۱۱۶۵۳۲۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تاتنهام - منچستریونایتد؛ نبرد سقوط

نبرد تاتنهام و منچستریونایتد در لندن از هفته دهم لیگ برتر انگلیس ممکن است کار یکی از سرمربیان دو تیم را به پایان برساند.

خبرورزشی: امشب از ساعت ۲۰ در ورزشگاه اختصاصی تاتنهام، این تیم در دیداری از دهم لیگ برتر انگلیس به مصاف منچستریونایتد خواهد رفت. شرایط بد هردو تیم و شکست‌های دور از انتظار باعث شده نونو اسپریتو سانتو و اوله‌گنار سولشائر سرمربیان دو تیم خطر اخراج را حس کنند.

تاتنهام؛ بازی خطرناک

اوضاع در باشگاه تاتنهام هم از رقیب امشب‌شان بهتر نیست. نونو اسپریتو سانتو آمد که تیم متحول شود و دوران بهتری را آغاز کنند، غافل از این که تیم او حد متوسط ندارد؛ یا می‌برد یا می‌بازد. نمی‌توان حدس زد این هفته در اوج هستند یا سقوط خواهند کرد؛ حتی اگر رقیب‌شان منچستریونایتد بحران‌زده باشد. بعد از ۳ برد و صدرنشینی، ۳ باخت داشتند و دوباره ۲ برد! هفته قبل به وستهام باختند و در رده ششم جای گرفتند. هواداران تاتنهام از این که تیم‌شان فقط نامی بین بزرگان است و هیچ جامی نمی‌برد، خسته شده‌اند. شاید به واسطه این که نونو اسپریتو تازه این فصل به تیم اضافه شده به این راحتی‌ها برکنار نشود، ولی این نوسان‌های عجیب و غریب هم حدی دارد. نبرد مقابل منچستریونایتد به نوعی یک بازی خطرناک برای‌شان خواهد بود. آمارشان سوای آن برد ۶-۱ فصل قبل مقابل یونایتد چندان خوب نبوده و مشخص نیست بتوانند جلوی حریفی که انگیزه جبران دارد را بگیرند.

منچستریونایتد؛ شام آخر؟

شرایط منچستریونایتد پیچیده و ناراحت‌کننده شده. شیاطین‌سرخ بدترین و سنگین‌ترین باخت ممکن را مقابل لیورپول پذیرفتند و کوچک‌ترین نشانه‌ای برای دلخوشی هواداران‌شان به جای نگذاشته‌اند. دیگر حتی درصد کمی از هواداران که با اوله‌گنار سولشائر همراه بودند هم پشت او نیستند و جایی برای دفاع باقی نگذاشته. چند روز دیگر اوله فرصت دارد تا خودش را نشان بدهد. مسئله جالب اینجاست که هر وقت سولشائر به اخراج نزدیک‌تر شد، تیمش دوباره نتایج خوبی گرفت و او همینطور به تدریج دوران حضورش در اولدترافورد را به ۳ سال نزدیک می‌کند. اما به یاد نداریم چه زمانی شیاطین‌سرخ مقابل دشمن دیرینه‌شان لیورپول تا این حد سرافکنده شده بودند. شکست ۶ گله مقابل تاتنهام تا این حد برای هواداران سنگین نبود. شاید حتی تساوی هم سولشائر را نجات دهد و به نوعی او لبه پرتگاه قرار گرفته. ممکن است این شام آخر سرمربی نروژی باشد و در لندن با او وداع کنند. البته این احتمال هم هست که حمایت ستاره‌ها اوله را برای مدتی دیگر نگه دارد.

آخرین جدال

یازدهم آوریل ۲۰۲۱ در دیدار برگشت فصل قبل لیگ برتر انگلیس، تاتنهام در خانه‌اش ۳-۱ به منچستریونایتد باخت. سون برای اسپرز و کاوانی، فرد و گرینوود برای شیاطین‌سرخ گل زدند.

آمار بازی

۵۸) در ۵۸ مصاف لیگ برتری بین تاتنهام و منچستریونایتد، لندنی‌ها ۱۰ برد و منچستری‌ها ۳۶ برد داشته‌اند. ۱۲ بازی دو تیم هم مساوی شده است.
۱) در ۵ دیدار آخر دو تیم، منچستریونایتد فقط یک باخت داشته که آن‌هم باخت سنگین ۶-۱ فصل پیش بوده. ۳ برد و یک تساوی در دیگر دیدارها برای شیاطین‌سرخ رقم خورده.
۳) تاتنهام در ۳ بازی آخر خانگی‌اش مقابل منچستریونایتد پیروز نشده است. آخرین برد خانگی‎شان مقابل این رقیب ژانویه ۲۰۱۸ به‌دست آمده.
۳۶) بیشترین شکست تاتنهام در تاریخ لیگ برتر مقابل منچستریونایتد بوده. ۳۶ مرتبه مقابل این تیم باخته‌اند و مقابل هیچ رقیبی این تعداد شکست را نداشته‌اند.
۵) تاتنهام در ۵ بازی آخرش مقابل تیم‌های بیگ‌سیکس ۴ شکست داشته و فقط در دیدار هفته اول این فصل مقابل منچسترسیتی پیروز شده است.
۴) بعد از به ثمر رساندن ۳ گل در ۲ بازی نخست لیگ برتری برای منچستریونایتد، کریستیانو رونالدو در ۴ بازی آخرش گلی نزده. این بدترین آمار او در لیگ از سال ۲۰۱۷ است که همراه رئال‌مادرید در ۴ بازی گل نزد. او هیچ‌وقت ۵ بازی برای گل زدن صبر نکرده بود.
۴) هئونگ مین سون ستاره کره‌ای تاتنهام در ۲ بازی آخرش مقابل منچستریونایتد روی ۴ گل تأثیر داشته. او ۳ گل زده و یک پاس‌گل ارسال کرده.

مصدومان و محرومان

رایان سسنیون و برایان خیل مصدومان تاتنهام هستند. پل پوگبا در نبرد با لیورپول اخراج شد و این بازی را از دست داد. رافائل واران، آماد دیالو و آنتونی مارسال هم مصدومان منچستریونایتد هستند.

ترکیب احتمالی دو تیم
تاتنهام: لوریس، رویال، رومرو، دایر، رگیلون، اسکیپ، هویبیرگ، لوکاس، اندومبله، سون و کین
منچستریونایتد: دخئا، وان‌بیساکا، واران، مگوایر، شاو، ماتیچ، فِرِد، فرناندش، رشفورد، کاوانی و رونالدو

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج