جاباما
۱۱۶۵۶۲۹
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

دولت به سایت حامی‌اش تذکر دهد!

اگر سایت حامی دولت به شخصی وابسته است، آن شخص محترم باید توجهات لازم را به این سایت بدهد که نهایت احترام به شئونات اسلامی و مرجعیت را داشته باشد و اگر کلمه اهانت آمیزی را گفتند «معذرت خواهی کنند».

نامه نیوز: آیت الله صافی گلپایگانی اخیر در حوزه گسترش روابط ایران با سایر کشورها و تسهیل امور زندگی مردم نکاتی را به مسئولان اجرایی یادآور شد اما پایگاه خبری رجانیوز که خود را حامی دولت سیدابراهیم رئیسی نشان می دهد، توصیه های این مرجع عالیقدر را برنتافت و مطلب تند در واکنش به آن منتشر کرد؛ حتی وقتی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و حوزه نیز انتشار چنین مطلبی را محکوم کردند این رسانه نه تنها عذرخواهی نکرد بلکه بر شدت هجمه خود افزود.

دولت به سایت حامی‌اش تذکر دهد!

حجت الاسلام محمدتقی رهبر در گفتگو با نامه نیوز در واکنش به اهانت پایگاه خبری مدعی حامی دولت به آیت الله صافی گلپایگانی گفت: قطعا شأن مراجع فراتر از آن است که یک سایتی بیاید حرف مراجع را زیر سئوال ببرد. حرمت نهادن به مراجع و بزرگان و علما اهمیت دارد. آنها استقلال کشور، عزت ملت را می خواهند و به فکر معیشت و اقتصاد مردم هستند.

وی با بیان اینکه هیچ کدام از مراجع و علما نسبت به ارتباط با دشمنان ایران نظر مثبت ندارند، افزود: آیت الله صافی در آستانه صد سالگی هستند، ایشان عمری را به تعلیم، تربیت، هدایت و ارشاد پرداختند و از استوانه های علم و فقاهت به شمار می آیند. ایشان تذکرات و انتظارات‌ی را درباره دولت بیان کردند که همه ملت می خواهند. یعنی دولت به اوضاع مردم برسد و به فکر ملت باشد.

عضو جامعه روحانیت مبارز یادآور شد: در دنیا را ما به روی خودمان نبستیم، با خیلی از کشورها ارتباط داریم، کما اینکه اخیرا هم ایران عضو شانگهای شد. البته با آمریکا و اسرائیل به هیچ وجه نمی توانیم کنار بیاییم بنابراین صحبت های آیت الله صافی نیز هیچ جای انتقاد ندارد و دیدیم که حوزه های علمیه نیز از ایشان حمایت کردند.

وی افزود: اگر سایت یادشده به شخصی وابسته است، آن شخص محترم باید توجهات لازم را به این سایت بدهد که نهایت احترام به شئونات اسلامی و مرجعیت را داشته باشد و اگر کلمه اهانت آمیزی را گفتند «معذرت خواهی کنند».

محمدتقی رهبر درباره انتظار از سیدابراهیم رئیسی در برخورد با اهانت صورت گرفته به جایگاه مرجعیت گفت: هیچ شکی در مواضع و راه و روش آیت الله رئیسی نسبت به ملت، حکومت، مجلس و علما نداریم. انتظار آن است که اگر سایتی حامی دولت مطلبی گفت که مناسب با نظام، علم و مرجعیت نبود، جا دارد از طرف دولت و مراجع ذی صلاح به آن سایت تذکر داده شود و آن سایت حتما عذرخواهی کند چون خدمت به تند سخن گفتن نیست بلکه باید منطقی حرف زد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج