۱۱۶۶۹۱۰
۱ نظر
۵۷۴۴
۱ نظر
۵۷۴۴
پ

از این پس برای سقط جنین به ترکیه می‌رویم؟

سقط جنین یکی از معضلاتی است که متاسفانه گا‌ها به دلیل عدم آگاهی انجام دهنده، منجر به برخی از بیماری‌ها می‌شود که نمیتوان آن بیماری‌ها را نادیده گرفت. بعضا آنقدر جدی هستند که میتوانند سقط کننده را تا آخر عمرشان، از حاملگی مجدد محروم کند. آنچه می‌خواهیم اینجا به آن بپردازیم بخش کوچکی از بعد سیاست جمعیتی و اجتماعی است.

برترین‌ها: سقط جنین یکی از معضلاتی است که متاسفانه گاها به دلیل عدم آگاهی انجام دهنده، منجر به برخی از بیماری ها می شود که نمیتوان آن بیماری ها را نادیده گرفت. بعضا آنقدر جدی هستند که میتوانند سقط کننده را تا آخر عمرشان، از حاملگی مجدد محروم کند.

چرا سقط جنین؟

شاید به اندازه موهای سریک آدم جواب به این سوال وجود داشه باشد. از دلایل اجتماعی، فردی تا اقتصادی و دلایل احساسی و دینی. آنچه می‌خواهیم اینجا به آن بپردازیم بخش کوچکی از بعد سیاست جمعیتی و اجتماعی است. طبق آمار های رسمی، در سال بیشتر از ۳۰۰ هزار سقط جنین انجام می‌شود که باتوجه به غیرقانونی بودن سقط در ایران، میتوان حدس زد که سقط هایی که در زیر زمین های غیر قانونی انجام می‌شود را هم شامل است. البته گفتنی است که آمار شفافی از سقط هایی که ایرانی ها در خارج از کشور انجام می‌دهند در دسترس نیست.

همه جا سقط جنین ممنوع است، اینجا هم یکی!

برخی بر این باور هستند که در تمام کشور ها سقط جنین اکیدا ممنوع است و ایران هم یکی از آن کشور ها است. اما باید گفت که سقط جنین در تمام کشور ها قوانی خاص و منحصر به فرد متناسب با جامعه خود را دارد. نمی‌توان گفت که در تمام کشور ها آزاد یا ممنوع است، چرا که این حالت، امری غیر واقعی است. به عنوان مثال برخی کشور ها سقط جنین را ۶ ماهگی مجاز میدانند یا درکشوری مانند آرژآنتین که درپی تظاهرات زنان به قوانین سقط جنین، تغییر رویه داده اند، اوضاع متفاوت است. اما در نهایت آنچه در مسئله سقط جنین اهمیت دارد، سلامت جامعه، مادر و جنین است.

در این راستا برخی کاربران توییتر، با #سقط_جنین اعتراض یا نظر خود را بیان کرده اند.

از این پس برای سقط جنین به ترکیه می‌رویم؟

از این پس برای سقط جنین به ترکیه می‌رویم؟

از این پس برای سقط جنین به ترکیه می‌رویم؟

از این پس برای سقط جنین به ترکیه می‌رویم؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بعضی خانمها خیلی راحت تا متوجه بارداریشون میشوند توخونه جنینشو سریع سقط میکنه چون کسانی که الان بچه کوچک دارند وزندگیشون به سختی اداره میشه به محض بارداری سریع سقطش میکنند چون هیچ کمکی بهشون نمیشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج