جاباما
۱۱۶۷۰۲۶
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

مژده لواسانی: نباید کتاب و مطالعه رنگ ببازند

مجری مطرح رسانه ملی گفت: نباید در کشورمان با دیرینه کهن فرهنگی و تمدنی کتاب و کتابخوانی رنگ باخته و جای آن را بازی‌ها و سرگرمی‌های فضای مجازی پر کند.

مهر: مجری مطرح رسانه ملی گفت: نباید در کشورمان با دیرینه کهن فرهنگی و تمدنی کتاب و کتابخوانی رنگ باخته و جای آن را بازی‌ها و سرگرمی‌های فضای مجازی پر کند.

مژده لواسانی در حاشیه افتتاح نهمین شعبه کتاب شهر ایران در اردبیل، اظهار کرد: زمانی که شنیدم در اردبیل قرار است چنین مجموعه فرهنگی با محوریت کتاب راه‌اندازی شود علاقمند به حضور در شهر اردبیل شدم و این اولین سفر بنده به اردبیل است.

مژده لواسانی: نباید کتاب و مطالعه رنگ ببازند

وی تصریح کرد: هر چند زبان آذری بلد نیستم اما خوشحالم که مردم خونگرم اردبیل را که برجستگی خاص در حوزه فرهنگ، تمدن و تاریخ کهن دارند، در قالب این فضای فرهنگی و کتاب شهر در کنار هم می‌بینم و از حس خوب آنها امید و نشاط می‌گیرم.

مجری مطرح رادیو و تلویزیون گفت: بعد از دو سال شرایط کرونایی امروز در اردبیل برای اولین بار در جشن امضای کتاب به صورت حضوری حاضر شدم تا در کنار علاقمندان به کتاب و کتابخوانی بتوانیم شرایط مطلوبی را در توجه به این امر مهم و اساسی داشته باشیم.

لواسانی افزود: همه مردم ایران به ویژه اهالی با اصالت اردبیل در شکل‌گیری فرهنگ و غنای ادبی در این سرزمین نقش‌آفرین بودند و راه‌اندازی شعبه‌ای از کتاب شهر ایران در اردبیل می‌تواند جوانان و نوجوانان را بیشتر علاقمند به این حوزه کند.

وی نمونه استعداد ناب این شهر را در عرصه هنر و فرهنگ پارسا خائف هنرمند مطرح کشور در عرصه موسیقی معرفی کرد و ادامه داد: بنده از ۱۲ سالگی با سرودن شعر سپید پا به عرصه شاعری گذاشتم و بعد از چاپ اولین شعرم در روزنامه همشهری ویژه نوجوان علاقمند به این کار شده و به نوعی اولین جرقه شاعرانگی زندگی بنده در ۱۲ سالگی زده شد.

مجری توانمند صدا و سیما در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در سال ۹۵ با همراهی اساتید موفق شدم اولین مجموعه شعر سپید را انتشار دهم که در فصل‌های مختلف این کتاب با استقبال خوب علاقمندان روبه‌رو شد.

لواسانی اضافه کرد: اولین مجموعه شعر بنده «همین شد به ۴۰ سالگی‌ات رسیدم» با استقبال خوب مردم روبه‌رو شد و امروز افتخار می‌کنم که در کنار مردم اردبیل جشن امضای حضوری این مجموعه آثار را برگزار کرده و در خدمت علاقمندان هستم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج