جاباما
۱۱۶۴۶۷۱
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

کالدرون، بلای جان گل‌محمدی و پرسپولیس

سرمربی اسبق پرسپولیس با قبول نکردن واریز شدن پول از طریق بانک‌هایی در قطر و ترکیه این باشگاه را برای پرداخت مطالباتش به دردسر انداخته است.

خبرگزاری فارس: چند روزی است که ماجرای پرداخت پول کالدرون سرمربی اسبق پرسپولیس مهمترین سوژه سرخپوشان شده است.

مجید صدری سرپرست این باشگاه ۲۲ میلیارد تومان برای پرداخت مطالبات سرمربی اسبق سرخ ها تهیه کرده اما برای پرداخت این پول دچار دردسرهایی شده است.

این باشگاه در چند روز گذشته مدام در حال رایزنی با وکیل کالدرون بوده تا وی را راضی کنند در یکی از بانک های قطر یا ترکیه و .. این پول به حسابش واریز شود اما کالدرون در اصراری عجیب حاضر به دریافت پول از طریق این کشورها نشده و مصرانه اعلام کرده فقط باید از طریق بانکی که در سوییس دارد این پول پرداخت شود.

باشگاه پرسپولیس با توجه به شرایط تحریم کشورمان در حال رایزنی با بانک مرکزی است تا بعد از گرفتن مجوز از این بانک شرایط پرداخت پول به حساب کالدرون در سوییس را فراهم کند. در صورت رسید این مجوز این باشگاه پول را به حساب این مربی واریز می کند.

در این مدت حتی مسئولان پرسپولیس با خواکین دستیار کالدرون در این تیم که اکنون دستیار ویسی در فولاد است، مذاکراتی داشتند که حداقل پول او را به صورت ریالی واریز کنند اما او هم زیر بار این موضوع نرفته و گفته پول او هم همراه مطالبات کالدرون باید به حساب سوییس واریز شود.

اینکه چرا کالدرون نمی خواهد با باشگاه پرسپولیس همکاری کند قابل تامل است اما آنچه که این روزها هواداران این تیم را نگران کرده عدم جذب بازیکن خارجی و تقویت این تیم است.

پنجره نقل و انتقالاتی فوتبال ایران در تاریخ ۱۶ آبان بسته می شود و تا زمانی که باشگاه نتواند پول کالدرون را بدهد پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بسته خواهد بود اما مسئله مهمتر این است که حتی اگر تا تاریخ ۱۶ آبان پنجره هم باز شود بعید است که این باشگاه بتواند بازیکن خوب و تاثیرگذاری جذب کند.

هر باشگاهی تا ۱۶ آبان فرصت دارد اقدام به جذب بازیکنانی کند که در حال حاضر دارای قرارداد هستند و مسلما اکثر بازیکنان خوب دارای تیم هستند و عملا پرسپولیس برای جذب بازیکنی که بتواند در تیم تاثیرگذاری داشته باشد کار راحتی ندارد و در واقع یحیی گل محمدی و باشگاه باید به فکر جذب بازیکن آزاد باشند که جذب بازیکن آزاد هم شامل تاریخ نمی شود و تا پایان فصل این فرصت برای پرسپولیس است که بتواند بازیکن آزاد خارجی جذب کند.

طبق پیگیری های خبرنگار ورزشی فارس تاکنون یحیی گل محمدی نام بازیکنی را به باشگاه برای جذب اعلام نکرده و خود این مربی هم بارها تاکید کرده با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی و مسائل مالی قادر نیستند که بازیکن خارجی جذب کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینم از برکت آقای انصاری فرد

    • سهمیه ی لجن و فساد مکتب گلبرگ کراکی الاستقلال السعودی

      اما ما قهرمان خواهیم شد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج