جاباما
۱۱۶۴۷۴۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

اسنپ کمیسیون دریافتی خود را موقتا کاهش داد

در پی اختلال سوخت‌گیری خودروها در جایگاه‌‌های پمپ‌بنزین، ناوگان اسنپ نیز با مشکل سوختگیری مواجه شد و متعاقبا تعداد خودروهای فعال به منظور ارائه خدمت به کاربران و انجام سفر کاهش پیدا کرد، از طرفی استفاده از خودروهای شخصی نیز کاهش یافت و همین موضوع منجر به افزایش تقاضای سفر از سوی کاربران مسافر شد

برترین‌ها: در پی اختلال سوخت‌گیری خودروها در جایگاه‌‌های پمپ‌بنزین، ناوگان اسنپ نیز با مشکل سوختگیری مواجه شد و متعاقبا تعداد خودروهای فعال به منظور ارائه خدمت به کاربران و انجام سفر کاهش پیدا کرد، از طرفی استفاده از خودروهای شخصی نیز کاهش یافت و همین موضوع منجر به افزایش تقاضای سفر از سوی کاربران مسافر شد. از آنجایی که قیمت‌گذاری در اسنپ پویاست و به عنوان اهرمی برای متعادل کردن میزان عرضه و تقاضا عمل می‌کند، برای مقطعی با افزایش غیرمتعارف قیمت مواجه بودیم تا درخواست‌ها به سفر تبدیل شوند.

تیم قیمت‌گذاری اسنپ بلافاصله به منظور بررسی راهکارهای مختلف برای کنترل این شرایط تشکیل جلسه دادند و در نهایت تصمیم گرفته شد تا با تخصیص بخشی از منابع مالی اسنپ در قالب طرح‌های تشویقی، کاربران راننده را تشویق به فعالیت کنیم تا درخواست‌های بیشتری با قیمت مناسب به سفر تبدیل شود.

در ادامه نیز به دلیل افزایش معمول پیک درخواست‌ها در روزهای چهارشنبه و حل نشدن اختلال در سوختگیری، تصمیم بر آن شد تا از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه (مورخ ۵ آبان‌ماه ۱۴۰۰) لغایت ۱۲ شب کمیسیون دریافتی اسنپ در شهر تهران را به میزان بیش از ۵۰ درصد کاهش دهیم و به ۷ درصد برسانیم تا از این طریق نیز بتوانیم کمک موثری در ساماندهی حمل‌ونقل شهروندان داشته باشیم

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج