۱۱۶۵۹۸۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

پاسخ برج میلاد به نرخ‌های اضافی که گرفته می‌شد

تعرفه پارکینگ برج میلاد براساس مصوبه است، اما به منظور ارائه خدمات بهتر در صورتی که مراجعه کنندگان و مهمانان مجموعه اعتراضی داشته باشند با ارائه پلاک خودرو و روز مراجعه امکان محاسبه مجدد برای سیستم فراهم است.

خبرگراری ایلنا: "جاوید کسری" مدیر روابط عمومی برج میلاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در پاسخ به سوالی درباره اخذ هزینه پارکینگ بیش از نرخ مصوب در برج میلاد گفت: نرخ پارکینگ مجموعه برج میلاد هم اکنون براساس مصوبه شورای شهر است و حتی امسال با احتساب تورم سالانه، برای رعایت حال مراجعه کنندگان تغییری در نرخ‌های دریافتی پارکینگ انجام نشده و هزینه پارکینگ این مجموعه براساس قیمت سه سال گذشته است.

وی ادامه داد: این در حالی است که تعرفه پارکینگ برج میلاد از بسیاری از پارکینگ‌های شهر و مراکز تجاری که از لحاظ کیفی و سطح خدمات از پتاسیل پایین‌تری برخوردار هستند، کمتر است.

پاسخ برج میلاد به نرخ‌های اضافی که گرفته می‌شد

کسری اضافه کرد: با توجه به وجود سیستم مکانیزه ورود، ثبت دقیق اطلاعات توسط دوربین‌های پلاک خوان و همچنین محاسبه هزینه تردد توسط نرم‌افزار متمرکز، امکان اشتباه اپراتور در محاسبه هزینه بسیار بسیار اندک است، اما به منظور ارائه خدمات بهتر در صورتی که مراجعه کنندگان و مهمانان مجموعه اعتراضی داشته باشند با ارائه پلاک خودرو و روز مراجعه امکان محاسبه مجدد برای سیستم فراهم است. قطعا در صورت اثبات تخلف براساس قرارداد، بهره بردار مربوطه جریمه خواهد شد.

مدیر روابط عمومی برج میلاد در پایان عنوان کرد: مراجعه کنندگان در صورت مشاهده تخلف و یا اعتراض به هزینه‌های دریافت شده می‌توانند از طریق تماس با شماره ۸۵۸۵، ارسال پیام به سامانه پیامک ۱۰۰۰۸۵۸۵ و یا شماره واتس آپ ۰۹۹۹۹۰۰۸۵۸۵ و همچنین ارسال پیام به پست الکترونیکی info. miladtower@tehran. ir اقدام کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج