۱۱۶۴۱۶۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

۱۴۶ جلسه دادگاهی مطبوعاتی در دوسال گذشته!

نماینده رییس قوه قضاییه در تعیین اعضای هیات منصفه مطبوعات سراسر کشور عملکرد هیات منصفه در مدت دوسال اخیر را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: در این دو سال، ۱۴۶ جلسه برگزار شد که تقریبا همه افراد در جلسات شرکت می‌کردند.

خبرگزاری ایسنا: نماینده رییس قوه قضاییه در تعیین اعضای هیات منصفه مطبوعات سراسر کشور عملکرد هیات منصفه در مدت دوسال اخیر را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: در این دو سال، ۱۴۶ جلسه برگزار شد که تقریبا همه افراد در جلسات شرکت می‌کردند.

به نقل از قوه قضاییه، قاضی ناصر سراج نماینده رییس قوه قضاییه در تعیین اعضای هیات منصفه مطبوعات سراسر کشور، طی مراسمی از اعضای سابق هیات منصفه دادگاه‌های مطبوعاتی و سیاسی تهران تقدیر کرد.

۱۴۶ جلسه دادگاهی مطبوعاتی در دوسال گذشته!

در این مراسم قاضی سراج عملکرد هیات منصفه در مدت دوسال اخیر را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: در این دو سال، ۱۴۶ جلسه برگزار شد که تقریبا همه افراد در جلسات شرکت می‌کردند. حتی در دوران کرونا نیز مدیریت خوبی صورت گرفت تا هیات منصفه جلسات خود را برگزار کند.

وی یادآور شد: در این دوره نیز مانند دیگر دوره‌ها، مسایل سیاسی وجود داشت که طبق اصل یکصد و شصت و هشتم قانون اساسی باید هیات منصفه جلسات را برگزار کند، از سویی دیگر خوشبختانه در سال گذشته برگزاری دادگاه‌های سیاسی با حضور هیات منصفه بدون مشکل انجام شد که بازخوردهای خوبی داشت و امید است امسال هم به همان ترتیب برگزار شود.

قاضی سراج ضمن تقدیر و تشکر از اعضای سابق هیات منصفه، بیان داشت: از هشت نفری که در این دوره در خدمتشان نیستیم تشکر می‌کنیم و باید گفت که این افراد به جهت کم کاری جا به جا نشده‌اند و هیچ مشکلی وجود نداشته است.

وی با اشاره به اصلاح قانون در مورد اعضای هیات منصفه گفت: در گذشته قانونی وجود داشت که بر اساس آن دادگاه باید با قرعه کشی از بین پانصد نفر و انتخاب بیست و یک نفر به عنوان اعضای هیات منصفه برگزار می شد که در اجرا مقدور نبود، لذا تلاش کردیم قانون را اصلاح کنیم که بر همین مبنا پیشنهاد شد که رییس قوه قضاییه به عنوان رییس هیات منصفه باشد که مجلس نیز با آن موافقت کرد.

نماینده رییس قوه قضاییه در تعیین اعضای هیات منصفه مطبوعات سراسر کشور بیان داشت: خدا را شاکریم که تاکنون مشکلی در این زمینه به وجود نیامده و در این هشت دوره، هیات منصفه به خوبی برگزار شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج