۱۱۶۴۲۵۳
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

باشگاه پرسپولیس: منتظر خبر ویژه صدری باشید

باشگاه پرسپولیس هنوز برای فصل جدیدش اسپانسری ندارد و برای حل مشکلات مالی‌اش نیاز به توافق سریع با کارگزار جدید دارد.

فرهیختگان: پرسپولیس بعد از شکست مقابل الهلال عربستان و حذف از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا یک شروع خوب در لیگ برتر کشور داشت و توانست تیم فولاد خوزستان را در بازی اول لیگ با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد تا هواداران این باشگاه برای تصاحب ششمین جام پیاپی در لیگ برتر امیدوار باشند. حال این تیم خود را آماده می‌کند تا فردا مقابل نساجی قائمشهر به دنبال کسب دومین پیروزی باشد و به‌طورکلی از فضای لیگ قهرمانان دور شده و روی لیگ برتر متمرکز شود خصوصا آنکه رقبایش هم لیگ را با توپ پر شروع کرده‌اند. در این میان، برخی اخبار باشگاه شاید برای هواداران پرسپولیس جالب و موردتوجه باشد. اخباری که درباره اتفاقات و حواشی داخل زمین نیست و به مسائل مهم مالی مربوط است. نگاهی انداخته ایم به این اخبار که در ادامه از نظرتان می‌گذرد.

مزایده کارگزار شنبه استارت می‌خورد

باشگاه پرسپولیس هنوز برای فصل جدیدش اسپانسری ندارد و برای حل مشکلات مالی‌اش نیاز به توافق سریع با کارگزار جدید دارد. چندی قبل عنوان شد که این باشگاه قرار است اسپانسر جدیدش را از طریق مزایده انتخاب کرده و به خدمت بگیرد. درحالی‌که رسانه‌ها از توافق سریع باشگاه استقلال با اسپانسر جدیدش خبر می‌دهند باشگاه پرسپولیس رسما از روز شنبه آینده وارد فاز برگزاری مزایده خواهد شد. طبق اخبار رسیده از باشگاه روز شنبه ۸ آبان پیشنهاد متقاضیان دریافت خواهد شد. قرار است روز ۱۰ آبان یعنی دوشنبه هفته آینده پاکت‌های پیشنهادهای داده‌شده باز شود و رسما روز ۱۱ آبان کارگزار جدید پرسپولیس به هواداران این باشگاه معرفی شود. هنوز مشخص نیست چه شرکت‌هایی خواهان همکاری با باشگاه پرسپولیس هستند.

اشتباهات قرارداد با کارگزار تکرار نمی‌شود؟

باشگاه پرسپولیس برای فسخ قرارداد با کارگزار قبلی با مشکلات بسیاری روبه‌رو شده بود و چون اجازه فسخ یکطرفه نداشت، مجبور شد مدت‌ها منتظر بماند تا کارگزار نسبت به اقاله قرارداد اقدام کرده و بعد از امضای قرارداد فسخ توسط کارگزار نسبت به انتخاب اسپانسر جدید اقدام کند. حال این نگرانی وجود دارد که آن اشتباهات در قرارداد جدید تکرار شود. البته باشگاه تاکید دارد کلیه اشتباهات فنی قرارداد قبلی مورد بررسی قرار گرفته و مشخص شده و دیگر این اشتباهات در قرارداد جدید تکرار نخواهد شد. باید منتظر باشیم و ببینیم شرایط قرارداد منعقدشده در اختیار هواداران این باشگاه قرار می‌گیرد یا نه.

مبلغ پایه قرارداد اسپانسر 2 برابر می‌شود

گفته می‌شود مبلغ پایه‌ای که برای مزایده انتخاب اسپانسر باشگاه پرسپولیس درنظر گرفته شده، دوبرابر مبلغی است که کارگزار قبلی متعهد به پرداخت آن به باشگاه سرخ پایتخت بوده است. آن‌طور که اعلام شده بود قرارداد پرسپولیس با کارگزار قبلی ۱۱۰ میلیاردتومان برای هر فصل بوده و حالا قرار است این رقم به شکل پایه روی رقمی حدود ۲۲۰ میلیاردتومان قرار بگیرد و باشگاه پرسپولیس به رقمی بالاتر از این مبلغ دست پیدا کند. باید دید بالاترین رقم ارائه‌شده به باشگاه پرسپولیس چقدر خواهد بود.

پرداخت به سرخ‌ها تا چند روز دیگر

طبق اعلام باشگاه پرسپولیس به‌زودی به بازیکنان تیم مبلغی از قرارداد پرداخت خواهد شد. آن‌طور که مشخص است ظاهرا سرخ‌پوشان پایتخت از بابت فصل جدید هیچ رقمی را دریافت نکرده‌اند و بخشی از مبلغ فصل قبل خود را که به آفرهای قرارداد مربوط است نیز نگرفته‌اند. البته بازیکنان جدید این تیم مبلغی را دریافت کرده‌اند و این بازیکنان قدیمی تیم هستند که هنوز پولی به حساب آنها واریز نشده است. باشگاه پرسپولیس تاکید دارد ظرف چند روز آینده بخشی از رقم قرارداد سرخ‌پوشان به حساب آنها واریز خواهد شد.

پرسپولیسی‌ها با کالدرون تماس گرفتند

ظاهرا موضوع پرداخت طلب ۵۸۰ هزار دلاری گابریل کالدرون، سرمربی آرژانتینی پرسپولیس در فصل ۹۸ جدی شده و باشگاه سرخ پایتخت موفق شده رقم موردنظر را تامین کند. دیروز از باشگاه پرسپولیس خبر رسید که با کالدرون و وکیلش تماس گرفته شده و خواستار اعلام شماره حساب از سوی این مربی آرژانتینی شده‌اند. به محض دریافت شماره حساب، پول کالدرون واریز می‌شود تا پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه باز شده و یکی دیگر از پرونده‌های سخت باشگاه پرسپولیس برای همیشه بسته شود. باشگاه می‌گوید ظرف یکی دو روز آینده این اتفاق خواهد افتاد.

سورپرایز جدید صدری برای هواداران

باشگاه پرسپولیس می‌گوید به‌زودی یک سورپرایز جدید از سوی مجید صدری، سرپرست این باشگاه به هواداران تیم اعلام می‌شود. گفته می‌شود صدری درتلاش است تا بتواند پاداش آسیایی این باشگاه را که به‌خاطر تحریم‌ها توسط AFC بلوکه شده، آزاد کند و ظاهرا اقداماتی هم کرده که قرار است نتیجه‌اش به‌زودی مشخص شده و توسط باشگاه سرخ پایتخت اعلام و رسانه‌ای شود. تا اینجای کار باشگاه با مکاتبات متعدد خواستار آزادسازی این پاداش شد اما هیچ‌کدام از این مکاتبات و ایمیل‌ها منجر به رهایی این پاداش نشد. خیلی‌ها وعده آزاد کردن این پاداش را دادند اما درنهایت نتوانستند به وعده خود عمل کنند. باید منتظر باشیم و ببینیم صدری در این راه چقدر موفق عمل خواهد کرد.

قول صدری به اداره مالیات

مالیات ۳۰۰ میلیاردی باشگاه پرسپولیس به اداره مالیات تازه‌ترین دردسری است که گریبان قهرمان ۵ دوره گذشته لیگ برتر را گرفته است. گفته می‌شود این مالیات‌ها و جرایم آن مربوط به اسناد مالی باشگاه از سال ۱۳۸۰ تاکنون است! می‌گویند هر بار که حسابرسی در باشگاه صورت گرفته و رقم مالیات مشخص شده، مبالغ پرداخت نشده و روی هم انباشته شده تا رقم به ۳۰۰ میلیاردتومان برسد. ظاهرا صدری با مسئولان اداره مالیات صحبت کرده و قرار شده این مبالغ پرداخت شود و البته قرار است درمورد نحوه پرداخت این مبالغ و بخشودگی احتمالی جرایم مذاکراتی صورت بگیرد. گفتنی است خبر تعلیق مالیات باشگاه پرسپولیس که چندی قبل منتشر شد با واکنش رسانه‌ها و کارشناسان اقتصادی روبه‌رو شده و نسبت به این اقدام اعتراضاتی صورت گرفته است.

قانون یا برای همه است یا برای هیچ‌کس

انتشار خبر توافق سازمان لیگ و باشگاه استقلال مبنی‌بر واگذاری درآمد ناشی از تبلیغات محیطی به باشگاه آبی‌پوش تهرانی توسط سازمان لیگ تکذیب شد؛ اما باشگاه پرسپولیس کماکان منتظر است تا مجمع فدراسیون فوتبال در این ارتباط تصمیم نهایی خود را بگیرد. پرسپولیسی‌ها می‌گویند از آنجا که در قانون به‌صراحت اعلام شده درآمد تبلیغات محیطی برای سازمان لیگ است و این قانون فقط توسط مجمع فدراسیون فوتبال قابل تغییر است، اگر این قانون تغییر کند اجرایش برای همه باشگاه‌ها باید لحاظ شود و این‌طوری نیست که فقط یک باشگاه از امتیاز آن به نفع خود بهره ببرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • .....

      کی گفتن فقط برا استقلال؟؟؟ هدف ما برای همه بود نه اینکه مثل همیشه یه تیم تک خوری کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج