با توجه به این موضوع، انتظارات از استقلال زیاد شده است.

خبرگزاری مهر: محمد نوازی در خصوص عملکرد استقلال برابر هوادار و دیدار این تیم که روز دوشنبه هفته جاری مقابل ذوب آهن اصفهان برگزار خواهد شد گفت: آبی ها در بازی اول توانستند سه امتیاز بازی را به دست بیاورند و شرایط خوبی را از لحاظ روحی و روانی کسب کنند.

وی تاکید کرد: اولین بازی در لیگ همیشه وضعیت پیچیده ای دارد، تیم ها شرایط خوبی ندارند و نمایش قابل قبولی از آنها نمی بینیم. هوادار یک تیم جوان و بی تجربه بود البته بازیکنان این تیم میزان دوندگی بالایی داشتند ولی کم تجربگی آنها باعث شد تا استقلال برنده این دیدار باشد.

وی در خصوص عملکرد بازیکنان استقلال در این دیدار گفت: ناهماهنگی در این بازی طبیعی بود. تیم ها هنوز جا نیفتاده اند. زمان می برد تا بازیکنان از آن شرایط پیش فرض خارج شده و در کوران مسابقات قرار بگیرند. البته بازیهای تدارکاتی می تواند کمک مفیدی برای هماهنگی تیم ها باشد اما مسابقات رسمی، شرایط دیگری دارد و این مسئله باعث می‌شود تا کمی تیم ها در هفته های اول دچار ناهماهنگی باشند.

نوازی افزود: استقلال در خط حمله و هافبک نفرات زیادی را از دست داده و بازیکنان جدیدی به خدمت گرفته و همین تغییرات باعث شده تا آبی ها نتوانند در بازی اول نمایش خوبی از خود ارائه دهند اما مطمئنا هر چه از زمان بازیها بگذرد و بازیکنان به شرایط آرمانی خوب برسند شاهد بازیهای جذاب تری از استقلال خواهیم بود. بازیکنانی که جدیدا به استقلال آمده اند هماهنگ تر می شوند و می توانند برای تیم مفید باشند.

هافبک پیشین استقلال در خصوص دیدار استقلال و ذوب آهن که امروز دوشنبه برگزار خواهد شد گفت: هر دو تیم بازی اول خود را با برد به پایان رسانده بودند و حالا آماده می شوند تا رو در روی یکدیگر قرار بگیرند. ذوب آهن با شرایط زمین و جو ورزشگاه کاملا آشنا است و این می تواند به نفع این تیم باشد. فرهاد مجیدی هم می داند اگر بخواهد در کورس بالای جدولی ها باقی بماند باید این دیدار را هم با پیروزی به پایان برساند. در چند فصلی که گذشت یکی از دلایلی که استقلال به قهرمانی دست پیدا نمی کرد امیتازاتی بود که در نیم فصل اول به راحتی از دست می داد. بنابراین مجیدی می داند که باید این دیدار را هم با پیروزی به پایان برساند و این دور از دسترس نیست مگر با ارائه یک بازی خوب و هماهنگ.

محمد نوازی در پایان خاطرنشان کرد: نبود تماشاگران در روند تیم ها تاثیرگذار است . الان هیچ فرقی بین میزبان و میهمان نیست. تیم های پرطرفدار با حمایت هوادارانشان نتایج خوبی می گرفتند. پس باید امیدوار باشیم شرایطی فراهم شود تا دوباره تماشاگران بتوانند به ورزشگاه آمده تا هم شاهد حضور پرشور آنها باشیم و هم تیم های هوادار از میزبانی خود به نحو احسن استفاده کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج