۱۱۶۵۶۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ناراحتی بابک تختی از انتشار تصاویر مادرش

پسر جهان پهلوان تختی از انتشار مطالب ناصحیح درباره مادرش در فضای مجازی و نشریات مکتوب، ابراز ناراحتی کرد.

خبرگزاری ایسنا: بابک تختی در گفت‌وگویی درباره فوت مادرش و شایعاتی که درباره حضور مادرش در خانه سالمندان وجود داشته است، اظهار کرد: مادر من روز گذشته (سه‌شنبه) در سن ۶۸ سالگی فوت کرد که البته هنوز ۶۸ سالش هم نشده بود. او در خانه خودش زندگی می‌کرد و پیش از این که اوضاع بیماری‌اش رو به وخامت برود روی پای خود بود و تمام کارهایش را به تنهایی انجام می‌داد، اما پس از وخامت بیماری‌اش به بیمارستان "ایرانمهر" منتقل شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر که مادرم فوت کرده نمی‌دانم باید غصه رفتن او را بخورم و یا مطالب و تصاویر ناصحیحی که در فضای مجازی و نشریات مکتوب پخش شده است. من عکس‌هایی را از روزهای آخر زندگی مادرم و زمانی که او در بیمارستان بیماری بوده در اینترنت دیدم که نمی‌دانم توسط چه کسی گرفته شده است. گرفتن و منتشر کردن این عکس‌ها کار بسیار غیر مسئولانه‌ای بوده است. در حال حاضر به هر سایتی که وارد می شوم متاسفانه این عکس‌ها را می‌بینم و نمی‌دانم که چطور می‌توانم جلوی آن را بگیرم.

تختی با اشاره به کوتاه بودن دوران زندگی مادر و پدرش ، تصریح کرد: پدر و مادر من (غلامرضا تختی - فاطمه (شهلا) توکلی ) در آبان ماه ۱۳۴۵ با یکدیگر ازدواج کردند، اما با توجه به این که پدرم در دی ماه ۱۳۴۶ فوت کرد عمر زندگی این دو خیلی کوتاه بود و می‌خواهم بیشتر راجع به زندگی‌ آنها صحبت کنم، اما در حال حاضر شرایط آن را ندارم.

پسر جهان پهلوان تختی درباره ماندگاری نام پدرش در یاد مردم نیز گفت: پدرم قهرمان ملی ایران بود و این که نام او هنوز در یادها باقی مانده به دلیل لطف مردم است و فکر می‌کنم که او نیز همیشه به یاد مردم بوده و هر کاری که انجام می داده برای مردم بوده است. البته در حال حاضر این روزها به مادرم تعلق دارد و در آینده درباره پدرم بیشتر صحبت خواهم کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج