جاباما
۱۱۶۴۲۷۷
۱۰ نظر
۵۰۰۱
۱۰ نظر
۵۰۰۱
پ

علی دایی: برای اخراج من سناریو نوشته بودند

علی دایی گفت: من سالم کار می‌کنم و از چیزی نمی‌ترسم. مطمئن هستم خدا بالای سر آن‌هایی است که سالم کار می‌کنند.

خبرورزشی: علی دایی درباره دوری از فوتبال گفت: اگر بگویم برایم سخت نیست شاید خیلی‌ها باور نکنند ولی واقعا سخت نمی‌گذرد. مدتها بود از نعمت کنار خانواده بودن محروم بودم. این روزها این نعمت را خدا به من داده است. آرامشم را دوباره به دست آورده‌ام و مشغول زندگی هستم.

وی اضافه کرد: تغییر زیادی در زندگی من به وجود نیامده و اتفاقا بهتر هم شده است. استرس و اعصاب خردی ندارم و ضرورتی ندارد حرف این و آن را تحمل کنم. صحبت‌های ناحق در مورد من کم شده و همه اینها لطف خدا بود. با همه اینها اگر بگویم دلتنگ فوتبال نیستم دروغ گفته‌ام. من فوتبال را همیشه دوست داشته‌ام و الان هم از آن جدا نیستم. بازی‌های ملی را می‌بینم. پرسپولیس و استقلال را دنبال می‌کنم و فوتبال‌های جذاب خارجی را هم از دست نمی‌دهم.

علی دایی: برای اخراج من سناریو نوشته بودند

علی دایی در واکنش به این سوال که می‌گویند دور بودن شما از فوتبال یک دستور امنیتی است به خبرورزشی گفت: نه. شاید روزهای اولش یک سری اتفاقاتی افتاد و مقاومت‌هایی بود اما الان دو سال است که پیشنهادها می‌رسد و من قبول نمی‌کنم. همین جا از همه مدیرانی که پیشنهاد دادند به تیمشان بروم تشکر می‌کنم و از همه آنها عذرخواهی می‌کنم؛ اما واقعا قصدی برای بازگشت ندارم.

اسطوره پرسپولیس و تیم ملی درباره زمان بازگشت به فوتبال گفت: زمانی به فوتبال برمی‌گردم که خودم صلاح بدانم و فکر کنم شرایط بهتر شده، می‌توانم کاری کنم و در فوتبال نفس بکشم.

وی تصریح کرد: من میانه‌ای با دلال و دلال بازی و فساد ندارم. وقتی می‌آیم که احساس کنم اطرافم پاک است و آزارم نمی‌دهد.

علی دایی در بخش دیگری از اظهاراتش گفت: از زمانی که از سایپا جدا شدم دیگر به هیچ چیز توجه نمی‌کنم. جدا از آن مقطع اول که با تیم قهرمان شدم، در دوره دوم دو فصل بودم. فصل اول چهارم شدیم که حتی می‌توانستیم نایب قهرمان شویم. در فصل دوم برای اخراج من سناریو نوشته بودند. من قبل از بازی با ذوب‌آهن می‌دانستم می‌خواهند اخراجم کنند. آنها می‌خواستند قبل از بازی اخراجم کنند اما به دلیل نتایج خوب ذوب‌آهن تقریبا همه آنها فکر می‌کردند ما به ذوب می‌بازیم و تصمیم گرفتند اخراج مرا به بعد از شکست مقابل ذوب موکول کنند تا اخراج جنیه فوتبالی پیدا کند. قبل از بازی در رختکن فولادشهر به بچه‌ها گفتم اگر به شما خدمت کردم و با شما رفیق بودم، فقط همین یک بازی را برای من انجام بدهید که بچه‌ها واقعا عالی عمل کردند و ۲ بر صفر بردیم؛ اما باز هم مرا اخراج کردند چون از قبل تصمیمش را گرفته بودند و با فردی که بعد از من سرمربی شد جلسه گذاشته بودند. یادم نمی‌رود آن فصل بازیکنان جوان را به فوتبال ایران معرفی کردم. همان بازی آخر در زمین ذوب، من طاها شریعتی را با ۱۸- ۱۷ سال سن در دفاع آخر استفاده کردم.

وی درباره دلیل اخراجش گفت: همه اینها نتیجه حضور افرادی که است از یک فضای بیگانه به فوتبال آمده‌اند.

علی دایی در پاسخ به این سوال که در دنیا هم مدیران فوتبالی نیستند به خبرورزشی گفت: اما همه امور مربوط به تیم فوتبال در اختیار یک پیشکسوت بزرگ است که چند فوتبالی در کنارش دارد. پاول ندود در یوونتوس، پائولو مالدینی در میلان و در همه تیمها هم همین طور. مدیر در امور فنی دخالت نمی‌کند. متاسفانه در فوتبال ما هر فردی می‌آید با دیدگاه خودش و با توجه به بده بستانهایی که خودشان دارند، می‌آید.

سرمربی سابق پرسپولیس و تیم ملی تاکید کرد: من سالم کار می‌کنم و از چیزی نمی‌ترسم. مطمئن هستم خدا بالای سر آنهایی است که سالم کار می‌کنند. در مورد سایپا باید بگویم سایپا قبل از من و بعد از من دچار مشکل بود و سرانجام سقوط کرد. بروید ببینید در آن دو فصلی که من بودم چقدر هزینه شد و در همین فصلی که به لیگ یک سقوط کردند چقدر هزینه کردند. من همیشه تعجب می‌کردم از مصاحبه‌هایی که درباره جوانگرایی می‌کردند. ۹۵ درصد این بازیکنان، بچه‌های تیم من بودند. این همه هزینه کردند و تیم را به دسته اول فرستادند. حالا چقدر باید هزینه کرد چقدر انرژی گذاشت و چقدر برنامه ریخت تا این تیم دوباره به لیگ برتر برگردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا چرا بعضی افراد که هیچ ربطی به ورزش و فوتبال ندارن میان مقام میگیرن ؟

    • بدون نام

      تاج سری مرد تاجی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخحخ از کمبود اسطوره علی دایی رو تاجی می بینی هم بازیکن و هم‌ سر مربی پرسپلیس بود

    • میتی از مشد

      اگه در فوتبال ایران یه نفر هست که دروغ نمیگوید اون یه نفر علی دائی و فردوسی پور هستند منظورم از یه نفر همان دونفر است که از نظر فلسفه کانت یه نفر هستند

      پاسخ ها

      • قلب آبی

        خب میتونستی بگی دو نفر

      • بدون نام

        درست فرمودید این دونفر دارای یک فکر ،اندیشه بودند،هستندوانهم صداقت وسلامت در کار بود، که به مذاق خیلی ها خصوصا در این سالها خوش نمی اید،

    • بدون نام

      مرد واقعی.عشقی عشق

    • قاسم

      چوخ یاشا

    • بدون نام

      این اقا کجا اسطوره پیروزی است؟؟؟؟

    • مجید

      خیلی مردی. مرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج