جاباما
۱۱۶۶۹۷۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

کولاک ارسلان در پرامتیازترین بازی لیگ بسکتبال

ارسلان کاظمی در پیروزی تیم بسکتبال ذوب‌آهن مقابل نظم‌آوران، عملکرد فوق‌العاده‌ای را از خود به نمایش گذاشت.

خبرگزاری ایسنا: ارسلان کاظمی در پیروزی تیم بسکتبال ذوب‌آهن مقابل نظم‌آوران، عملکرد فوق‌العاده‌ای را از خود به نمایش گذاشت.

کولاک ارسلان در پرامتیازترین بازی لیگ بسکتبال

در ادامه بازی‌های هفته ششم لیگ برتر بسکتبال، پنجشنبه (۱۳ آبان) دو دیدار از گروه الف رقابت‌ها برگزار شد که در پایان، تیم‌های مس کرمان و ذوب‌آهن اصفهان مقابل حریفان خود به پیروزی دست یافتند.

در نخستین بازی امروز تیم پالایش نفت آبادان و مس‌ کرمان به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان، شاگردان محمدرضا اسلامی در تیم مس با حساب ۹۸ - ۸۷ حریف خود را شکست دادند.

نتایج کوارترهای این بازی به شرح زیر رقم خورد:

کوارتر اول: ۱۸ - ۲۵ نفت آبادان

کوارتر دوم: ۲۸ - ۲۴ مس کرمان

کوارتر سوم: ۲۰ - ۱۶ مس کرمان

کوارتر چهارم: ۳۲ - ۲۲ مس کرمان

در این دیدار «ایسیاه ویلیامز» گارد تیم مس کرمان عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و با کسب ۳۹ امتیاز، ۴ ریباند و ۷ پاس گل، تاثیرگذاری ۴۱ را به ثبت رسانده و ستاره زمین شد.

«ایگور شوماکوف» فوروارد قدرتی تیم مس نیز با کسب ۳۰ امتیاز، ۸ ریباند و یک واس گل، تاثیرگذاری ۳۶ را به ثبت رسانده و دیگر ستاره این دیدار و تیم مس بود.

برای تیم نفت آبادان نیز احسان دلیرزهان عملکرد خوبی داشت و با کسب ۳۲ امتیاز، ۵ ریباند و ۳ پاس گل، تاثیرگذاری ۲۶ را به ثبت رسانده و ستاره تیمش شد.

اما در پر امتیازترین بازی فصل جاری تا هفته ششم، شاگردان فرزاد کوهیان در تیم ذوب‌آهن اصفهان موفق شدند با حساب ۱۰۱ - ۹۹ شاگردان علی آرزومندی در نظم آوران سیرجان را شکست دهند. در وقت‌های معمول این دیدار جذاب، دو تیم با نتیجه ۷۹ - ۷۹ به تساوی رسیدند، اما در وقت اضافه اول این ذوب‌آهن بود که ۲۲ - ۲۰ به برتری رسید تا برنده بازی شود. (این دیدار تا به اینجای فصل، پر امتیازترین بازی لیگ است.)

نتایج کوارترهای این بازی به شرح زیر رقم خورد:

کوارتر اول: ۲۲ - ۱۴ ذوب‌آهن اصفهان

کوارتر دوم: ۷ - ۲۶ نظم آوران سیرجان

کوارتر سوم: ۲۲ - ۲۵ نظم آوران سیرجان

کوارتر چهارم: ۲۸ - ۱۴ ذوب‌آهن اصفهان

وقت اضافه اول: ۲۲ - ۲۰ ذوب‌آهن اصفهان

ارسلان کاظمی ستاره ملی‌پوش و نام آشنای ذوب‌آهن اصفهان، در این دیدار کولاک کرد و با کسب ۲۵ امتیاز، ۲۲ ریباند و ۴ امتیاز، ضمن ثبت دبل دبلی دیگر در این فصل، با تاثیرگذاری ۴۴ ستاره زمین شد.

سجاد مشایخی دیگر ستاره ذوب‌آهن نیز در این دیدار درخشید و با ثبت ۲۸ امتیاز و ۹ پاس‌ گل، تاثیرگذاری ۲۱ را در ترکیب تیم خود داشت.

برای تیم نظم آوران سیرجان نیز «نیکولا دراگوویچ» عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و با کسب ۲۷ امتیاز و ۱۶ ریباند، ضمن ثبت دبل دبل در این دیدار، با تاثیرگذاری ۳۴ ستاره تیمش شد.

دیگر ستاره‌های نظم‌آوران در این بازی «آنتون‌ پونکراشوو» و محمد شهریان بودند که به ترتیب ۱۹ و ۲۰ امتیاز را به دست آوردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج