۱۱۶۴۷۸۴
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

طاهری: مدیرعامل استقلال مرد عمل است

سرپرست استقلال به تمجید از سرمربی این تیم پرداخت که به خوبی کادرفنی و قوای تهاجمی تیمش را تقویت کرده است.

خبرورزشی: بیژن طاهری سرپرست استقلال در خصوص وضعیت فعلی این تیم مصاحبه ای انجام داد که در زیر می خوانید:

*شرایط ورزشگاه آرارات از خیریه عمل بهتر است، ولی زمین چمن این ورزشگاه ایده‌آل ما نیست. ما چاره‌ای نداشته و نداریم و فعلاً اینجا تمرین می‌کنیم، هر چند که مشکلاتی هم وجود دارد و درصدد رفع آن هستیم. ما دلخوش به روزهای آینده هستیم تا هر چه زودتر کمپ مرحوم ناصر حجازی آماده شود و هدف استقلال این است که برای همیشه در این کمپ تمرین کند. مدیران قبلی استقلال هم زحمت کشیدند، اما دکتر آجورلو به شکل جدی دنبال این است که شرایط برای حضور استقلال در این کمپ فراهم شود و تنها کسی است که در این مورد اقدام جدی انجام داد و ما امیدواریم که تا سه ماه دیگر این کمپ آماده شود.

*دکتر آجورلو صحبت نمی‌کند و مرد عمل است. او می‌خواهد مشکلات را هر چه زودتر برطرف کند و امیدواریم استقلال که در این سال‌ها آرامش نداشته است به یک آرامش واقعی برسد.
[yektanet.com]

*مربی ایتالیایی با انتخاب فرهاد مجیدی به استقلال آمد و سرمربی تیم شناخت خوبی از این مربی داشت و اعتقاد کامل به گابریل پین دارد. شما می‌بینید که استقلال برخلاف چند سال گذشته فصل را با دو برد پیاپی شروع کرد و این موضوع نشانه‌های مثبتی است که می‌تواند ما را به آینده امیدوار کند. در واقع انتخاب گابریل پین یک انتخاب هوشمندانه از سوی فرهاد مجیدی بود.

فرهاد مجیدی به خوبی روی کوین یامگا شناخت داشت و فوتبالیستی را به تیم اضافه کرد که در شرایط مسابقه قرار دارد و این انتخاب هم یک انتخاب هوشمندانه از سوی فرهاد مجیدی بود.

*استقلال دو بار قهرمان آسیا شده است. متأسفانه تیمی که چنین قدمتی دارد یک زمین تمرین استاندارد و مناسب ندارد. با این اوصاف ما باید چگونه توقع داشته باشیم که استقلال قهرمان آسیا شود؟ شما می‌بینید که تیم‌های عربی چه امکاناتی دارند، ولی ما همچنان نگران زمین تمرین هستیم و این استرس را داریم که بازیکنان در تمرینات مصدوم نشوند. ما در خیلی از موارد از تیم‌های عربی و شرق آسیا عقب‌تر هستیم و مهم این است که ابتدا بتوانیم امکانات و ساختار فوتبال خودمان را درست کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عمل داره یعنی؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج