جاباما
۱۱۶۴۱۰۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

نگرانی مراجع از گرانی و تحت‌فشار بودن مردم

مرجع تقلید شیعیان گفت: متأسفانه امروز مردم از گرانی در رنج و فشار هستند و این موضوع سبب نگرانی و ناراحتی مراجع و علما شده است.

تسنیم: مرجع تقلید شیعیان گفت: متأسفانه امروز مردم از گرانی در رنج و فشار هستند و این موضوع سبب نگرانی و ناراحتی مراجع و علما شده است.

آیت‌الله نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان ظهر امروز در دیدار علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان که در دفتر معظم‌له برگزار شد، اظهار داشت: یکی از نعمت‌های بزرگ الهی توفیق خدمت به مردم است که از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی با بیان اینکه توجه به مردم به‌عنوان ستون دین ضرورت دارد، افزود: متأسفانه امروز مردم از گرانی در رنج و فشار هستند و این موضوع سبب نگرانی و ناراحتی مراجع و علما شده است.

آیت‌الله نوری همدانی تأکید کرد: باید به این مردم فداکار که در ۸ سال دفاع مقدس فداکاری کردند توجه کرد و اسباب آسایش و رفاه نسبی آن‌ها را فراهم کنید.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با اشاره به اهمیت خدمت‌رسانی به مردم متذکر شد: شغل مسئولین یک امانتی است که به آن‌ها سپرده شده است و آن‌ها در برابر میلیون‌ها انسان مسئولیت دارند.

بیشتر بخوانید
قالیباف در دیدار با آیت‌الله نوری همدانی: کنترل نقدینگی و کاهش قیمت کالاهای اساسی از اولویت‌های مجلس و دولت است

آیت‌الله نوری همدانی در دیدار قالیباف: همواره کنار مردم باشید و مشکلاتشان را درک کنید

آیت‌الله نوری همدانی ادامه داد: هر شخصی هر مسئولیتی که به‌عهده دارد باید به کار خود نه از جنبه امرارمعاش، بلکه از جنبه خدمت به مردم نگاه کند.

وی شناخت وظیفه و مسئولیت‌پذیری و نیز شناخت دشمنان اسلام و انقلاب را موضوع مهمی دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب با تمام امکانات علیه نظام جمهوری اسلامی دست‌به‌کار شدند و هرگز دست از دشمنی و فتنه‌انگیزی علیه انقلاب و ملت رشید ایران برنداشتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج