جاباما
۱۱۶۵۰۰۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

یک نماینده: شاهد ولنگاریِ مجازی هستیم

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی گفت: نظارت بر فضای مجازی در شرایطی که این فضا شاهد ولنگاری بی‌حد و حصری است لازم است و مجلس یازدهم اجازه نمی‌دهد حقوق خانواده‌های ایرانی و کاربران تضییع شود به همین دلیل تمام تلاش خود را می‌کنیم نگرانی مقام معظم رهبری را در این باره را سریعا مرتفع کنیم.

دیده بان ایران: حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی اظهار داشت: سومین جلسه کمیسیون مشترک حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی هفته گذشته تشکیل و مقرر شد که روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هر هفته و همزمان با جلسات علنی مجلس این نشست‌ها برگزار شود.

وی افزود: تأکید نمایندگان مجلس بر تخصیص زمان فوق‌العاده برای بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی است تا بررسی طرح مذکور سریع‌تر صورت گیرد.

عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: هیأت رئیسه کمیسیون مشترک بررسی طرح صیانت از فضای مجازی انتخاب شده و آئین‌نامه داخلی و اجرایی آن هم مصوب شده است ضمن اینکه در یک نشست آن هم رئیس مجلس حضور داشت.

وی خاطرنشان کرد: از هفته آینده بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی با سرعت بالاتری ادامه پیدا می‌کند و بنا داریم با استفاده از نظرات متخصصان کار را دنبال کنیم.

عضو کمیسیون مشترک حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی افزود: نظارت بر فضای مجازی در شرایطی که این فضا شاهد ولنگاری بی‌حد و حصری است لازم است و مجلس یازدهم اجازه نمی‌دهد حقوق خانواده‌های ایرانی و کاربران تضییع شود به همین دلیل تمام تلاش خود را می‌کنیم نگرانی مقام معظم رهبری را در این باره را سریعا مرتفع کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج