جاباما
۱۱۶۵۵۶۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

به بهانه دوقلو‌های رونالدو؛ سوپراستار‌های عیال‌وار

این مطلب به زندگی ستاره‌های بزرگی می‌پردازد که بچه‌های زیادی داشتند و دارند

روزنامه ایران ورزشی: حتماً شنیده‌اید کریستیانو رونالدو دوباره دارد بچه‌دار می‌شود. این اسطوره ۳۶ساله منچستریونایتد در اینستاگرامش نوشت جورجینا رودریگس باردار است و آنها صاحب دوقلو خواهند شد.

این ستاره پرتغالی چهار فرزند دیگر هم دارد؛ کریستیانو جونیور، آلانا، اوا و متئو. به این ترتیب تعداد فرزندان او به شش افزایش خواهد یافت. البته CR۷ گفته او دوست دارد ۷ فرزند داشته باشد. با این حال او اولین ستاره‌ای نیست که خانواده‌ای پرجمعیت دارد و ورزشکاران دیگری هم هستند که فرزندان بسیاری داشته‌اند یا دارند.

مایک تایسون، هشت فرزند

مایک آهنین صاحب هشت فرزند بود. او سه‌بار ازدواج کرده و همسران او رابین گیونس، مانیکا ترنر و لاکیها اسپایسر بوده‌اند. البته اتفاق تلخی در سال ۲۰۰۹ افتاد و دختر چهارساله او در یک سانحه جانش را از دست داد.

تایسون پیش‌تر گفته بود شایسته این نبوده که چنین فرزندانی داشته باشد: «من کاملاً ورشکسته‌ام. البته به من خیلی خوش گذشته و خیلی شکرگزار هستم اما شایسته این همسرم نیستم. من شایسته این فرزندانم نیستم اما بسیار سپاسگزارم که آنها را دارم.»

محمدعلی کلی، 9 فرزند

بزرگترین مشت‌زن تاریخ دیگر پیش ما نیست اما هم میراثش را در رینگ بوکس به‌جا گذاشته و هم فرزندانش را به جامعه داده است.

علی با پنج زن، ۹ فرزند داشته است. چهار فرزند او از همسر دومش، بلیندا بوید بوده‌اند. ورونیکا پورشه مادر دو دختر او است و او با یولاندا ویلیامز، همسر چهارمش، یک پسر را به فرزندخواندگی قبول کردند.
لیلا علی، یکی از فرزندان او هم مشت‌زن حرفه‌ای است.

ایواندر هالی‌فیلد، ۱۱ فرزند

یک اسطوره مشت‌زنی دیگر، یعنی هالی‌فیلد، ۱۱ فرزند از شش همسرش دارد. او در طول دوران ورزشی خود توانست ۱۶۰ میلیون پوند ثروت جمع کند اما در سال ۲۰۱۳، او در دادگاه محکوم به این شد که حمایت مالی لازم را از فرزندانش نداشته است و باید ۴۰۰ هزار پوند به آنها بپردازد.

هالی‌فیلد البته اعتیاد به قمار و طلاق‌های پرهزینه‌ای هم داشت. به این ترتیب بخش قابل توجهی از ثروت او از دستش رفته است.

جورج فورمن، 12 فرزند

این اسطوره مشت‌زنی سنگین‌وزن دنیا ۱۲ فرزند دارد که دو نفرشان را به سرپرستی گرفته است. او چهار همسر داشته است.

عجیب آنکه همه پسران او هم جورج نام دارند و یک دختر او هم نامش جورجتا است. او گفته: «من اسم همه پسرانم را جورج ادوارد فورمن گذاشته‌ام. من به مردم می‌گویم: اگر شما هم به اندازه من از محمدعلی کلی، جو فریزیر، کن نورتون و ایواندر هالی‌فیلد مشت می‌خوردید، اسامی زیادی در خاطرتان نمی‌ماند!»

او به فرزندانش افتخار می‌کند: «شما ممکن است از همسرتان جدا شوید اما هرگز از فرزندان‌تان جدا نمی‌شوید.»

فریدا، یکی دیگر از دختران او که وارد مشت‌زنی هم شد، در سال ۲۰۱۹ درگذشت. جنازه او در حالی که حلق‌آویز شده بود پیدا شد.

کالوین مورفی، 14 فرزند

او که در تالار مشاهیر NBA قرار دارد، ۱۴ فرزند از ۹ همسر داشته است. البته پنج دختر او در سال ۲۰۰۴ گفتند که او آنها را آزار داده است. دو دختر دیگر او از وی دفاع کردند و در نهایت به‌دلیل نبود شواهد، او تبرئه شد.

با این حال وجهه او به‌عنوان مرد خانواده آسیب دیده است.

گارینشا، 14 فرزند

گارینشا که یکی از بهترین فوتبالیست‌های تاریخ بود، در خارج میدان هم زندگی عجیبی داشت. او ۱۴ فرزند داشت. گارینشا همچنین یک‌بار با یک کامیون تصادف کرد که منجر به مرگ مادرزنش شد. او پولش را هدر داد و روی به نوشیدن الکل آورد، به همین دلیل بود که در سال ۱۹۸۳ و در ۴۹سالگی درگذشت.

اولف لیندبرگ، یکی از فرزندان او که مادری سوئدی داشت، فوتبالیست شد اما مصدومیت زانو باعث شد این ورزش را کنار بگذارد. هنریک یوهانسون، نوه گارینشا هم تا سال ۲۰۱۹ در تیم برنتفورد بازی می‌کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج