جاباما
۱۱۶۵۷۵۵
۳ نظر
۵۰۳۲
۳ نظر
۵۰۳۲
پ

معرفی یک گوشی گمنام با مشخصات اعجاب‌آور

شرکت AGM اعلام کرد که در حال توسعه یک گوشی هوشمند جدیدی است که به طور خاص برای شرایط محیطی بسیار سرد و خشن طراحی شده و می‌تواند یک روز کامل را در دمای منفی ۲۷ درجه سانتیگراد دوام بیاورد.

فرارو: شرکت AGM اخیراً از برنامه توسعه یک گوشی هوشمند با نام AGM Glory رونمایی کرد که بر اساس آن این گوشی بسیار مقاوم قادر به تحمل دمای منفی ۲۷ درجه تا یک روز کامل را دارد و علاوه بر این از ویژگی‌های جالب توجهی همچون بهره گیری از بزرگترین بلندگوی ویژه گوشی‌های هوشمند و یک دوربین حرارتی بسیار ویژه، برخوردار است.

شرکت AGM که به واسطه تولید گوشی‌های بسیار مقاوم و حرفه‌ای مشهور است، اخیراً برنامه گسترده‌ای را برای توسعه کاتالوگ محصولات ویژه خود آغاز کرده است. این شرکت پس از برتری در بازار گوشی‌های هوشمند با ویژگی‌های قوی، حالا یک گوشی هوشمند مقاوم به نام AGM Glory با پردازنده اسنپدراگون ۴۸۰ و ۸ گیگابایت رم، در کنار ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی را معرفی کرد. این گوشی هوشمند بر روی اندروید ۱۱ اجرا می‌شود و با سنسور ۴۸ مگاپیکسلی سونی، تجربه عکاسی عالی را ارائه می‌دهد.

معرفی یک گوشی گمنام با مشخصات اعجاب‌آور

اما AGM Glory یک گوشی هوشمند کاملا مقاوم است که دارای گواهینامه IP68، IP69K و MIL-STD-810H برای محافظت در برابر آب، گرد و غبار و سقوط است. این گوشی همچنین یک باتری بزرگ ۶۲۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد که با یک بار شارژ کامل تا چند روز دوام می‌آورد. ولی با کمال تعجب، AGM Glory می‌تواند شرایط آب و هوایی شدید را نیز تحمل کند، زیرا می‌تواند یک روز در دمای زیر ۲۷- درجه سانتیگراد، ۳ ساعت در دمای زیر ۳۰- درجه سانتیگراد و یک ساعت در دمای زیر ۴۰- درجه سانتیگراد، در حالت آماده به کار باشد. در واقع این گوشی مجهز به فناوری نوین Heat Protection است که به این دستگاه هوشمند اجازه می‌دهد تا در چنین دما‌های پایینی کار کند.

معرفی یک گوشی گمنام با مشخصات اعجاب‌آور

در کنار این، این گوشی هوشمند دارای یک قاب تقویت شده است که برای تحمل سخت‌ترین شرایط طراحی شده است. صفحه نمایش آن ۰.۳ میلی متر زیر قاب است و شکاف دوربین آن با آرایه شبکه توپی AGM محافظت شده است. همچنین، فناوری Bite به کاهش احتمال لیز خوردن دستگاه از دست کمک می‌کند و پوشش فایبرگلاس نیز از گوشی هوشمند را از ضربه محافظت می‌کند. AGM Glory دارای صفحه نمایش ۶.۵۳ اینچی LCD فول اچ دی پلاس با وضوح ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است. فناوری طراحی به کار گرفته شده در این گوشی تا ۷۸ درصد از آسیب دیدن صفحه نمایش جلوگیری می‌کند، زیرا نمایشگر آن ۰.۳ میلی متر در زیر بدنه قرار گرفته است.

معرفی یک گوشی گمنام با مشخصات اعجاب‌آور

این گوشی هوشمند به لطف تراشه اسنپدراگون ۴۸۰ از اتصال 5G پشتیبانی می‌کند. این تراشه که بر اساس فرآیند ۸ نانومتری ساخته شده است، از حالت‌های SA و NSA 5G نیز پشتیبانی می‌کند. در بخش دوربین، کاربر با دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی Sony IMX582 تجربه عکاسی مناسبی خواهد داشت. این دوربین همچنین یک دوربین تصویربرداری حرارتی، یک سنسور دید در شب مادون قرمز ۲۰ مگاپیکسلی و یک سنسور ماکرو برای ثبت جزئیات دنیای کوچک دارد. یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی هم در جلو برای سلفی قرار دارد.

معرفی یک گوشی گمنام با مشخصات اعجاب‌آور

اما در کنار این قابلیت ها، AGM Glory یکی از بزرگترین بلندگو‌های گوشی هوشمند در جهان را با سطح ۱۱۰ دسی بل ارائه می‌دهد. این یک بلندگوی ۳۳ میلی‌متری (۱.۳ اینچی) ۳.۵ واتی است که اساساً بزرگترین و بلندترین بلندگوی است که می‌توانید در تلفن پیدا کنید. این گوشی سیستم عامل اندروید ۱۱ را با تمام امکانات لوکس و حفظ حریم خصوصی خود اجرا می‌کند. در کنار این، AGM Glory پرداخت‌های بدون لمس از طریق NFC را ارائه می‌دهد و از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند و یک کلید جانبی سفارشی برای گسترش عملکرد کلی دارد. یک پورت Type-C و فیش ۳.۵ میلی متری هدفون برای سرگرمی نیز در این گوشی وجود دارد.

گوشی AGM Glory در سه مدل Standard Glory، Glory SE و GLory Pro عرضه خواهد شد که مدل Glory Pro مجهزترین آن‌ها است. در حال حاضر این گوشی را می‌توان با قیمت یک دلار، برای پیش خرید رزرو کرد و با خرید نهای این گوشی، شرکت سازنده وعده داده که یک قاب محافظ AGM M۶ و یک جفت هدفون بی‌سیم AGM Buds را به عنوان هدیه به خریداران ارائه دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بابایی

      چگونه باید خرید

    • دهه هشتادی

      کجا باید پیش خرید کنی؟؟

    • چ چ

      قیمت یک. دلار؟ فکرکنم کلاهبرداریه چونکه بااین مشخصات حدودا چهارمیلیارد نفر ثبت نام یک دلاری کنند میشود. چهار. میلیارد دلار وسپس حی الفرار کانادا پیش خاوری خان، حتما تولیدکارش ایرانی است از ایرانخودرو وسایپاقاتل یادگرفتند نحوه ثبت نام وهاپولی کردن را

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج