۱۱۶۶۳۸۰
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

طعنه معاون رییسی به طرفداران ارتباط با آمریکا

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: بحث افول جایگاه آمریکا در نزد افکار عمومی دنیا را شاهد هستیم و دیگر رسانه هایی غربی نمی توانند چهره آمریکا را بزک کنند.

خبرگزاری فارس: سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور طی نشستی که به مناسبت ۱۳ آبان در لانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار شد، در جمع دانشجویان گفت:

*امروز ما با قدرت در مقابل آمریکا ایستاده ایم و هر جا لازم بوده پاسخ کوبنده به آنها دادیم. امروز مردم دنیا باور کردند که می توانند در مقابل آمریکا بایستند و انشاالله در نهایت ما به سمت و سویی خواهیم رفت قدرت استکباری به طور کامل رو به افول برود.

*شاید برخی ها احساس کنند که سخنانی که ما در باره افول آمریکا مطرح می‌کنیم شعاری بیش نیست، در صورتیکه اندیشمندان غربی سالهاست در این باره بحث می کنند و خود آمریکایی ها هم بارها به این موضوع اذعان کرده اند.

طعنه معاون رییسی به طرفداران ارتباط با آمریکا

*شاید یک عده چنین تصور کنند آمریکا قدرت برتر است و هر کاری بخواهد انجام می شود ولی این گونه نیست و شواهد و قرائن بسیاری هم درباره افول آمریکا وجود دارد.

*در دوره ترامپ بیشتر به مسئله افول آمریکا پرداخته شد و خیلی ها هم به این مسئله اعتراف کردند و به تعبیر مقام معظم رهبری آن دستکش مخملی و نقاب کنار رفت و چهره واقعی آمریکا مشخص شد و اتفاقاتی که در داخل آمریکا رخ داد موقعیت آمریکا را در میان افکار عمومی زیر سوال برد.

*یکی از این شواهد بحث اقتصاد آمریکاست و همه دارند اعتراف می‌کنند که قدرت های جدید مثل چین در حال شکل گیری است که احتمالاً قدرت اول اقتصادی دنیا را در دست خواهد گرفت و این واقعیتی است که در حال رخ دادن است.

*در کنار قدرت اقتصادی، قدرت نرم هم موضوع مهمی است، بالاخره قدرت نرم یک نقش بسیار تعیین کننده دارد و ضامن هژمون می‌تواند باشد. ما بحث افول جایگاه آمریکا در نزد افکار عمومی دنیا را شاهد هستیم و خود این یعنی افت قدرت نرم و دیگر رسانه هایشان نمی توانند چهره آمریکا را بزک کنند.

*در دهه‌های گذشته وقتی آمریکا کوچکترین تهدیدی را انجام می داد خیلی از کشورها تسلیم می‌شدند اما وقتی دانشجویان و مردم سفارت این کشور که تبدیل به لانه جاسوسی شده بود را تسخیر کردند هیمنه آمریکا در دنیا فرو ریخت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج