۱۱۶۴۷۹۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آنری: مسی در پاری‌سن‌ژرمن منزوی شده است

ستاره سابق فوتبال فرانسه می‌گوید که هم‌تیمی آرژانتینی سابقش در تیم جدید خود تنها مانده و هنوز هم کیلیان امباپه که در پارک دوپرنس مهمترین بازیکن محسوب می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: تیری آنری ستاره سابق تیم ملی فرانسه که در تیم فوتبال بارسلونا سه سال با لیونل مسی هم‌تیمی بود درباره وضعیت ستاره آرژانتینی سابق بارسلونا در دو سه ماهی که از ورود این بازیکن ۳۴ ساله به پارک دو پرنس می‌گذرد به تعداد کم گل‌های او اشاره داشت و به رادیو مونت‌کارلوی فرانسه گفت: مسی در پاری‌سن‌ژرمن منزوی شده است و نسبت به گذشته کمتر پا به توپ می‌شود. من نمی‌گویم که او ناراحت است بلکه می‌گویم که او تنها مانده است.

من به شخصه ترجیح می‌دادم که مسی را درمیدان ببینم. من با قرار داده شدن او در سمت راست خط حمله مشکل دارم. به نظر بهترین پست برای او مرکز خط حمله‌ است چرا که از آنجا بهتر می‌تواند ضرباهنگ بازی را کنترل کند. پاری‌سن‌ژرمن باید راهی پیدا کند تا بتواند از ترکیب امباپه، نیمار و مسی بهترین استفاده را انجام دهد.

دلیل دیگری که آنری برای شروع نه چندان پرفروغ مسی در عنوان کرد، قرار نداشتن او در نقطه ثقل برنامه‌های تاکتیکی PSG‌ است. او ادامه داد: مسی خیلی حرف نمی‌زند. او با توپ حرفش را می‌زند. فعلاً پاری‌‌سن‌ژرمن قلمروی امباپه است و اوست که دارد بیشتر از همه بازیکنان می‌درخشد. توپ بیش از هر بازیکنی به او می‌رسد. در هر لحظه‌ای از یک بازی فوتبال یک بازیکن فقط می‌تواند نقش رهبر را برای حمله تیم ایفا کند اما در پاری‌سن‌ژرمن کلی رهبر وجود دارد.

آنری در پایان تأکید کرد: من فکر نمی‌کنم که مسی از جناح راست بتواند خیلی تأثیرگذار ظاهر شود اما خب اطلاعات زیادی از جزئیات برنامه‌های تاکتیکی پوچتینو هم ندارم. مسلماً وقتی که شما به عقب برنمی‌گردید و از جایی که توپ بیشتر در گردش است فاصله بگیرید کمتر هم صاحب می‌شوید و این وضعیت فعلی مسی در پاری‌سن‌ژرمن است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج