۱۱۶۶۱۳۴
۵ نظر
۵۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
پ

فرزاد مجیدی چرا رفت، چرا برگشت؟

فرزاد مجیدی در فصل جاری بازهم در کنار استقلال و برادر بزرگتر خود قرار گرفت اما این بار با یک عنوان دیگر شغلی. فرزاد که در فصول گذشته یا سرپرست استقلال بود یا به نوعی سرپرست جانشین(!) این بار به عنوان مربی استقلال معرفی شد تا به طور کل در قامتی دیگر در تیم استقلال مشغول به فعالیت شود.

ایران ورزشی: فرزاد مجیدی در فصل جاری بازهم در کنار استقلال و برادر بزرگتر خود قرار گرفت اما این بار با یک عنوان دیگر شغلی. فرزاد که در فصول گذشته یا سرپرست استقلال بود یا به نوعی سرپرست جانشین(!) این بار به عنوان مربی استقلال معرفی شد تا به طور کل در قامتی دیگر در تیم استقلال مشغول به فعالیت شود.

فرهاد مجیدی نشان داده که از برادر کوچکترش حمایت می‌کند و هر بار در تیم استقلال بوده، فرزاد نیز حضور داشته است اما نکته اینجا است که برادر کوچکتر آقای سرمربی خیلی با قوانین و نظم باشگاه میانه خوبی ندارد و کلاً چون حمایت فرهاد را احساس می‌کند، از این بابت نگرانی ندارد (!) و هر کاری دلش می‌خواهد انجام می‌دهد. این مقدمه‌چینی‌ها بابت بی‌نظمی اخیر آقای مربی است.

فرزاد مجیدی حدود ۱۰ روزی در تمرینات استقلال (قبل از بازی با تراکتور) غایب بود و هر بار هم اصحاب رسانه دلیل غیبت فرزاد را از فرهاد می‌پرسیدند به این نکته اشاره می‌کرد که مشکلی نیست و فرزاد به تمرینات برمی‌گردد اما برخلاف فرهاد که سعی می‌کرد همه چیز را طبیعی جلوه دهد، شایعات زیادی در خصوص غیبت‌های مکرر فرزاد به گوش می‌رسید (قهر کردن بابت نگرفتن حق و حقوق، ابتلا به ویروس کرونا)، اما فرهاد تمام شایعات را تکذیب می‌کرد تا اینکه سر و کله فرزاد در بازی با تراکتور پیدا شد.

فرزاد مجیدی در بازی با تراکتور در کنار استقلالی‌ها قرار گرفت و آب از آب تکان نخورد!

هرچند که گفته شد فرهاد مجیدی از باشگاه خواسته که فرزاد را به دلیل این بی‌نظمی جریمه کند اما حتی این خبر هم تأیید نشد تا همه چیز در خصوص برادر کوچکتر فرهاد به شکل دیگری پیش رود! فرزاد مجیدی نخستین باری نیست که در کنار استقلالی‌ها قرار می‌گیرد. فرزاد حتی زمانی هم که برادرش سرمربی تیم نبود به عنوان سرپرست در مقطعی مشغول به فعالیت در تیم استقلال شد اما به خاطر رفتارهای عجیب و غریبی که از خود در تمرینات نشان می‌داد با مربیان وقت استقلال به مشکل خورد و حتی کار به تهدید در رسانه‌ها کشید!

فرزاد مجیدی نشان داده به لحاظ رفتاری نه می‌تواند مثل برادر بزرگتر خود منظم باشد و نه می‌تواند از فرصت‌های شغلی که برایش در تیم بزرگی مثل استقلال به وجود می‌آید نهایت استفاده را ببرد!

شاید به لطف نسبت خانوادگی که با آقای سرمربی دارد این روزها در تیم استقلال است و کسی هم رفتارهایش را زیر ذره‌بین نمی‌گذارد اما در چنین شرایطی باید فرهاد به عنوان برادر بزرگتر بداند که اگر رفتار جدی با فرزاد نداشته باشد، قطعاً سنگ روی سنگ بند نمی‌شود و سایر افراد نیمکت استقلال به او معترض خواهند شد.

برخلاف بعضی از مربیان نظیر قلعه‌نویی که همیشه محکوم به شلوغ بودن نیمکت می‌شود اما نیمکت فرهاد خلوت است و نشان داده خیلی دوست ندارد دور خودش را شلوغ کند.

فرهاد فعلاً در این فصل علاقه دارد که در کنار گابریل پین کار کند و شاید حضور برادرش هم کاملاً سمبلیک است و خیلی روی کمک‌های فنی او حساب باز نمی‌کند.

جو تیم استقلال تاکنون به لطف بردهایی که به دست آوردند ساکت است و تیم بدون حاشیه به کار خودش ادامه می‌دهد و در این آرامش خودشان را برای چهارمین بازی مقابل حریف شیرازی آماده می‌کنند؛ حریف تازه‌وارد لیگ که با وجود قدمتی که دارد اما سال‌ها از لیگ برتر دور ماند و برای فصل بیست و یکم دوباره به لیگ برتر راه پیدا کرد و جمعه هم میزبان استقلال در شیراز است.

استقلال با آرامش به مصاف فجرسپاسی می‌رود و در لابه‌لای این آرامش فوتبالی‌ها امیدوارند که سرمربی استقلال به دور از هرگونه پارتی‌بازی و نادیده گرفتن تخلفات برادرش نظم را در تیم استقلال حاکم کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ز ب

      جناب رسانه خواهش میکنم به خودتون زحمت ندید تا تیم رو به حاشیه بکشید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        رسانه‌های لنگی ب هر دری میزن تاج ببرن حاشیه

    • بدون نام

      رفتنش فیلم بود، برگشتنش سیاست،

    • بدون نام

      کمک سرپرست تیم را اذیت نکنید

      رفته فاکتور سازی کند تا بیشتر پول بگیرد


      در خدمت جیب برادرش هست

    • بدون نام

      واسه دلالی میخوادش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج