۱۱۶۴۲۵۰
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

رشد سریع پلتفرم‌های جدید برای دورکاری

بحران کرونا باعث شد تا بسیاری از شرکت‌های جهان سراغ دورکاری بروند. هر چند در ابتدا این مسئله سخت یا غیرممکن به‌نظر می‌آمد، اما به‌تدریج با پیدا کردن ابزارهای لازم اوضاع بهتر شد و به همین‌خاطر بعضی شرکت‌ها تصمیم گرفتند حتی پس از این دوران دورکاری را ادامه دهند.

همشهری: بحران کرونا باعث شد تا بسیاری از شرکت‌های جهان سراغ دورکاری بروند. هر چند در ابتدا این مسئله سخت یا غیرممکن به‌نظر می‌آمد، اما به‌تدریج با پیدا کردن ابزارهای لازم اوضاع بهتر شد و به همین‌خاطر بعضی شرکت‌ها تصمیم گرفتند حتی پس از این دوران دورکاری را ادامه دهند.

استفاده از فناوری برای انجام وظایف کاری هم باعث کاهش خستگی کارمندها در رفت‌ها و آمدها و ترافیک روزانه می‌شود هم به‌شدت هزینه شرکت‌ها را کاهش داده است؛ به همین‌خاطر استارت‌آپ‌های مختلفی در ۲سال اخیر برای بهبود شرایط دورکاری رشد پیدا کرده‌اند.

رشد سریع پلتفرم‌های جدید برای دورکاری

استارت‌آپ روتین(Routine) یکی از مواردی است که در هفته‌های اخیر به‌شدت مورد توجه قرار گرفته است. این استارت‌آپ در مرحله پیش‌بذری قرار دارد، ولی در همین مرحله توانسته است سرمایه‌ چشمگیر ۲.۷ میلیون دلاری را جذب کند. این مسئله نشان می‌دهد که سرمایه‌گذارها به‌خوبی روند جهانی را رصد کرده‌اند و می‌دانند شرکت‌های بزرگ بسیار به دورکاری علاقه‌مند هستند.

پلتفرم روتین درواقع قرار است به یک سؤال کاربران جواب دهد؛ اینکه من هم‌اکنون باید چه کاری انجام دهم؟
در نرم‌افزار و اپلیکیشن روتین درحقیقت برنامه روزانه کاری با یادداشت‌ها و تقویم کاربر تجمیع می‌شود و برای او محیطی را فراهم می‌کند که می‌تواند به کارهای خود به‌راحتی رسیدگی کند.

به گزارش تک‌کرانچ، بخش مرکزی محیط روتین را نوار وظایف انجام می‌دهد که می‌توان به‌سادگی به آن کارها و وظایف جدید را اضافه کرد.

در‌واقع هر صفحه‌ای که روتین می‌سازد، جزئیات یک وظیفه را در خود دارد که می‌تواند کمک شایانی به کاربر بکند.
همزمان با روتین 3جوان دیگر در حال توسعه پلتفرمی به نام Hera هستند. این پلتفرم درواقع تقویم را به محیط اصلی کاری فرد تبدیل می‌کند و به درد کسانی می‌خورد که جلسات آنلاین فراوانی در روز دارند.

استارت‌آپ Hera هم در اول کارش توانسته ۴۶۵ هزار دلار سرمایه جذب کند. تقویم سفارشی شده این پلتفرم اجازه می‌دهد افراد خیلی سریع‌تر برنامه‌های خود را درج کنند و علاوه بر این کاربر می‌تواند زمان‌های خالی خود را جهت جلسات جدید برای افراد دیگر بفرستد. درواقع Hera می‌تواند زمان‌های خالی کاربران خود را هم برای تنظیم جلسات جدید هماهنگ کند. در زمان جلسات هم این پلتفرم به کاربر خود اجازه می‌دهد که یادداشت‌های لازم را به‌راحتی ثبت کند و بعد آنها را به اپلیکیشن‌های دیگر بفرستد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج