۱۱۶۴۶۰۶
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

اوکراینی‌ها، نگران جدایی صیادمنش

صیادمنش پنجشنبه‌شب گذشته در ادامه دیدار‌های مرحله گروهی لیگ کنفرانس اروپا در ترکیب تیمش برابر زسکاصوفیه بلغارستان به میدان رفت و تک‌گل سه‌امتیازی زوریا را در زمین حریف به ثمر رساند. او روز یکشنبه نیز برابر کولوس در لیگ بازهم گلی سه‌امتیازی زد تا نامش را به‌عنوان یکی از ستاره‌های این فصل فوتبال اوکراین مطرح کند.

فرهیختگان: داستان اللهیار صیادمنش و زوریالوهانسک ظاهرا قرار نیست ادامه‌دار باشد و این مهاجم جوان و مستعد ایرانی احتمالا در نیم‌فصل دوباره به فنرباغچه ترکیه بازمی‌گردد. این تیم اوکراینی صیادمنش را به‌صورت قرضی و با آپشن خرید به خدمت گرفت و در هفته‌های اخیر بارها رسانه‌های اوکراینی از تصمیم این باشگاه برای قطعی‌کردن خرید صیادمنش صحبت می‌کردند و معتقد بودند با توجه به درخشش او در لیگ اوکراین، زوریا تصمیم دارد با خرید این بازیکن، او را به قیمتی بهتر بفروشد.

با این حال ظاهرا این باشگاه برای پرداخت ۳.۵میلیون یورویی که باید به باشگاه ترکیه‌ای بپردازد به مشکل خورده و بعید است در ژانویه تلاشی برای خرید دائمی این بازیکن ایرانی انجام دهد. سایت «فوتوماک» ترکیه درباره وضعیت این ستاره ایرانی نوشت: «فنرباغچه در ابتدای فصل پیش تصمیم گرفت اللهیار صیادمنش، بازیکن جوان خود را با قراردادی قرضی راهی لیگ اوکراین کند تا در ترکیب زوریا فرصت بیشتری برای بازی پیدا کند. او خیلی زود توانست با گل‌هایی که به ثمر رساند برای خودش نامی دست‌وپا کند و به بازیکنی مهم در تیمش تبدیل شد.

حالا اما خبر می‌رسد که زوریالوهانسک قصد ندارد ۳.۵میلیون یوروی ذکرشده در قرارداد با فنرباغچه را برای قطعی‌کردن حضور این بازیکن ایرانی پرداخت کند و به این ترتیب صیادمنش در ژانویه به لیگ ترکیه برمی‌گردد. هواداران این تیم از این تصمیم باشگاه اصلا راضی نیستند و معتقدند باشگاه باید او را حفظ می‌کرد. رسانه‌های این کشور نیز با تمجید از عملکرد صیادمنش درطول حضورش در زوریا و گل‌های حساسی که برای تیمش به ثمر رسانده از این تصمیم انتقاد کردند.»

سایت «فوتبال» اوکراین هم دراین‌باره نوشت: «چگونه یک بازیکن خوب را می‌توان تشخیص داد؟ اول زمانی که در دیدارهای آسان تیمش عملکرد خوبی ارائه می‌دهد و دوم نیز وقتی است که در دیدارهای دشوار و در سخت‌ترین زمان‌ها به کمک تیمش می‌آید و آنها را نجات می‌دهد. در دیدارهای این فصل زوریا، ولادیسلاو کوچرگین شروع خوبی داشت و توانست ۵گل برای تیمش به ثمر برساند اما او را نمی‌توان رهبر تیم معرفی کرد. اللهیار صیادمنش در دو دیدار اخیر تیمش ۶امتیاز برای زوریا به‌دست آورده و به همین دلیل هواداران این تیم از اینکه او در ژانویه تیم را ترک می‌کند بسیار ناراحت هستند.

مدت قرارداد قرضی او با این باشگاه در زمستان به پایان می‌رسد و اگرچه این تیم اوکراینی می‌تواند با پرداخت ۳.۵میلیون یورو قراردادش را دائمی کند اما ظاهرا تصمیم ندارند چنین رقم زیادی را هزینه کند. به این ترتیب دوران حضور او در این باشگاه در نیم‌فصل به پایان می‌رسد اما او که بازیکنی جوان و مستعد است و گفته می‌شود آینده بسیار خوبی در پیش دارد می‌تواند به‌زودی راهی یکی از تیم‌های خوب اروپایی شده و خود را بیش از پیش ثابت کند. او نه‌تنها در لیگ اوکراین بلکه در رقابت‌های اروپایی هم درخشش قابل‌توجهی داشت و توانست مشتریان خوبی پیدا کند.

او سال قبل گل برتری زوریا برابر لسترسیتی در مرحله گروهی لیگ اروپا را زد و این هفته نیز یک‌گل سه‌امتیازی را در لیگ کنفرانس اروپا وارد دروازه زسکاصوفیه کرد. این بازیکن ۲۰ساله بارها نتیجه را به‌سود تیمش رقم زده است و کارهایی انجام می‌دهد که هیچ بازیکن دیگری در زوریا قادر به انجام آن نیست. احتمال دارد در زمستان هم صیادمنش و هم کوچرگین از ترکیب تیم جدا شوند اما بدون‌شک نبود این ستاره ایرانی در ترکیب زوریا لطمه زیادی به این تیم خواهد زد.»

صیادمنش پنجشنبه‌شب گذشته در ادامه دیدارهای مرحله گروهی لیگ کنفرانس اروپا در ترکیب تیمش برابر زسکاصوفیه بلغارستان به میدان رفت و تک‌گل سه‌امتیازی زوریا را در زمین حریف به ثمر رساند. او روز یکشنبه نیز برابر کولوس در لیگ بازهم گلی سه‌امتیازی زد تا نامش را به‌عنوان یکی از ستاره‌های این فصل فوتبال اوکراین مطرح کند. با توجه به درخشش این بازیکن جوان در دو فصل اخیر بدون‌شک قیمت او به‌زودی افزایش قابل‌توجهی خواهد داشت.

اگرچه در آخرین به‌روزرسانی ارزش او در سایت ترانسفرمارکت که مربوط ۴ماه پیش بود قیمت او ۲میلیون یورو برآورد شده اما مسلما در این مدت با عملکرد خوبش توانسته ارزش خود را افزایش دهد. به این ترتیب زوریا حتی با پرداخت ۳.۵میلیون یورو بابت خرید او، ضرر نمی‌کرد و می‌توانست او را به قیمت بهتری به فروش برساند. فنرباغچه هم که با مشکلات مالی مواجه است و تصمیم دارد صیادمنش را به هر طریقی به فروش برساند شاید در زمستان مشتری بهتری برایش پیدا کند و به قیمت بالاتری او را به باشگاه جدیدش بفروشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج