جاباما
۱۱۶۶۱۳
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

کانادا: مواضع‌مان در قبال ایران تغییر نمی کند

سخنگوی وزیر خارجه‌ کانادا در پیام خود همچنین اظهار کرد: کانادا تا زمانی که دلیل واقعی برای اعتماد به صحبت‌های ایران پیدا نکند روابط خود با این کشور را به حالت تعلیق نگه خواهد داشت.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی وزیر امور خارجه‌ کانادا گفت: در صورت بهبود روابط همپیمانانش با ایران موضع دولت کانادا در قبال ایران همانند قبل باقی خواهد ماند.

آدام هاگ، سخنگوی وزیر امور خارجه کانادا در یک ایمیل اعلام کرد روابط کانادا با تهران تا زمانی که ایران ثابت نکند قابل اعتماد است همانند قبل باقی خواهد ماند.

وی در ادامه گفت: ما یک سیاست خارجی ساخته شده در کانادا داریم و در حالی که به تصمیمات دوستان و همپیمانانمان احترام می‌گذاریم موضعمان در قبال ایران مشخص است و به اصول پایبند خواهیم بود.

سخنگوی وزیر خارجه‌ کانادا در پیام خود همچنین اظهار کرد: کانادا تا زمانی که دلیل واقعی برای اعتماد به صحبت‌های ایران پیدا نکند روابط خود با این کشور را به حالت تعلیق نگه خواهد داشت.

بر اساس این گزارش آدام هاگ در حالی این سخنان را مطرح کرده است که انگلیس روز گذشته اعلام کرد سفارت خود را در تهران بازگشایی خواهد کرد و آمریکا نیز خواستار برقراری ارتباط و همکاری با ایران در خصوص حل بحران امنیتی در عراق است.

سفارت انگلیس در تهران در سال۲۰۱۱ در پی یک حمله به این سفارت‌خانه تعطیل و در پی آن روابط میان ایران و انگلیس متوقف شد. کانادا نیز متعاقب این حادثه در سال ۲۰۱۲ سفارت خود در تهران را تعطیل و دیپلمات‌های ایرانی را از کشورش بیرون کرد.

ویلیام هیگ، وزیر امور خارجه انگلیس گفته است که دو کشور باید روابط خود را بهبود بخشند و بازگشایی سفارت کشورش در تهران اقدامی است در این جهت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سفر

      بدم میاد کانادا خودشو نخود هر آشی میکنه شاه داره میبخشه شاقلی!!!بی خیال ماجرا نیس!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج