۱۱۶۵۵
۳۴ نظر
۵۰۵۳
۳۴ نظر
۵۰۵۳
پ

مردان آزاردهنده واقعا مريخي‌اند!

بهتر است بدانيد كه در زندگي مردها عاداتي وجود دارد كه به سادگي نمي‌توانيد تغييرشان دهيد. به جاي اين‌كه هر روز در مقابل اين عادت‌ها متعجب شويد، بهتر است بيشتر دنياي مردان را بشناسيد و با راه‌هاي سازگار شدن با آن‌ها آشنا شويد.

مردان آزاردهنده واقعا مريخي‌اند!
مردان آزاردهنده واقعا مريخي‌اند!


ماجرا از همان روز اول شروع مي‌شود. همان روزي كه تصميم مي‌گيريد با يك مرد زير يك سقف راه برويد، غذا بخوريد، تلويزيون ببينيد و... از همان زمان همه چيز به‌نظرتان عجيب مي‌رسد. احساس مي‌كنيد كه آدم فضايي مقابل‌تان ايستاده كه نه زبان شما را متوجه مي‌شود و نه افكارتان را. مردي كه هر طور مي‌خواهد تصميم مي‌گيرد، فكر مي‌كند و زندگي مي‌كند و حاضر نيست يك كلمه از حرف‌هايي كه روزي هزار بار تكرارش مي‌كنيد را عملي كند. اگر هنوز هم به دنياي عجيب و غريب مردها عادت نكرده‌ايد، بهتر است بدانيد كه در زندگي مردها عاداتي وجود دارد كه به سادگي نمي‌توانيد تغييرشان دهيد. به جاي اين‌كه هر روز در مقابل اين عادت‌ها متعجب شويد، بهتر است بيشتر دنياي مردان را بشناسيد و با راه‌هاي سازگار شدن با آن‌ها آشنا شويد.


  • چرا شوهرم اين همه چيز را در مورد ورزش به ياد مي‌آورد اما چيزي كه من همين ديروز گفتم را نه؟

رابطه ما با ورزش، مربوط به امروز و ديروز نيست. يك رابطه قديمي و ريشه دار است كه در ما وجود دارد و لحظه لحظه‌اش را به ياد داريم؛ با آن زندگي كرده‌ايم و بزرگ شده‌ايم. اين درحالي است كه رابطه عاطفي و ازدواج‌‌مان، تنها چند سال است كه به زندگي ما وارد شده و عمر زيادي از اين احساسات نگذشته است. از طرف ديگر، بايد باور كنيد كه ما مردها در مورد ازدواج ‌‌گاهي شبيه يك شاگرد تازه وارد كلاس اسپانيايي مي‌شويم كه همه چيز برايش عجيب است و به سادگي نمي‌تواند خودش را با اين دنياي تازه وفق دهد. اين درحالي است كه ما تمام عمرمان را با ورزش زندگي كرده‌ايم و حتي مي‌توانيم زمان و مكان دقيق لحظه‌هايي كه با ورزش گذرانده‌ايم را به ياد بياوريم.


مردان آزاردهنده واقعا مريخي‌اند!

  • اگر همسرم يك منشي يا همكار زن دارد، بايد نگران باشم؟
هميشه اين‌طور نيست اما گاهي نشانه‌ها مي‌توانند شما را نگران كنند. اگر همسرتان نمي‌تواند برخي مرزها را در كارش رعايت كند، قطعا يك جاي كار مي‌لنگد. اگر همسر شما با يكي از همكاران زنش بيش از ديگران صميمي شده و مي‌توانيد تفاوت‌هايي را در رابطه او با ديگر همكارانش تشخيص دهيد، بايد بگوييم كه او دنبال دردسر مي‌گردد. معناي اين صميميت اين نيست كه همسرتان قطعا و صد‌در‌صد به شما خيانت خواهد كرد بلكه اين تنها يك زنگ خطر است كه بتوانيد محدوده‌هاي زندگي مشترك‌تان را بدون دعوا و بزرگنمايي به او يادآوري كنيد.


  • چرا شوهرم درحالي‌كه مي‌داند بچه همين حالا غذا خورده و بايد بخوابد، او را بغل مي‌كند، به هوا پرتاب مي‌كند و درست همان لحظه را براي بازي كردن با او انتخاب مي‌كند؟
يكي از دلايل اين برخوردهاي مردانه اين است كه بچه‌ها لحظه‌اي كه تازه غذا خورده‌اند و آماده خوابند، راحت‌تر با ما كنار مي‌آيند و آرام‌تر هستند و از طرف ديگر بايد اين موضوع را در نظر بگيريد كه وقتي همسرتان مي‌بيند بچه به لحظه‌هاي آخر بيداري روزانه‌اش نزديك مي‌شود و ديگر در آن روز نمي‌تواند او را بيدار و شاد ببيند، هيجان زده مي‌شود و دوست دارد از اين لحظات آخر بيشترين استفاده را بكند.


مردان آزاردهنده واقعا مريخي‌اند!

  • چرا مردها از اين‌كه كار اشتباهي را انجام داده‌اند احساس شرمندگي نمي‌كنند و نمي‌گويند كه متاسفم، ببخشيد، متاسفم كه ناراحتت كردم؟
ما مردها كله شقيم. گفتن معذرت‌ مي‌خواهم و متاسفم يعني اعتراف كردن به اشتباه و بدتر از آن، يعني قبول مسئوليت صدمه‌هايي كه آن اشتباه به زندگي‌مان زده.
حالا اين موضوع را زماني درنظر بگيريد كه يك مرد كه دوست دارد حرفش هميشه حرف اول و آخر باشد بايد به زانو در بيايد و اعتراف كند كه حرف‌هايش هميشه هم روي حساب و كتاب نيست. درست است كه در زندگي‌هاي امروز آن‌قدر همه چيز به مرز اشتراك و همراهي نزديك شده كه ديگر گفتن «مرد خانه» عبارتي سراسر اشتباه است اما هنوز هم مردهاي لجوج دوست دارند در دلشان پشيمان و متاسف باشند و بدون اعتراف به اشتباه‌شان براي به‌دست آوردن دل شكسته همسرشان تلاش كنند.


  • مردها واقعا فكر مي‌كنند كه زن‌ها بدون آرايش زيبا‌ترند؟
زماني كه من و همسرم در مورد اين موضوع صحبت كرديم، من گفتم كه قطعا بدون آرايش زيباتر است اما همسرم به نكته خوبي اشاره كرد. او با توجه به شناختي كه از من داشت گفت، منظور تو از آرايش استفاده از رنگ‌هاي تند است و زماني كه من يك آرايش ملايم و طبيعي مي‌كنم به‌نظر تو زيباتر مي‌رسم، حق با همسرم بود. شايد پيش از اين به اين موضوع توجه نكرده بودم اما حالا اعتراف مي‌كنم، يك آرايش ملايم و طبيعي از همه چيز زن‌ها را زيباتر نشان مي‌دهد.


مردان آزاردهنده واقعا مريخي‌اند!

  • آيا شوهرم مي‌فهمد كه يك مو از دماغش بيرون زده و به آن اهميت نمي‌دهد يا اين‌كه اصلا اين چيزها را نمي‌بيند؟
راستش من تمام ايرادهاي ظاهرم را مي‌بينم و جالب‌تر اين‌كه نسبت به تمام اين شلختگي‌ها احساس خوبي دارم. موهاي آشفته، ريش درآمده، پيراهن‌هاي تكراري و... اما ديگر مثل مردهاي مجرد توجهي به آن‌ها نشان نمي‌دهم؛ اين اتفاقي است كه معمولا براي مردهاي متاهل مي‌افتد. اشتباه باشد يا درست، اغلب آن‌ها فكر مي‌كنند، آنقدر جاي‌شان در زندگي همسرشان محكم است كه نيازي به توجه به اين جزئيات ندارند. پس اگر واقعا اين موضوعات آزارتان مي‌دهد با او در موردش صحبت كرده و كمي هم در مورد اين خودآرايي‌ها راهنمايي‌اش كنيد.


  • چرا مردها تحمل شنيدن هيچ انتقادي در مورد مادرشان را ندارند؟
مادرها براي ما خيلي مهم هستند. زيرا آن‌ها نخستين زن زندگي ما بوده‌اند و بيشتر سال‌هاي جواني‌شان را براي ما صرف كرده‌اند. اغلب ما نسبت به فداكاري‌هاي مادرمان خود را مسئول مي‌دانيم و به خاطر تمام بدي‌هايي كه در حق‌شان كرديم و استرس‌هايي كه به آن‌ها وارد كرده‌ايم، هنوز احساس گناه مي‌كنيم. مادر شوهرتان را به حال خودش بگذاريد؛ از بدگويي در موردش مقابل شوهرتان دست برداريد و اگر به شكل غيرقابل كنترلي شما را آزار مي‌دهد بسيار آرام و با سياست از همسرتان كمك بخواهيد.


  • چرا هميشه از من جاي چيزهايي را مي‌پرسد كه حتي به آن‌ها دست هم نزده‌ام؟
اين فقط يك عادت مردانه نيست. همسر من هم‌چنين سوال‌هايي را از من مي‌پرسد و با اين كارش من را عصبي مي‌كند. او درست در لحظه‌اي كه كنار تلفن ايستاده، مي‌پرسد كه تلفن را كجا گذاشته‌ام و بدون اين‌كه حتي يك دقيقه بگردد، جاي وسايلش را از من مي‌پرسد. پس بهتر است تقصير اين موضوع را ديگر به گردن مردها نيندازيد.


  • چرا همسرم وقتي مي‌داند كارش حداقل 2 ساعت طول مي‌كشد مي‌گويد 15 دقيقه ديگر سر قرار مي‌رسد؟
راستش مي‌گوييم كه 15 دقيقه طول مي‌كشد تا شما را حداقل براي 15 دقيقه سرگرم و منتظر نگه داريم، چون اگر بگوييم 2 ساعت طول مي‌كشد، غر‌و‌لندهاي‌تان شروع مي‌شود كه چرا اينقدر وقت تلف مي‌كني و چرا نمي‌تواني كارهايت را به موقع تمام كني و... از طرف ديگر شما زن‌ها براي تمام روز ما برنامه مي‌ريزيد و يك روز تعطيل ما را به دقايق پر از كاري تبديل مي‌كنيد كه حتي نمي‌توانيم خودمان ترتيب‌شان را مشخص كنيم. به همين دليل مي‌خواهيم 15 دقيقه هم كه شده از شر شنيدن اين برنامه‌ها راحت شويم و به كار خودمان برسيم.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

مردان آزاردهنده واقعا مريخي‌اند!



پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید 2

      بعضی از خانم ها خیلی شک کاک هستند و این اصلا خوب نیست

    • مهشید

      کاش بیشتر در مورد راه حل این مسایل بگید.اینا رو که خودمون مدونیم وتو رابطه های دیگه قبل ازدواج پسرارو شناختیم... من به شخصه خودم نمی تونم اصن به زندگی با یه نفر اونم یه پسر به این نزدیکی طوری که در تمام امور من دخالت کنه و یا حس تملک رو من داشته باشه فکر کنم.فکر کنم نوعی ترس از ازدواج دارم.البته هنوزم برام زوده ها،تازه 20 سالم شده...

      پاسخ ها

      • مونا

        مهشد جونم زوده عزیزم!!
        به سن من برسی کلا بیخیال ازدواج میشی هانی!!!
        (((=

    • marmar

      به نظر من قبل از اینکه به هر آدمی بر اساس جنسیتش نگاه کنیم، باید در نظر بگیریم که اونم یک انسانه مثل ما.
      من اون جمله ی امام علی رو خیلی دوست دارم: (( آنچه برای دیگران میپسندی...))
      اگر به ابن جمله عمل کنیم همه چی حله.
      این همون درک متقابله که ماها نداریم.

      پاسخ ها

      • مونا

        مرمر جون اگه همه جا این نظر رو اعمال کنیم نه به حق کسی تجاوز میشه نه کسی حق مارو می خوره!!
        همه جا هم کاربرد داره!!!
        تو مترو-توی بی آر تی!!
        خونه!!
        راااااااااااااااااانندگی

      • firouzeh

        دوست خوبم حرف شما درسته اما شعور ازدواج چیزی که کمتر کسی قبل از ازدواج به اون میرسه و متاسفانه تازه بعد از چند سال یا حتی جدایی او نو درک میکنه که خیلی دیره

    • nasim

      بیچاره مردها....آقا حمید همینطور که شما میگید...اما تا وقتی مرد کار مشکوکی نکنه زنه حرف نمی زنه..

      پاسخ ها

      • حمید 2

        امیدوارم! نسیم خانم

    • باران

      خیلی خوب بود مرسی

    • فرشته

      در مورد سوال(چراازمن جاي چيزهايي راميپرسد...)خيلي وقت ها ازسر عادت است!!!پس فكرنميكنم جاي براي عصبي شدن باشد.ميتوان خيلي خونسردانه رفتاركرد.كلا مردها عادت دارند دربرابرزنها سرهر موضع بي ارزش جبهه بگيرند.

    • hadi

      مرد هم هیچی کاری نکنه زن ها همیشه کشش خاصی نسبت به شک کردن دارن.
      مشکلات زن ها و مرد ها هر دو درست . باید از هر دو تاش صحبت کرد. ولی با نظر مرمر موافقم که درک متقابل باید باشه.
      مثلا مرده 6 روز کار میکنه آخر هفته هم باید برا خانوم کار کنه ! از اون طرف مرد ها هم هستند که اون بالا اشاره شد.

    • parsa

      خیلی زیباست مرسی

    • marmar

      آآآآآآآآآآآآآآآآخ که اون رانندگی رو خوب اومدی، مونا جونم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ااااااوااااااااااااااااااااااااااااااااا.....یادت رفت ها...;D

      • مونا

        قورررررررررربونت برم مرمر جونمممم
        ماااااااااااااچ

    • mona

      mersi az rahnamayit0om valy vaghean sakhte bekhay ba marda zendegi koni

    • parvaneh

      کاش میشد همه مردها را قتل عام کرد تکه تکه کرد سلاخی کردشون

    • marmar

      اواااااااااااااااا
      آره راست میگی!!!!!!!!!!!!!(ناشناس)

    • solaleh

      نه فقط مردها بلکه زنها هم یک سری اخلاقهای خاصی دارند که شناخت و کنار اومدن باهاشون سخت و وقت گیره. تنها چیزی که در مواجهه با مردها باید به یاد داشته باشیم اینه که خیلی ذهنمونو درگیر نکنیم چون اونا به شیوه ی خودشون کار می کنند پس نباید خیلی انرژی خرجشون کرد تا چیزی رو بهشون یاد بدیم یا بقبولونیم

    • فانوس

      باحال بود.مرسی

    • رها

      مردها موجوداتی ساده ، مهربان و دوست داشتنی هستند درست مثل بچه ها .این بی سیاستی زن هاست که مردها را پیچیده می کند و غیر قابل درک . با خودمان صادق باشیم .آزار ندهیم تا آزار نبینیم

    • شیما

      کاش میشد به رشدی برسیم که به جای انتظار بیاموزیم، به جای انتقاد بشناسیم، و بفهمیم که اشکال آدمها از جنسشون نیست از عملکرد و آگاهیشونه....

      پاسخ ها

      • Maria

        بهترین مطلبی که خوندم مطلب شما بود
        مرسی عزیزم

    • مهشید

      یه چیزیو اینجا بگم منظور من توهین به مردا یا موضع گرفتن در مقابل اونا نبود.کلاً زندگی با یک نفر با این شرایط که گفتم که اصولاً اون نفر یه مرد خواهد بود هنوز برام قابل درک و باور نیست و با شیما هم کاملاً موافقم...

    • zeinab

      بنظرم مردها ارزش هيچ چيزي ندارن چون سرتاپاشون غروره و تا سرشون به سنگ نخوره دهنشون وا نميشه عذرخوتهي كنن

    • مهناز

      از قدیم گفتن وثابت هم شده که از دامن زن مرد به معراج میرود پس همه چیز به ما زن ها بستگی داره که با این موجودات چطور برخورد کنیم که دوستمان داشته باشندوبه ما بها بدن وزندگی رو همانطوری که میخواهیم بسازند

    • فرهاد

      خیلی پشت سر مردها حرف زدید. اما خودتون هم میدونید که مردها فرشته های الهی هستند که برای سرو سامان دادن زندگی شما خانمها به این دنیا میایند و با رنج و سختی که در این دنیا متحمل میشوند در اصل دارن تقاص گناه زنها رو پس میدهند. همون خانمی که میخواد مرد ها را تکه نکه کنه اگه بهش بگن که مثلا خواستگارش پشیمون شده افسردگی میگیره و میره خود کشی میکنه. همون خانمی که میگه مردها هیچ ارزشی ندارند
      قلبش داره برای یک مرد خوب تاپ و تاپ میکنه. ولی اینو به خاطر بسپارید که مرد یعنی زندگی . یعنی همه چیز. یعنی یک مجموعه بزرگ که زنها هم جزو کوچکی از ان هستند.

      پاسخ ها

      • مهشید

        اینجا بحث کاملاً جدیه حاجی... ولی حالا که به طنز کشوندیش منم می گم: بییییی خییییال جدددددی می گی؟!! ((((:

      • R.R

        torokhoda jedi migi....etemad be nafseto eshghe;-)

    • شهرزاد

      آقافرهادبروخوش باش تا اموراتت بگذره.کاش اصلا هرکس برای خودش زندگی میکرد تا به کمال برسه.انوقت نه زن و نه مرد هیچ منتی بر هم نداشتند.با سپاس واحترام ازنظرات همه دوستان

    • فرهاد

      دوستان عزیز. من فقط میخواستم بهتون بگم که میشه الکی طرفداری کرد. همه ما میدونیم که هم خانمها و هم اقایون به هم احتیاج دارن و هیچ کدام نمیتونن به تنهایی کامل باشن. هر کس هم که اینو بگه دروغ میگه. ولی بعضی از این خانمها خیلی سخت گرفتن و حتی یکیشون گفت که باید همه مردها رو سلاخی کرد.تکه تکه کرد.باشه . ولی ما که هر روز زیز دست خانمها داریم تکه تکه میشیم.
      به قول شاعر زخم دگر چه میزنی صید به خون تپیده را.
      حالا اگه یک مردی رفت یک گناهی کرد همه مردها که بد نیستند
      و یا اگه یک خانمی یک اشتباهی کرد من نباید بگم که ایکاش همه خانمها نبودند
      زندگی مثل این کامپیوتر میمونه
      اقایون مثل سخت افزارن و خانمها مثل نرم افزار. مرسی بای

    • parvaneh

      آقا فرهاد خواستم در جوابتون بگم کاش که 7 سال پیش خوستگارم پشیمان میشد ومن هم خودکشی میکردم .

    • حامد

      بابا ول کنین این مردارو.فقط میگی تو ابن دنیا فقط مردا عیب دارن و زن ها اصلا هیچی.یکم دیدگاه رو فراتر ببرین.خواهشا عیب خانمها رو هم بگین.

    • yalda

      بابا اینقدر به این مردهای بیچاره گیر ندید درسته که بیشترشون همینطورین ولی بینشون خوبم پیدا میشه .گناه دارن طفلکیا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج