جاباما
۱۱۶۴۹۷۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

کنایه امام جمعه رشت به روحانی؟

آیت‌الله رسول فلاحتی صبح امروز در دیدار احمد وحیدی وزیر کشور با خدا قوت به دولتمردان اظهار کرد: خدمت در این دوره بسیار سخت است البته سختی کار برای نیروها و فرزندان انقلاب مشکل نیست و همه دغدغه مند هستند.

دیده بان ایران: آیت‌الله رسول فلاحتی صبح امروز در دیدار احمد وحیدی وزیر کشور با خدا قوت به دولتمردان اظهار کرد: خدمت در این دوره بسیار سخت است البته سختی کار برای نیروها و فرزندان انقلاب مشکل نیست و همه دغدغه مند هستند.

وی به وجود برخی تلخی ها در دوره گذشته اشاره کرد و افزود: برخی ها پس از جنگ شرایطی به وجود نیآوردند که خانواده معظم شهدا و نیروهای وفادار به انقلاب رضایتمندی داشته باشند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه برطرف کردن آسیب های ایجاد شده مدیران توانمند را طلب می کند، تصریح کرد: برخی مسائل موجب شده دلدادگان انقلاب اسلامی قدری آسیب ببینند.

آیت الله فلاحتی، رهبر معظم انقلاب را فصل الخطاب همه به ویژه مسئولان دانست و بیان کرد: هر جا از مقام معظم رهبری پیروی کردیم به موفقیت رسیدیم.

وی به مشکل ایحاد شده در جایگاه های سوخت اشاره کرد و گفت: حضور رئیس جمهور در پمپ بنزین برای پیگیری مشکلات مردم برای نسل معاصر سابقه نداشته است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه با کفش ورنی کار پیش نمی رود، خاطرنشان کرد: نظام اسلامی نیروهای جهادی می خواهد.

آیت الله فلاحتی به وجود برخی زدوبندهای سیاسی در سال های اخیر اشاره کرد و یادآور شد: توده های مردم همه امور را می فهمند.

وی با بیان اینکه دشمن برای به سرانجام نرسیدن امور در کشور کمر همت بسته است، اظهار کرد: امیدواریم مسئولان باورهای غلط را در میدان عمل تغییر دهند و در مردم امید ایجاد کنند./ تسنیم

گفتنی است در مردادماه سال ۹۷ برخی رسانه های اصولگرا با انتشار تصویر کفش حسن روحانی مدعی شدند که این کفش رئیس جمهور برند گوچی و هفت میلیون و سیصد هزار تومان ارزیابی‌شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج