جاباما
۱۱۶۴۵۸۴
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

واکنش مقام آمریکایی به حمله سایبری در ایران

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در کنفرانس خبری روز سه‌شنبه خود از پاسخ به سوالی درباره حمله سایبری امروز به پمپ بنزین‌های ایران طفره رفت.

خبرگزاری فارس: «ند پرایس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا شامگاه سه‌شنبه از پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص حمله سایبری امروز به پمپ بنزین‌های ایران طفره رفت.

خبرنگاری از وی پرسید آیا آمریکا از حمله سایبری امروز به ایران مطلع بوده یا در آن مشارکت داشته یا اینکه این حمله هشداری درباره بازگشت به مذاکرات وین بوده است؟ گفت: «تکرار می‌کنیم که مسیر برای دیپلماسی همچنان باز است».

وی در ادامه سخنان خود گفت: «من پاسخی به بخش نخست از سوال شما ندارم».

از پیش از ظهر امروز اختلالاتی در سیستم توزیع بنزین در برخی شهرهای ایران گزارش شده بود.

واکنش مقام آمریکایی به حمله سایبری در ایران

گزارش‌ها حاکی بود که از حدود ساعت 11 پیش ظهر امروز سه شنبه توزیع بنزین در برخی پمپ‌ بنزین‌های کشور از ساری، تهران، بوشهر و شیراز با مشکل مواجه شده بود.

عصر امروز نیز مرکز ملی فضای مجازی اعلام کرد: «به اطلاع هموطنان گرامی می رساند، ساعت ۱۱ صبح روز سه شنبه (۱۴۰۰/۰۸/۰۴) مرکز فتا گزارشی درخصوص حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت کشور اعلام کرده و به تبع آن جایگاه ها در ارایه خدمات سوخت رسانی از مدار خارج شدند. در همین راستا، دستگاه های ذیربط در حال رفع مشکل ایجاد شده می باشند و تا ساعاتی دیگر خدمات سوخت رسانی به حالت عادی برخواهد گشت».

ساعتی پیش نیز جلیل سالاری مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی خبر داد که احتمالا اغلب جایگاه‌ها تا امشب به صورت آفلاین وارد مدار شوند.

وی گفت: با تلاش نیروهای شرکت ملی پالایش و پخش احتمال می‌دهم سوخت‌گیری با کارت سوخت از طریق سامانه در جایگاه‌ها تا فردا ظهر فعال شود و مردم بتوانند با استفاده از سهمیه‌های خود بنزین بزنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج