جاباما
۱۱۶۶۵۶۵
۳ نظر
۵۰۱۰
۳ نظر
۵۰۱۰
پ

ترامپ، گزینه اول جمهوری‌خواهان در انتخابات ۲۰۲۴

نتیجه نظرسنجی در آمریکا درباره انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ نشان می‌دهد، دونالد ترامپ با اختلاف ۳۷ درصدی نسبت به نزدیک‌ترین رقیب خود در میان جمهوری‌خواهان، از شانس اول نامزدی این حزب برخوردار است.

خبرگزاری فارس: نتیجه نظرسنجی در آمریکا درباره انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ نشان می‌دهد، دونالد ترامپ با اختلاف ۳۷ درصدی نسبت به نزدیک‌ترین رقیب خود در میان جمهوری‌خواهان، از شانس اول نامزدی این حزب برخوردار است.

در شرایطی که شکست بزرگ نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ویرجینیا خبرساز شده است، نتیجه یک نظرسنجی نشان می‌دهد که گزینه اول جمهوری‌خواهان برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ دونالد ترامپ است.

نتیجه نظرسنجی موسسه CAPS-Harris دانشگاه هاروارد که به صورت اختصاصی در اختیار وبگاه «هیل» قرار گرفته است، از برتری بسیار محسوس ترامپ بر دیگر نامزدهای احتمالی جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ حکایت دارد.

به گزارش وبگاه آمریکایی هیل، طبق این نظرسنجی جدید ترامپ در مبارزات درون حزبی جمهوری‌خواهان برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ با اختلاف ۳۷ درصدی نسبت به نزدیک‌ترین رقیب خود در صدر قرار گرفته است.

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق آمریکا توانسته در این نظرسنجی ۴۷ درصد آرا را کسب کند و «ران دسانتیس» فرماندار جمهوری‌خواه ایالت فلوریدا با کسب ۱۰ درصد آرا در رده دوم رقابت‌های مقدماتی نامزدهای حزب جمهوری‌خواه قرار گرفته است.

از جمله نکات قابل توجه در این نظرسنجی آن است که به جز ترامپ و دسانتیس، هیچ یک از دیگر نامزدهای بالقوه جمهوری‌خواه نتوانسته‌اند به ۱۰ درصد آرا برسند.

«مایک پنس» معاون دونالد ترامپ در زمان ریاست جمهوری او با کسب ۹ درصد در رتبه سوم نامزدهای احتمالی حزب جمهوری‌خواه برای انتخابات ۲۰۲۴ قرار گرفته است.

بنا بر نتیجه این نظرسنجی، اگر ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ نامزد انتخابات ریاست جمهوری نشود، مایک پنس با اختلافی ناچیز با دسانتیس، در صدر نامزدهای این حزب قرار خواهد گرفت.

طبق این نظرسنجی در صورت عدم شرکت ترامپ در مبارزات درون حزبی جمهوری‌خواهان برای انتخابات ۲۰۲۴، مایک پنس ۲۳ درصد و دسانتیس ۲۱ درصد را از آن خود می‌کنند و «تد کروز» سناتور جمهوری‌خواه ایالت تگزاس هم با ۱۲ درصد در رده سوم قرار می‌گیرد.

نظرسنجی موسسه CAPS-Harris دانشگاه هاروارد ۲۶ و ۲۸ اکتبر (چهارم تا ششم آبان)از ۱۵۷۸ رای‌دهنده آمریکایی گرفته شده است.

طبق گزارش هیل، «ترامپ به طور قطعی نگفته است که آیا دوباره برای کاخ سفید نامزد خواهد شد یا خیر اگرچه متحدان او پیش‌بینی کرده‌اند که او برای سومین بار در سال ۲۰۲۴ نامزد ریاست جمهوری خواهد شد».

انتشار این نظرسنجی در شرایطی منتشر شده که نتیجه انتخابات فرمانداری ویرجینیا نشان می‌دهد به رغم حمایت‌های گسترده باراک اوباما و جو بایدن از نامزد دموکرات این انتخابات، نامزد مورد حمایت ترامپ توانست پیروز شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بینام

      خداراشکر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ترامپ سه سال دیگه میشه بایدن نمیکشه اصلا

    • بدون نام

      ترامپ بیاد اوله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج