۱۱۶۴۹۸۷
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

نصرتی: هم اسکوچیچ اشتباه کرد، هم طارمی

بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی گفت: وقتی دو باشگاه را یک نفر اداره می‌کند و دولتی هستند شرایط به همین صورت است. قبلاً می‌گفتند سلطانی‌فر پرسپولیسی است و حالا می‌گویند سجادی استقلالی است

ایلنا: محمد نصرتی بازیکن اسبق پرسپولیس و تیم ملی ایران درباره مسائل مختلف فوتبال کشور توضیحاتی را ارائه داد که در زیر می خوانید:

*فکرش را نمی‌کردم پرسپولیس برای بردن نساجی، تا این اندازه به مشکل بخورد. بازی خیلی پر برخورد و پر موقعیت بود و خدا را شکر سه امتیازش به پرسپولیس رسید.

*جا دارد از بازی خوب مهدی عبدی هم تشکر کنم که خصوصاً روی گل دوم کلاس کاری بالای خودش را به نمایش گذاشت. در آن موقعیت سرتوپ زدن واقعاً از هر بازیکن ایرانی بر نمی‌آید و عبدی با این گل به نوعی پرسپولیس را نجات داد و سه امتیاز برای تیم به ارمغان آورد.

*واقعاً مسخره است و یک اشکال مدیریتی بزرگ است؛ چرا تیمی مثل پرسپولیس باید پنجره‌اش بسته باشد و نتواند بازیکن جذب کند؟ کجای دنیا می‌بینید تیم‌های بزرگ درگیر چنین مشکلات مسخره‌ای باشند؟ واقعاً این شرایط قابل تحمل نیست و باید فکری برای آن صورت بگیرد. شما ببینید استقلال مهاجم خارجی جذب کرده و چقدر شرایطش بهتر شده است. پرسپولیس هم به چنین بازیکنانی نیاز دارد.

*وقتی دو باشگاه را یک نفر اداره می‌کند و دولتی هستند شرایط به همین صورت است. قبلاً می‌گفتند سلطانی‌فر پرسپولیسی است و حالا می‌گویند سجادی استقلالی است ولی اصلاً چنین مسائلی وجود ندارد. با این حال وقتی دو تیم را یک نفر اداره می‌کند طبیعتاً این حرف و حدیث ها شکل می‌گیرد.

*در مورد اختلافات داخلی تیم ملی میان اسکوچیچ و طارمی باید بگویم این مسائل به ضرر تیم ملی تمام می‌شود و دودش در چشم تیم ملی می‌رود. هم مصاحبه اسکوچیچ در کرواسی اشتباه بود و هم جواب مهدی طارمی به آن مصاحبه. به نظرم فدراسیون فوتبال در این مورد ضعیف عمل کرد و باید ورود می‌کرد و ماجرا را مدیریت می‌کرد.

*از رسانه‌ها هم می‌خواهم به آن ورود نکنند. مطرح شدن مسائل این چنینی به فوتبال و چهره فوتبال ضربه می‌زند و زحمات بچه های تیم ملی هم اینجا زیر سوال رفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مصطفی

      آقای اسکوچیچ حقیقت را گفته،ولی اون بازیکن حق نداره جواب بدهد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج