جاباما
۱۱۶۴۱۸۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

تارتار: فرق ما و استقلال فقط یامگا بود

سرمربی ذوب‌آهن می‌گوید فرق تیمش با استقلال تنها حضور کوین یامگا در جمع آبی‌پوشان بوده و حضور این بازیکن نتیجه بازی را مشخص کرده است.

ایسنا: مهدی تارتار سرمربی ذوب‌آهن پس از شکست ۲ بر صفر تیمش مقابل استقلال در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: بازی را خوب شروع کردیم و در ابتدای بازی موقعیت خوبی را به دست آوردیم، اما در نیمه اول روی یک برخوردی که بین ۲ بازیکن صورت گرفت، تیم ما ضرر کرد و مجبور شدیم تعویض کنیم. در ادامه هم بازیکن خارجی حریف که در نتیجه بازی تاثیرگذار بود توانست یک گل با کلاس بالا به ما بزند. ما در ادامه فرصت گلزنی داشتیم، اما کم‌دقت بودیم. در نیمه دوم ما فشار خوبی به استقلال وارد کردیم، اما در دقایق پایانی بازی، یکی از بازیکنان ما مصدوم شد و ما فرصت تعویض نداشتیم. فرق ۲ تیم تنها بازیکن خارجی استقلال بود و او توانست نتیجه بازی را رقم بزند.
او درباره کیفیت بازیکنان تعویضی تیمش گفت: فاصله‌ای بین بازیکنان ما نیست. وقتی یک بازیکن مصدوم می‌شود، ۱۵ دقیقه بعد از تعویض اجباری هماهنگی لازم را نداشتند، اما بعد شرایط بهتر شد. از نظر اتفاقات فوتبالی روز ما نبود و این هم طبیعت فوتبال است و ما حتی می‌توانستیم دست پر از زمین خارج شویم.
تارتار درباره عملکرد هجومی تیمش گفت: در کشور ما تمام مهاجم‌های خوب، خارج از کشور هستند و در لیگ ما مهاجم‌های جوان و با تجربه حضور دارند. وقتی در لیگ ما مهاجمانی با سن‌های بالا در لیگ حضور دارند، نشان می‌دهد که در لیگ ما فقر مهاجم وجود دارد. تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است تا روی فاز هجومی و تدافعی تمرینات بیشتری داشته باشیم و از فرصت‌ها بیشتر استفاده کنیم.
سرمربی ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: من مسائل داوری را به باشگاه سپردم و باید تمرکز خود را روی کار‌های فنی بگذاریم. اگر داور اشتباه تاثیرگذار داشته باشد، باشگاه حتما اقدامات لازم را انجام خواهد داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج