جاباما
۱۱۶۴۶۵۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیولی: مقابل تورینو در نیمه دوم مشکلاتی داشتیم

سرمربی تیم فوتبال میلان از عملکرد شاگردانش مقابل تورینو در رقابت‌های سری A ایتالیا ابراز رضایت کرد.

خبرگزاری تسنیم: استفانو پیولی که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (سه‌شنبه) در هفته دهم سری A ایتالیا با غلبه بر تورینو در دیداری خانگی، نهمین برد خود در فصل جاری این رقابت‌ها را تجربه کرد که این بهترین شروع روسونری در تاریخ این رقابت‌ها در ۶۷ سال اخیر (از فصل ۵۵-۱۹۵۴) بود، پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «DAZN» گفت: این چهارمین بازی ما در ۱۰ روز اخیر بود و ما گزینه‌های خیلی کمی برای استفاده چرخشی از بازیکنان داشتیم و بازی مقابل تورینو هم خیلی دشوار بود.

وی افزود: ما بازی را خیلی خوب کنترل کردیم اما تورینو در دقایق پایانی بازی واقعاً تهدیدآمیز ظاهر شد و با ارسال از جناحین به روی محوطه جریمه ما خطرساز شد. من بازیکنانم را می‌شناسم و بسیار قدردان آنها هستم. تورینو در فرم و شکل فوق‌العاده‌ای است و فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذارد. ما در نیمه دوم بیشتر در لاک دفاعی فرو رفتیم اما حتی در آن مقطع به غیر از ضربات شروع مجدد، به سختی دروازه‌مان به خطر افتاد.

سرمربی تیم فوتبال میلان تصریح کرد: اگر ما می‌خواهیم فوتبال خاصی ارائه دهیم، باید قدرت لازم برای انجام این کار را داشته باشیم. به طور طبیعی، انجام تمرینات با این شرایط که هر سه روز یک بار بازی داریم، دشوار است اما ما پذیرفتیم که این بازی نبردهای تن‌به‌تن متفاوت در نقاط مختلف زمین بود و ما در برخی از آنها پیروز بودیم و در برخی بازنده. در نیمه دوم مشکلاتی داشتیم، اما ما کنار هم ماندیم و سه امتیاز خیلی مهم به دست آوردیم.

پیولی در بخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار داشت: تورینو خیلی هجومی بود. بازی مقابل تیم‌هایی مثل تورینو و هلاس ورونا خیلی دشوار است، اما امیدوارم بازی‌های بعدی متفاوت باشند. بازی بعدی‌مان هم با رم است، تیمی خوب که مهاجمان خوبی دارد و یک بازی جذاب خواهد شد.

میلان با این برد ۲۸ امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به ناپولی ۲۵ امتیازی، به صدر جدول رده‌بندی سری A ایتالیا صعود کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج