جاباما
۱۱۶۴۴۰۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

سخنگوی شورای شهر تهران:

تمجید عجیب و غریب عضو شورا از داماد زاکانی

سخنگوی شورای شهر تهران در یادداشتی درباره حکم انتصاب جدید شهردار تهران نوشت: اینکه تهران باید کلانشهر الگوی جهان اسلام شود جز با تحول در بستر فناوری اطلاعات میسر نیست.

صداوسیما نوشت: سخنگوی شورای شهر تهران در یادداشتی درباره حکم انتصاب جدید شهردار تهران نوشت: اینکه تهران باید کلانشهر الگوی جهان اسلام شود جز با تحول در بستر فناوری اطلاعات میسر نیست.

نادعلی افزود: شهرداری تهران سازمان بزرگی است که کل عملیات مدیریت اجرایی، خدمات رسانی، نظارت، بازرسی، ارزیابی نیاز به اشراف لحظه‌ای در یک بستر امن مبتنی بر IT و هوشمندسازی حداکثری دارد.

وی اضافه کرد: حوزه هوشمندسازی و فناوری اطلاعات به لحاظ حساسیت امنیتی و ارتباطی، حکم چشم و گوش شهردار را دارد؛ لذا علاوه بر فعالیت‌های مشخص اجرایی همکاران شهرداری در سازمان فاوا، معاونتها، سازمان‌ها و شرکتها، نیازمند یک مرکز مسئولیت مشخص و متمرکز کنار دست شخص شهردار بود که هم متخصص این حوزه و هم ۱۰۰% مورد اعتماد و اطمینان باشد تا این حوزه را از جانب شخص شهردار راهبری کند.

سخنگوی شورای شهر تهران تصریح کرد: لذا آقای زاکانی از آقای حسین حیدری که هم متخصص و با تجربه در این حوزه است و هم کاملا مورد اعتماد، دعوت کرده است که این مسئولیت را به نیابت از خودش بپذیرد و چشم و گوش شهردار در این حوزه و عملا دستیار و بازرس ویژه او در تحقق هوشمندسازی تهران باشد.

آقای نادعلی ادامه داد: البته به جهت حساسیتی که زاکانی همواره نسبت به تعارض منافع داشته و دارد و به دلیل قرابتی که هست قرار گذاشته که حیدری هیچگونه رابطه استخدامی با شهرداری و هیچ رقم دریافتی از شهرداری تهران نداشته باشد و البته حیدری هم آنقدر سوابق حرفه‌ای در بخش خصوصی دارد که نیازمند ارتباط استخدامی و مالی با شهرداری نیست.

سخنگوی شورا نوشت: به نظر می‌رسد اصرار زاکانی بر اعلام این موضوع و صدور حکم علنی در زمینه‌ای محدود و مشخص برای حیدری هم بر این اساس است که اولا ضرورت اعتماد کامل در این حوزه بوده و ثانیا کسی گمان نکند نزدیکان او قرار است در هر زمینه‌ای دخالت کنند و ثالثا همه چیز باید برای مردم عزیز، بطور شفاف بیان و تبیین شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج