جاباما
۱۱۶۵۷۸۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دست از آزار مهدی طارمی بردارید!

سایت خبری باشگاه پورتو به دفاع از مهدی طارمی پرداخته و مدعی شد او مورد "آزار رسانه ای" قرار می‌گیرد.

ورزش سه: سایت خبری باشگاه پورتو به دفاع از مهدی طارمی پرداخته و مدعی شد او مورد "آزار رسانه ای" قرار می‌گیرد.

روزهای درخشان مهدی طارمی در ترکیب پورتو ادامه دارد و این ستاره ۲۸ ساله و ایرانی دیشب و در دیدار این تیم مقابل بوآویشتا نیز یکی از بهترین بازیکنان تیمش بوده و در برتری ۱-۴ پورتو نقش آفرینی کرد.

اما مهدی طارمی در طول مسابقه چالش زیادی با تیاگو مارتینز، داور این دیدار داشت و به زعم بسیاری چند خطای مسلم از جمله پنالتی واضح روی این بازیکن اعلام نشد. در نهایت مهدی طارمی بعد از دریافت کارت زرد به قدری ناراحت شد که سرجیو کونسیسائو برای جلوگیری از احتمال اخراج این بازیکن، خیلی سریع او را تعویض کرد و مهدی طارمی در بین تشویق تماشاگرران و البته با چهره ای ناراحت زمین را ترک کرد.

دست از آزار مهدی طارمی بردارید!

اما سایت خبری باشگاه پورتو امروز به این ماجرا واکنش نشان داده و در دفاع از مهدی طارمی نوشته است: "نمی توان بدون اشاره به عملکرد ضعیف تیم داوری که یک پنالتی قطعی اوانیلسون که سرجیو کونسیسائو آن را بسیار واضح می دانست و چندین خطای روی مهدی طارمی از جمله یکی داخل محوطه جریمه اشاره نکرد."

سرمربی پورتو در پایان این دیدار به حواشی جریان دیدار پورتو مقابل بوآویشتا معترض شده و در خصوص عملکرد مهدی طارمی مدعی شد اتفاقاتی که رخ می دهد عادی نیست.

مهدی طارمی که از نظر IFFHS یکی از 32 بازیکن برتر فوتبال جهان است، در پرتغال مورد هدف آزار رسانه ای قرار گرفته است و به نظر می رسد این روند در نهایت منجر به عدم اعلام خطاهای مسلم روی این بازیکن می شود."

دست از آزار مهدی طارمی بردارید!

در واقع به نظر می رسد باشگاه پورتو معتقد است پرداختن بیش از حد به هنر پنالتی گیری مهدی طارمی ممکن است به ضرر این بازیکن تمام شود و این همجه رسانه ای موجب حساسیت داوران و تلاش برای عدم اعلام خطا روی این بازیکن می شود.

مهدی طارمی از زمان انتقال به فوتبال پرتغال و بازی کردن در تیم هایی چون ریو آوه و در ادامه پورتو، علاوه بر شم گلزنی فوق العاده و ارسال پاس های گل قابل توجه، در زمینه گرفتن پنالتی نیز فوق العاده عمل کرده و آن توانایی ویژه ای که در دوران حضور در پرسپولیس و تیم ملی ایران را داشته را در پرتغال نیز به وضوح به اثبات رسانده است.

دست از آزار مهدی طارمی بردارید!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج