۱۱۶۴۰۶۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

مدیرعامل نفت: خیانتکاران باعث خرابی زمین شدند

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان توضیحاتی را در خصوص استعفای خودش عنوان کرد.

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان توضیحاتی را در خصوص استعفای خودش عنوان کرد.

محمد نظری در گفت‌وگو با ما در مورد استعفا و جدایی از باشگاه نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: اینکه فدراسیون زمینی را تأیید کند و قرار بر این باشد که این زمین در فرصت مناسب درست شود اما ناگهان قبل از مسابقه زمین خراب شود،‌اتفاق عجیبی است. اگر قرار بود زمین زیر کشت برود می‌شد در دو ماه گذشته این کار را انجام داد. افراد زیادی برای آماده‌سازی تیم زحمت کشیدند. زجر زیادی کشدییم تا تیم نسبتا خوبی با مبالغ کم بسته شود. همکاران دیگر زحمات زیادی کشیدند تا مسائلی مانند مشکلات خوابگاه برطرف شود اما ناگهان اتفاقی می‌افتد که باعث آوارگی تیم می‌شود و بعد از آن در این مورد بزرگ‌نمایی هم صورت می‌گیرد.

وی افزود: برای بازی با سپاهان زمین غدیر و زمین تختی آماده نبودند مجبور شدیم برای استفاده از زمین اختصاصی فولاد التماس کنیم. با این شرایط حقیقتا دیگر نمی‌توانم کار کنم و ممکن است سلامتی خودم را از دست بدهم. هر موقع کاری را درست کردیم از ۴ جای دیگر کار اشکال پیدا کرد. بحث این است که چرا تیم باید آواره شود.برای حل مسائل و مشکلات همه باید دست به دست هم بدهند نه اینکه فقط یک تعداد مشخص کار کنند.

مدیرعامل مستعفی نفت مسجدسلیمان در مورد سرمنشأ مشکلات این باشگاه عنوان کرد: این مسائل فراتر از باشگاه است اگر داخلی بود به راحتی حل می‌شد تیم متعلق به شرکت نفت است اما این شرکت فقط سرویس می‌دهد و طبق قوانین نمی‌تواند پول بدهد. با این حال مشکلات مالی با جذب اسپانسر تا حدودی حل شد و در راستای مسؤولیت‌های اجتماعی حمایت‌هایی انجام می‌شود اما متأسفانه از جاه‌های زیاد دیگری در امور باشگاه دخالت می‌کنند.

نظری در مورد اینکه آیا اگر اوضاع مساعد و حمایت‌ها بیشتر شود او از تصمیم خودش صرفنظر می‌کند گفت: نه، تصمیم من جدی است و دیگر به باشگاه نمی‌روم من منصوب شرکت نفت هستم و به همان جایی که منصوبش هستم استعفایم را اعلام کردم. ان‌شاءالله با رفتن من اوضاع درست شود فرقی هم نمی‌کند هر کسی بیاید باید خدمت کند.

وی در خصوص اعتراض باشگاه پرسپولیس به تغییر محل بازی نفت مسجدسلیمان و سپاهان که این مسأله را امتیازی برای سپاهان دانسته عنوان کرد:‌ چطور زمینی که در اختیار من نیست من مقصر هستم؟! زمین در اختیار فضای سبز و امور ورزش شرکت نفت است ما در تهران و در اردو مشغول آماده‌سازی تیم بودیم در این دو هفته چه اتفاقی افتاد زمینی که در اختیار من نبود خراب شد و جالب این است که مقصر من معرفی شدم؟ من کجا بودم؟ آیا در شهر بودم؟‌با این شرایط اگر زمین خراب شود مقصر مدیرعامل است؟‌

نظری در مورد اینکه آیا واقعاً زمین قبل از مسابقه زیر کشت رفته اظهار داشت:‌بله، و به این ترتیب ایراد پیدا کرده است زمینی که تنها بخشی از آن باید ترمیم می‌شده به این ترتیب خراب شده است این مسائل باعث شد تیم آواره شود و جالب است بعد از این هم می‌گویند فلانی مقصر است! کسانی که می‌خواستند تیم در آنجا بازی نکند و یا دیگران را زیر سؤال ببرند کمک کردند و شاید همه چیز را پشت سر هم چیدند.در این زمینه بزرگ‌نمایی‌هایی شد.من مقصر و دخیل نیستم و این زمین را باید درست کنند آنهایی که دخیل بودند زمین را خراب کردند تا بازی آنجا برگزار نشود و این خیانتی بود که چه عمدی و چه سهوی صورت گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج