۱۱۶۴۶۰۵
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

داورزنی، مدیرعاملی پرسپولیس را رد کرد

این روز‌ها در راهرو‌های وزارت ورزش و جوانان نام افراد متعددی برای مدیرعاملی پرسپولیس مطرح می‌شود؛ نام‌هایی که برخی از آن‌ها برای هواداران آشنا و برخی ناآشنا هستند. «فرهیختگان»، اما به اطلاعاتی دست پیدا کرده که نشان می‌دهد یک گزینه سرشناس مورد تایید وزیر ورزش و جوانان قرار گرفته و مذاکراتی نیز با او انجام شده است؛ گزینه‌ای که احتمالا برای بسیاری از هواداران پرسپولیس آشناست و دست‌کم از رزومه او اطلاعات کافی وجود دارد.

فرهیختگان: تکلیف مدیرعامل پرسپولیس هنوز روشن نیست و هواداران سرخپوشان منتظرند تا وزیر ورزش و جوانان تکلیف این تیم را روشن کند. این درحالی‌ است که استقلال مدت‌هاست مدیرعامل خود را شناخته و کارگزار خود را هم معرفی کرده است. هرچند کارگزار باشگاه استقلال حاشیه‌هایی دارد، اما به هرحال دست‌کم تکلیف این تیم روشن‌تر از پرسپولیس است و همین موضوع هواداران پرسپولیس را عاصی کرده است.

آنها با تشکیل کمپین‌هایی در فضای مجازی خواستار تعیین‌تکلیف تیم‌شان هستند، اما حمید سجادی هنوز واکنشی به این موضوع نداشته است و وزارت کماکان در سکوت به‌سر می‌برد. در روزهای گذشته شایعات بسیاری درباره احتمال حضور افراد مختلف در پست مدیرعاملی این باشگاه منتشر شد؛ شایعاتی که درنهایت به دو گزینه اصلی رسید؛ حمیدرضا گرشاسبی و حبیب کاشانی. برخی حتی معتقد بودند طولانی شدن روند انتخاب مدیرعامل سرخپوشان به‌دلیل تلاش‌ها برای حل مشکلات گرشاسبی و صدور مجوز برای او در باشگاه پرسپولیس بود. هرچند نزدیکان گرشاسبی این مذاکرات را تایید کرده‌اند، اما به‌نظر می‌رسد تلاش‌ها برای یافتن گزینه‌ای دیگر ادامه دارد.

یک گزینه آشنا

این روزها در راهروهای وزارت ورزش و جوانان نام افراد متعددی برای مدیرعاملی پرسپولیس مطرح می‌شود؛ نام‌هایی که برخی از آنها برای هواداران آشنا و برخی ناآشنا هستند. اما به اطلاعاتی دست پیدا کرده ایم که نشان می‌دهد یک گزینه سرشناس مورد تایید وزیر ورزش و جوانان قرار گرفته و مذاکراتی نیز با او انجام شده است؛ گزینه‌ای که احتمالا برای بسیاری از هواداران پرسپولیس آشناست و دست‌کم از رزومه او اطلاعات کافی وجود دارد. بر این اساس شنیده‌ایم مذاکراتی با محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال برای حضور در مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس انجام شده، اما او این پیشنهاد را رد کرده است.

اینکه داورزنی که درحال حاضر در لوزان سوئیس حضور دارد، به چه دلیل این پیشنهاد را رد کرده مشخص نیست، اما شنیده‌ایم فرد مذاکره‌کننده با او اصرار بسیاری برای حضورش در پرسپولیس داشته و حتی معتقد بود با حضور این فرد، اسپانسر نیز آماده کمک خواهد بود؛ اسپانسری نام‌آشنا که البته حاشیه‌هایی نیز در سال‌های گذشته با خود به‌همراه داشته است. به هرترتیب با رد پیشنهاد مدیرعاملی پرسپولیس توسط داورزنی، به‌نظر می‌رسد وزارت ورزش و جوانان دوباره به‌دنبال گزینه‌های پیشین خود خواهد رفت؛ گزینه‌هایی که البته هرکدام نقاط ضعف و قوت خود را دارند و جز محمد دادکان، کسی مقبول قشر عام هواداران نیست.

مدیرعامل پرسپولیس شاید یک غریبه

عدم تعیین مدیرعامل برای پرسپولیس روز گذشته ازسوی یحیی گل‌محمدی نیز مورد اعتراض قرار گرفت. او معتقد بود این اتفاق به پرسپولیس آسیب خواهد رساند و با این روند و بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالاتی، نمی‌تواند بازیکنان مدنظر خود را برای پرسپولیس به خدمت بگیرد. بازیکن‌هایی که گفته می‌شود در پست مهاجم هستند و یحیی نیم‌نگاهی نیز به دفاع راست خود دارد تا رقیبی برای شیری و نعمتی بتراشد. هرچه باشد، تعیین‌تکلیف پرسپولیس بی‌شک می‌تواند این تیم را از بلاتکلیفی فعلی نجات دهد، به‌ویژه آنکه فرصت چندانی تا پایان فصل نقل‌وانتقالات نمانده و هواداران به‌سادگی از کنار اتفاق مهم پیش‌رو نخواهند گذشت. پیش‌تر البته خبرهایی مبنی‌بر مذاکره یکی از اعضای تیم با حمید سجادی برای ابقای صدری هم مطرح شده بود و به‌نظر می‌رسد سرپرست مدیرعاملی سرخپوشان به‌دنبال تلاش‌هایی برای بقا در پست فعلی خود است.

هرچه باشد، اعتراض هواداران پرسپولیس به وضعیت تیم‌شان در فضای مجازی به گوش حمید سجادی و تیم مشاوران او رسیده و به‌نظر می‌رسد در روزهای آینده روند مذاکره با گزینه‌هایی که صلاحیت حضور در پست مدیرعاملی پرسپولیس را دارند، ادامه‌دار خواهد بود. از گوشه‌وکنار شنیده می‌شود شاید گزینه‌ای که نامش را کمتر هواداری شنیده به‌زودی مدیرعامل پرسپولیس شود.

فردی که مانند جعفر سمیعی در پست مدیریت وزارت ورزش به‌کار گمارده شده بود و حضور در پرسپولیس می‌تواند نخستین تجربه مدیریت یک باشگاه ورزشی برای او باشد. برخی منابع هم کماکان درحال اتصال گزینه خود به باشگاه هستند تا در دقیقه ۹۰ مدیرعامل پرسپولیس را تغییر دهند. به هرحال شنیده‌ها از مذاکره با گزینه‌های مدیرعاملی پرسپولیس نشان می‌دهد بلبشوی عجیبی در وزارت ورزش و جوانان حاکم است و هنوز گزینه قطعی برای این عنوان معرفی نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بهترین گزینه برای لنگ بابا مسعود هست پتج سال‌ وزير پنج جام سفارشي براي لنگ

      پاسخ ها

      • پیرمرد پرسپولیسی

        ۸ سال وزیر ،۵ جام ،اون سه سال چی میشه ،با احتساب سواد ریاضی شما باید ۸سال وزارت ۸ جام قهرمانی می گرفتیم .

      • پدرام

        با مسعودتون ۵ سال اومد قبلش کس دیگری بود

    • پدرام

      این که از بچگی لنگی بودبرای تجمع لنگی ها ابمیوه وکیک سفارش می دادوباهاشون گفتگومی کردبرای استقلال زنگ می زد ۱۱۰

    • بدون نام

      نکنه کیسه ها یادشون رفته بابا احمدی نژاد (بابا محمود) براشون ۲ تا جام گرفت!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج