۱۱۶۴۲۰۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

سلمانی: خداراشکر که گل زدم و جبران پنالتی شد

کاپیتان تیم امید فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد تیم ملی امید با هدایت مهدوی‌کیا به المپیک صعود کند.

ورزش سه: یاسین سلمانی ستاره جوان تیم فوتبال سپاهان و کاپیتان تیم امید ایران پس از گلزنی و درخشش در دیدار امروز مقابل نپال که منجر به برتری ۴ گله شاگردان مهدی مهدوی‌کیا شد، درباره شرایط بازی گفت: بازی نسبتاً خوبی بود، از همان ابتدای بازی شروع به حمله کردیم و موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم، اما نشد که در نیمه اول به گل برسیم؛ علی‌رغم این‌که موقعیت‌های زیادی داشتیم، اما خوشبختانه در نیمه دوم توانستیم ۴ گل بزنیم و پیروز از زمین بازی خارج شویم.
سلمانی درباره پنالتی از دست رفته‌اش گفت: می‌خواستم پنالتی را سمت راست بالا بزنم، اما به بیرون رفت؛ خداراشکر که توانستم بعد از پنالتی گل بزنم و جبران کنم.
وی افزود: اگر پنالتی گل می‌شد، شرایط خیلی برای تیم بهتر می‌شد و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم، اما پنالتی که از دست رفت، نپالی‌ها به خودشان آمدند و توانستند پاسکاری کنند و این باعث شد که روحیه‌شان بالا برود.
کاپیتان تیم امید درباره بازی بعدی مقابل لبنان گفت: لبنان حریف خوبی است و با تاجیکستان هم بازی داشتند که در دقیقه ۹۰ مغلوب شدند، بازی نسبتاً فیزیکی انجام می‌دهند و امیدواریم در آن بازی هم بتوانیم با ۳ امتیاز و یک برد خوب دل مردم ایران را شاد کنیم.
یاسین سلمانی درباره حریف اصلی ایران در این گروه گفت: حریف اصلی ما در این گروه تاجیکستان است، حالا باید ببینیم که بازی بعدی چطور می‌شود و احتمالا بازی پایانی با تاجیکستان بازی بسیار مهمی خواهد شد.
او درباره همکاری با مهدی مهدوی‌کیا گفت: یک کار جدید، یک حس خیلی خوب چرا که آقا مهدی (مهدوی‌کیا) اسطوره فوتبال ایران هستند و این مسئله به من و بچه‌ها انگیزه می‌دهد که با ایشان کار کنیم و امیدوارم که بتوانیم با آقای مهدوی‌کیا به المپیک صعود کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج