۱۱۶۵۹۵۱
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

آقای وزیر! لطفا عظمت پرسپولیس را ببینید

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: دیگر یک تیم برای متولی اش باید چه کار کند که پرسپولیس برای وزارت ورزش انجام نداده تا لااقل برایش یک اسپانسر قوی و یک مدیرعامل درست و حسابی تعیین کنند؟

خبرورزشی: در آستانه دیدار هفته سوم تیم پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک و عنوان شدن موضوع مجوز حرفه‌ای بار دیگر تیم پرسپولیس را تحت الشعاع قرار داد. علیرضا نورمحمدی بازیکن اسبق پرسپولیس، درباره شرایط این روزهای پرسپولیس، دو بازی ابتدایی اش در فصل جاری و مصاف با آلومینیوم اراک صحبت کرد و همچنین درباره وضعیت نامشخص مدیریت باشگاه پرسپولیس نیز حرف زد.

شرایط پرسپولیس در فصل جدید را چطور ارزیابی کرده اید؟

تیم پرسپولیس مثل سالهای گذشته فصل را خیلی خوب شروع کرده و نشان داده که همچنان یکی مدعی است.

پرسپولیس باید در اراک مقابل آلومینیومی بازی کند که فصل قبل به این تیم در اراک باخته؟

شکست سال گذشته اصلا ملاکی برای پیش بینی بازی این هفته نیست. پرسپولیس در حال حاضر شرایط روحی خیلی خوبی دارد. وقتی می تواند در زمین حریف بازی که جلو بوده و مساوی شده را دوباره برگرداند و گل بزند و در نهایت آن را به سود خود تمام کند نشان می دهد که تیم به لحاظ تاکتیکی در وضعیت خوبی است.

بازیکنان جدید پرسپولیس را چطور دیده اید؟

به نظرم پرسپولیس امسال خریدهای خوبی داشت. البته جا افتادن آنها در ترکیب کمی زمان می برد ولی در همین دو سه بازی که برای پرسپولیس انجام دادند موفق عمل کردند.

نفرات جدید توانسته اند جای خالی سه ستاره قبلی پرسپولیس را پر کنند؟

احمد نوراللهی چند سال بود که وسط زمین پرسپولیس همه کاره بود و جزو بازیکنان تاثیرگذار به شمار می‌رفت. الان هم کمال کامیابی نیا کم‌کم می‌رسد و به ترکیب اضافه می‌شود که می‌توان گفت از این بابت مشکل برطرف می‌شود. اما در دفاع آخر که سیدجلال حسینی حضور دارد و کارنامه اش مشخص است و تا حدی نبوده کنعانی‌زادگان با حضور فرشاد فرجی جبران می شود. فرشاد فرجی یک جوان آینده دار است که اگر بیشتر جا بیفتد می‌تواند تا چند سال دفاع پرسپولیس را بیمه کند. در جلو هم حامد پاکدل نشان داد با اینکه تازه به پرسپولیس آمده ولی از اعتماد به نفس خوبی برخوردار است و گل هم زد. در کل باید به این بازیکنان زمان داد.

از تیمهای رسول خطیبی چقدر شناخت دارید؟

تیم های خطیبی معمولاً هجومی بازی می‌کنند. خطیبی تیم یکدستی می سازد و سال گذشته هم در نیم فصل اول تیمش خوب بود. ولی پرسپولیس به این راحتی به آلومینیوم اراک باج نمی دهد.

پرسپولیس فصل جدید را در قواره قهرمانی دیده اید؟

صددرصد در قواره قهرمانی است. گرچه کمی کار سخت شده ولی قطعاً این اتفاق می‌افتد.

اتفاقات مدیریتی باشگاه را هم دنبال می کنید؟

بله متاسفانه نمیدانیم دیگر پرسپولیس باید چه کار کند که این تیم را ببینند. واقعا اگر وزارت ورزش متولی پرسپولیس است لااقل در ازای این همه افتخاری که در ایران و آسیا برای کشور کسب کرده کوچکترین حقش این است که یک اسپانسر قوی و مدیرعامل قوی داشته باشد. مدیرعاملی که بیاید و ایده بدهد و چند سال پرسپولیس را رهبری کند. تا الان هر کس مدیر پرسپولیس شده نهایتاً دو سال در این تیم مانده...

چه توقعی از وزارت ورزش دارید؟

وزارت ورزش برای تیمی که تا این اندازه باعث خوشحال شدن هواداران شده و پرچم وزارتخانه را بالا نگه داشته باید هزینه کند. پرسپولیس هر کاری برای کسب موفقیت لازم بوده انجام داده است. ظرف ۵ سال دو بار به فینال آسیا رسیده و پنج قهرمانی متوالی کسب کرده که کم‌تر تیمی در دنیا و در لیگ های مختلف قادر به انجام آن است. از آقای سجادی می‌خواهیم لطفاً پرسپولیس با این عظمت را ببیند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جنتلمن

      دیگه بابا مسعود نیست

    • پیمان خوشنمک

      خبری ازبابامسعودنیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج