۱۱۶۷۴۴۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ادعای جنجالی ترامپ علیه الک بالدوین

دونالد ترامپ بدون ارائه هیچ گونه مدرک محکمی مدعی شده که الک بالدوین، بازیگر و تهیه کننده سینما، عمدا به دو همکارش را سر صحنه فیلمبرداری مورد اصابت گلوله قرار داده است، این در حالی است که حادثه مذکور یک کشته و یک زخمی برجای گذاشت.

انتخاب: دونالد ترامپ بدون ارائه هیچ گونه مدرک محکمی مدعی شده که الک بالدوین، بازیگر و تهیه کننده سینما، عمدا به دو همکارش را سر صحنه فیلمبرداری مورد اصابت گلوله قرار داده است، این در حالی است که حادثه مذکور یک کشته و یک زخمی برجای گذاشت.

به نقل از ایندیپندنت، ترامپ گفت که فکر می‌کند الک بالدوین که در دوران انتخابات ایالات متحده، در برنامه کمدی شنبه شب از ترامپ تقلید می‌کرد، عمداً به اعضای فیلم خود شلیک کرده است.

آقای ترامپ در یک مصاحبه رادیویی گفت: «او مرد مشکل داری است. چیزی در شخصیت او وجود دارد. من سال‌ها او را تماشا کرده ام. او با خبرنگاران درگیر می‌شود. ببین من از خبرنگاران خوشم نمیاد من برخی را دوست دارم، برخی عالی هستند، برخی با استعداد هستند، اما با آن‌ها وارد دعوا‌های شدید نمی‌شوم. منظورم این است که هر کاری که او انجام می‌دهد، نشان می‌دهد که یک مرد بی ثبات و دمدمی مزاج است.»

ترامپ افزود که در چنین شرایطی اسلحه را به سمت کسی نشانه نمی‌رفت. ترامپ گفت: "اگر تفنگی به من می‌دادند، هرگز آن را به سمت کسی نشانه نمی‌رفتم و با آن شلیک نمی‌کردم. من به چک کردن اسلحه اهمیتی نمی‌دهم، می‌دانی، می‌توانی از هر طرف به [آن]نگاه کنی... بالدوین اسلحه را گرفت و به سمت یک فیلمبردار گرفت، ماشه را کشید و او (فیلمبردار) مرد. عجیب است. "

مقامات در حال بررسی چگونگی ورود گلوله جنگی به تفنگ بودند، اما ترامپ معتقد است، ممکن است خود بالدوین آن را پر کرده باشد.

ادعای جنجالی ترامپ علیه الک بالدوین

ترامپ گفت: "شاید او اسلحه را پر کرده است. چیزی عجیب در او وجود دارد، او یک مرد بیمار است. "

رئیس جمهور سابق آمریکا گفت:"الک بالدوین در تقلید از من وحشتناک بود. من فکر می‌کردم او واقعاً وحشتناک است و اتفاقاً، اگر فکر می‌کردم او خوب است و سیاست او را دوست نداشتم، می‌گفتم او خوب است. اما او وحشتناک بود، در واقع او را نمی‌شناسم، اما در طول سال‌ها او را تماشا کرده‌ام، زیرا او این کار را در برنامه شنبه شب زنده انجام داد. "

رئیس جمهور سابق آمریکا، در اغلب موارد، ثبات ذهنی منتقدان یا مخالفان سیاسی خود را زیر سوال برده است. او در دیدار با وزیر خارجه روسیه در کاخ سفید، جیمز کومی، رئیس سابق اف‌بی‌آی را «یک دیوانه واقعی» خواند و از سناتور برنی سندرز به عنوان "برنی دیوانه" یاد کرد و او را "بی‌عقل" خواند؛ و از کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی نیز، به عنوان «یک دیوانه واقعی» یاد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج