جاباما
۱۱۶۵۲۷۸
۶ نظر
۵۰۷۴
۶ نظر
۵۰۷۴
پ

تیپ‌های هالووینی سلبریتی‌های ایرانی

این مطلب گزیده‌ای‌ست از رفتار سلبریتی‌های ایرانی در اینستاگرام، طی یک هفته گذشته.

برترین‌ها: این مطلب گزیده‌ای‌ست از رفتار سلبریتی‌های ایرانی در اینستاگرام، طی یک هفته گذشته.

جنجالی هفته...

هانیه توسلی پس از انتشار آن عکس از گیلاس مجلسی صورتش که اتفاقا همان عکس را هم برای پروفایل صفحه‌ی اینستاگرامش برگزیده است! حالا با به اشتراک گذاشتن یک گفتگوی زنده جنجال به پا کرد.

این بازیگر در ابتدای این گفتگو بیان کرد که خیلی اهل لایو گذاشتن و صحبت کردن در فضای مجازی نیست اما داستانی برایش پیش آمده که او را مجبور به این کار کرده است. گویا چند روز پیش در یک کوچه‌ای در محله‌ی جردن تهران در ماشین پارک شده‌اش به انتظار نشسته بود که با صحنه‌ای غمناک مواجه می‌شود! آقای به ظاهر محترمی که تقریبا یک ساعت در حال آبیاری پارکینگ و کوچه و اطراف منزلش با شلنگ بوده و هیچ توجهی به بحران کمبود آب نداشت. تا اینکه خانم بازیگر صبرش تمام می‌شود و کاملا محترمانه به او تذکر می‌دهد که در این اوضاع بی‌آبی، کار او خیلی اشتباه است. اما گویا فرد نامبرده رفتار ناشایستی از خود بروز داده و شلنگ آب را روی ماشین هانیه توسلی گرفته و بعد از روانه کردن فحش و ناسزا به او گفته است:« مگر شما پولش را می‌دهید؟ خانه‌ی خودم است دوست دارم همه جا را بشورم!»

با این اوصاف هانیه توسلی در این لایو از همه‌ی هموطنان خواست که اگر با مورد مشابهی برخورد کردند، از کنارش ساده نگذرند و حتی اگر فحش هم خوردند باز هم تذکرشان را بدهند!نظر شما در این باره چیست؟ آیا اگر همچین موردی را ببینید تذکر می‌دهید یا خلی سوسکی محل را ترک می‌کنید؟ البته فرض را بر این می‌گیریم که خودتان از این دسته شهروندان نباشید!

تیپ‌های هالووینی سلبریتی‌های ایرانی

چندی پیش خبر ازدواج حسن یزدانی، قهرمان کشتی کشورمان در فضای مجازی پر شده بود! هادی عامل، گزارشگر کشتی در صداوسیما این خبر را تایید کرد و موجی از تبریکات به حسن یزدانی در فضای مجازی به راه افتاد. اما وقتی این خبر به گوش حسن آقا رسید، کاملا تعجب کرد و خبر را تکذیب کرد و گفت:«قسمت نشد ازدواج کنم»!

این موضوع و دوگانگی‌ها و همچنین پاسخ دوپهلوی حسن یزدانی باعث شد که جنجالی به پا شود و عده‌ای شایعه کردند که حسن یزدانی جواب رد شنیده یا اینکه نامزدی‌اش به هم خورده است. چندی بعد هم خبری پخش شد که گویا حسن یزدانی و نامزدش قرار نبود به این زودی ازدواج کنند و این موضوع به زمان دیگری موکول شده اما هادی عامل کمی برای انتشار این خبر خیر عجله داشته است!

تیپ‌های هالووینی سلبریتی‌های ایرانی

الهام حمیدی اخیرا یک لایوی از خود در اینستاگرامش منتشر کرده بود که در آن، عد‌ه‌ای از او پرسیده بودند که چه عمل‌هایی روی صورتش انجام داده که نمی‌تواند چشم‌هایش را باز کند؟! این بازیگر در پاسخ به این سوال گفت که تا به حال هیچ‌گونه عمل جراحی و تزریقات روی صورتش انجام نداده است و فقط با رسیدگی و آبرسانی، پوستش را شاداب نگه داشته! او همچنین گفت که تعدادی از دوستانش به او می‌گویند که صورتت را کوبیدی و از نو ساختی! اما او همچنان از خود دفاع کرده و گفت تا به حال هیچ کاری نکرده اما زمانش که برسد بوتاکس و تزریق انجام خواهد داد!
حالا راست و دروغش با خودش ما که بخیل نیستیم! فقط الهام جان شما مگر تازه زایمان نکردید؟ چطور وقت می‌کنید درباره‌ی این صحبت‌های خاله زنکی در لایو اینستاگرام صحبت کنید؟!

تیپ‌های هالووینی سلبریتی‌های ایرانی

افسوس هفته...

متاسفانه ایران درودی، بانوی نقاش نامدار و معاصر کشورمان، صبح جمعه پس از تحمل سه ماه بیماری در سن ۸۵ سالگی از دنیا رفت. مهشید جوادی، بازیگر سریال «بچه مهندس» با انتشار این عکس از مرحوم درودی، او را بانوی محبوبش خطاب کرد و از رفتنش ابراز ناراحتی کرد. روحشان شاد.

تیپ‌های هالووینی سلبریتی‌های ایرانی

مهران رنجبر که به تازگی مادرش را از دست داده است، این عکس را از صفحه گوشی‌اش منتشر کرد و نوشت: «از تلفن خانه‌ات مدام به همراهم تماس می‌گیرم.. این مازوخیسم نیست. در حال درک و ادراک یتیم شدن هستم...» واقعا غم بزرگی است. برای مهران عزیز آرزوی صبر و برای مادرش آمرزش طلب داریم.

تیپ‌های هالووینی سلبریتی‌های ایرانی

تولدت مبارک هفته...

چند روز پیش بهاره رهنما یک جشن سورپرایزی به مناسبت تولد مادرش برگزار کرد و این استوری و تعدادی پست و استوری دیگر از آن روز منتشر کرد و نوشت:« الکی بهش گفتم از صداوسیما دارن میان از مامانای بازیگرا فیلم بگیرن! طفلی از دیشب میگه چه مهربون شده صداوسیما!»

جالب اینجاست که خانم رهنما به دلیل علاقه‌اش به گل‌های آفتابگردان، هرگونه مراسمی را برای هرکسی با همین تم برگزار می‌کند! بدون توجه به علایق فرد متولد!

پروین قائم مقامی، مادر بهاره رهنما، خودش از بازیگران سینما و تلویزیون است که در اکثر کارهای مهران مدیری هم ایفای نقش کرده است.

تیپ‌های هالووینی سلبریتی‌های ایرانی

خانواده‌ی خوشحال شاهرخ استخری در جشن تولد دختر کوچکشان نبات خانم که به دلیل همزمان شدن با روز هالووین خارجکی‌ها با تم هالووین برگزار شده بود!

تیپ‌های هالووینی سلبریتی‌های ایرانی

من چقدر جذابم هفته...

کم‌کم با آمدن آبان ماه و زرد شدن بیشتر درخت‌ها سلبریتی‌هایمان به وجد آمده‌اند و عکس‌های پاییزیشان را تمدید کردند! وای از آن روزی که دو قطره باران ببارد! آن وقت است که سیلی از استوری‌های بارانی در اینستاگرام راه افتد!
الناز شاکردوست خوشحال و خندان در کنار برگ‌های پاییزی.

تیپ‌های هالووینی سلبریتی‌های ایرانی

حال و روز پاییزی فلور نظری اما کمی متفاوت‌تر است و احتمالا باران و برف را هم دیده است!

تیپ‌های هالووینی سلبریتی‌های ایرانی شاید لیندا کیانی هم در جستن لوکیشن پاییزی زیبا برای عکاسی بود و با دیدن این منظره‌ی به این قشنگی، این جمله برای کپشن هم به ذهنش خطور کرد!

تیپ‌های هالووینی سلبریتی‌های ایرانی

مهران غفوریان عزیز با انتشار این عکس بی‌ریا با زیرپوش بابابزرگی و محاسن سفید و جای بخیه روی سینه‌اش، دوباره از همه‌ی دوستان و آشنایان و کادر درمان برای همراهیشان تشکر کرد.

تیپ‌های هالووینی سلبریتی‌های ایرانی

عکس از لحظه‌ی واکسن زدن کم بود، عکس «تست کرونا تایم» هم اضافه شد! البته مریم معصومی بیان کرده که جای نگرانی نیست و برای انجام خیلی از کارها مجبور به تست دادن شده است!

تیپ‌های هالووینی سلبریتی‌های ایرانی

خیلی وقت بود از نازنین بیاتی در مطالبمان خبری نبود!

تیپ‌های هالووینی سلبریتی‌های ایرانی

یک «برید کنار، سوپر مدل وارد می‌شود» خاصی در چهره‌ی مهدی ماهانی دیده می‌شود!

تیپ‌های هالووینی سلبریتی‌های ایرانی

ما چقدر خوشبختیم هفته...

سیروس همتی با انتشار این عکس در کنار همسرش نوزدهمین سالگرد ازدواجشان وهمچنین تولد او را تبریک گفت. سیروس همتی را این روزها در سریال نیسان آبی ساخته منوچهر هادی می‌بینیم.

تیپ‌های هالووینی سلبریتی‌های ایرانی

یادش بخیر هفته...

آرام جعفری، این عکس زیرخاکی را از دوران مدرسه‌اش به اشتراک گذاشت و از فالوورهایش خواست تا او را پیدا کنند! ولی به نظرم سوال بسیار بسیار ساده‌ای بود خانم جعفری!

تیپ‌های هالووینی سلبریتی‌های ایرانی عکسی قدیمی از دوران ابروی نخی و فرق وسط از گلاره عباسی.

تیپ‌های هالووینی سلبریتی‌های ایرانی

سخن حکیمانه هفته. ..

بنا بر سخن خانم کمند امیرسلیمانی زین پس در درون خودتان به دنبال عشقتان بگردید...

تیپ‌های هالووینی سلبریتی‌های ایرانی خانم دکتر طباطبایی در حال زدن رکورد خودشان در رشته «دومیدانی با مانع در حیاط».

تیپ‌های هالووینی سلبریتی‌های ایرانی

رفیقانه‌طوری هفته...

نفیسه روشن این عکس را در کنار برادر ته‌تغاری‌اش منتشر کرد. مثل اینکه همه‌ی مردهای زندگی نفیسه خلبان هستند!

تیپ‌های هالووینی سلبریتی‌های ایرانی پندار اکبری این عکس دسته‌جمعی را از جشن تولد نبات، دختر شاهرخ استخری با گریم‌های هالووین به اشتراک گذاشت! اصلا دلم نمی‌خواهد فکر کنم که نبات کوچولو با دیدن این آقایان چه حسی داشته!!
پ ن: اشتباه نکنید نفر دوم از راست، محمدرضا گلزار نیست فقط در قسمت بینی به پایین شباهت عجیبی به او دارد!

تیپ‌های هالووینی سلبریتی‌های ایرانی عکسی دوستانه که شبنم مقدمی منتشر کرد و تولد فاطمه معتمدآریا و مریم شیرازی را یک جا تبریک گفت.

تیپ‌های هالووینی سلبریتی‌های ایرانی

عکسی از سهیل و تلمای سریال «حرفه‌ای» که ماهور الوند منتشر کرد. سریال حرفه‌ای چند وقتی است که در شبکه نمایش خانگی در حال پخش است و به دلیل حضور سیروان و زانیار خسروی مخاطبین زیادی را جذب خود کرده است!

تیپ‌های هالووینی سلبریتی‌های ایرانی

کوچولوهای هفته...

مهر مادری...

واقعا به مارال بنی‌آدم نمی‌آید دختری به این سن و سال داشته باشد!

تیپ‌های هالووینی سلبریتی‌های ایرانی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • لیلا

      شاهرخ استخری واقعا تولد چرتی واسه بچه اش گرفته
      غرب زده های بد بخت واسه خوش گذرونی و مسخره بازی خودشون واینکه بگن ماچقدر مدرن و امروزی هستیم این ادارو درآوردن بعد اسم تولد میزارن روش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باشه حالا تو نترکی از حسودی

    • بدون نام

      واقعا در مورد نیم لیبریتی های ما این رو میشه گفت:
      زغوغای جهان فارغ

    • بدون نام

      مهران جون دوست داریم وخوشحالیم بازم لبخندتو می بینیم

    • بدون نام

      در قسمت مربوط به عکس بهنوش طباطبایی عبارت دو با مانع رو برای طنز واژه مانع رو مانه نوشتی جلوش علامت تعجب بذار تا مخاطب متوجه بشه
      اما اگر واقعا جای واژه مانع از مانه استفاده کردی متاسفم
      پاشو برو یکبار دیگه زبان و ادبیات فارسی تو مدرسه پاس کن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فارسی را پاس بداریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج