۱۱۶۷۵۷۱
۵۱۰۷
۵۱۰۷
پ

مرکز تخصصی فیبروز ابرو کجاست؟

فیبروز ابرو یکی از بهترین روش‌ها برای پر کردن جای خالی ابروهاست. پیش از اقدام برای پیدا کردن بهترین مرکز تخصصی فیبروز ابرو لازم است نکاتی را درباره این روش بدانید.

برترین‌ها: اگر ابرو‌های پر ندارید، ممکن است ابرو‌های خود را با مداد ابرو پر کنید یا از پودر استفاده کنید تا ظاهری پهن و طبیعی داشته باشید. این‌ها تنها راه حل‌ها برای ابرو‌های پرتر نیستند، همچنین فیبروز ابرو، یک روش زیبایی نیمه دائمی است. در این‌جا آن‌چه باید در مورد ریز سایه زدن بدانید، از جمله نحوه عملکرد و هزینه آن خواهید دانست.

مرکز تخصصی فیبروز ابرو کجاست؟

تفاوت میکرو سایه و میکروبلیدینگ چیست؟

میکرو سایه گاهی با میکروبلیدینگ اشتباه گرفته می‌شود، اگرچه هر دو روش می‌توانند ابرو‌های شما را پرتر نشان دهند، اما روش‌های متفاوت دیگری وجود دارند. میکروشیدینگ از نقاط رنگدانه مانند سنجاق برای رسیدن به ظاهر ابرو پودر شده استفاده می‌کند. میکروبلیدینگ از سوزن پره برای اعمال رنگدانه در زیر پوست استفاده می‌کند. تکنسین با ایجاد ضرباتی شبیه مو که شبیه مو‌های طبیعی ابرو است، ابرو‌های شما را پر می‌کند.

فیبروز ابرو چیست؟

فیبروز ابرو روشی است که ادعا می‌کند ظاهر ابرو‌های شما را بهبود می‌بخشد، گاهی اوقات "لمس پر" یا "سکته مغزی کوچک" نیز نامیده می‌شود. فیبروز ابرو توسط یک تکنسین آموزش دیده انجام می‌شود. بسته به وضعیتی که در آن کار می‌کنند، ممکن است مجوز خاصی برای انجام این روش داشته باشند یا نداشته باشند.

این فرد با استفاده از یک ابزار مخصوص ابرو‌های شما را با دقت ترسیم می‌کند، این روش شامل صد‌ها ضربه کوچک است که بافتی شبیه مو‌های ابرو شما ایجاد می‌کند، نتایج فیبروز ابرو می‌تواند ۱۲-۱۸ ماه طول بکشد، که بخش مهمی از جذابیت آن است. در روش فیبروز ابرو پوست ناحیه ابرو بریده و رنگدانه را درون برش‌ها قرار می‌دهند. اگر قصد انجام آن را دارید، چندین نکته باید در مورد نگهداری و مراقبت‌های بعدی بدانید. چرا که پوست شما بعداً حساس خواهد شد و شما باید تا ۱۰ روز پس از قرار ملاقات از دست زدن به محل یا مرطوب کردن آن خودداری کنید.

مرکز تخصصی فیبروز ابرو کجاست؟

مراقبت‌های بعد از فیبروز ابرو

در این‌جا چند نکته برای ابرو‌های شما بعد از جلسه آمده است:

  • در هفته اول پس از درمان، ابرو‌های خود را به آرامی با یک پارچه مرطوب تمیز کنید. اجازه دهید ابرو‌ها در هوا خشک شوند و سپس کرم مرطوب کننده ارائه شده توسط تکنسین آرایش خود را بمالید.
  • چند روز اول بعد از جلسه روی صورت نخوابید.
  • از آرایش چشم، ورزش، سونا و حمام در هفته اول خودداری کنید تا ابرو‌های خود را خشک نگه دارید.
  • قرار گرفتن در معرض آفتاب را محدود کنید.
  • ابرو‌های خود را خراشیده نکنید.

آیا عوارض جانبی یا اقدامات احتیاطی وجود دارد که باید از آن‌ها آگاه باشید؟

فیبروز ابرو به طور کلی بی خطر است، اما ممکن است عوارضی رخ دهد. در این روش جوهر روی لایه فوقانی پوست کاشته می‌شود. اگر سوزن از این لایه پوست فراتر رود، احتمال آسیب وجود دارد. همچنین ممکن است پس از جلسه علائم سوزش پوست را مشاهده کنید، مانند:

  • خارش
  • ورم
  • سرخی

همچنین خطر واکنش به کرم بی حس کننده یا جوهر تاتو و خطر عفونت از عوامل بیماری زای منتقله از طریق خون وجود دارد. در صورت بروز علائم عفونت پوستی به پزشک مراجعه کنید که شامل موارد زیر است:

  • افزایش درد
  • ورم
  • تاول زدن

مرکز تخصصی فیبروز ابرو کجاست؟

عوارض بالقوه فیبروز ابرو

طبیعی است که در طول جلسه کمی درد و ناراحتی داشته باشید، و ممکن است بعداً احساس سوزش خفیف کنید. پس از خروج از مرکز تخصصی فیبروز ابرو، داشتن درد شدید در ناحیه آسیب دیده طبیعی نیست. باید به دقت به ناحیه فیبروز ابرو توجه کنید تا ببینید پف کرده یا برجسته شده یا نه. هر نشانه‌ای از ترشحات زرد رنگ یا قرمزی بیش از حد می‌تواند نشانه‌ای از شروع عفونت باشد.

اگر ناحیه متورم شد، بعد از دوهفته به پوسته‌پوسته شدن ادامه داد یا شروع به نشت چرک کرد، باید فوراً به پزشک مراجعه کنید. عفونت در ناحیه ابرو به‌خصوص اگر به جریان خون شما برسد نگران‌کننده است، زیرا این ناحیه بسیار نزدیک به چشم و مغز شما است. در صورت ابتلا به عفونت ناشی از فیبروز ابرو، به درمان فوری با آنتی‌بیوتیک نیاز خواهید داشت. افرادی که باردار هستند، مستعد ابتلا به کلوئید هستند یا پیوند عضو داشته‌اند، باید به‌طورکلی از فیبروز ابرو اجتناب کنند. همچنین اگر کبد آسیب‌دیده یا بیماری ویروسی مانند هپاتیت دارید، باید مراقب باشید. مهمترین کاری که می‌توانید برای جلوگیری از عفونت فیبروز ابرو انجام دهید این است که بهترین مرکز تخصصی فیبروز ابرو را پیدا کنید.

مرکز تخصصی فیبروز ابرو کجاست؟

بهترین مرکز تخصصی فیبروز ابرو کجاست؟

به هنگام مراجعه به مرکز تخصصی فیبروز ابرو، باید از متخصصین مجوز بگیرید و مجوز را مشاهده کنید. اگر مجوز ندارند، درخواست کنید تا مجوز شغلی یا بازرسی آن‌ها را از اداره بهداشت ببینید، وجود هر یک از این‌ها باعث می‌شود که آن‌ها به احتمال زیاد یک ارائه دهنده قانونی باشند. ابزار مورد استفاده برای روش فیبروز ابرو باید همیشه یک ابزار یکبار مصرف باشد. در حالی که فیبروز ابرو به طور کلی به اندازه سایر اشکال خالکوبی ایمن در نظر گرفته می‌شود، تحقیقات پزشکی یا مطالعات بالینی کمی برای تأیید این موضوع وجود دارد به طور کلی با کمی تحقیق می‌توانید مراکز خوبی را در شهر خود برای فیبروز ابرو پیدا کنید و خدمات خود را به آن‌ها بسپارید.

از آن‌جایی که این یک روش کم تهاجمی است، یک تکنسین زیبایی معتبر را انتخاب کنید که اقدامات لازم را برای کاهش انتشار پاتوژن‌های منتقله از خون انجام دهد. توصیه‌هایی از دوستان و خانواده دریافت کنید و نظرات را در وب سایت‌های معتبر بخوانید. همچنین، بخواهید نمونه کار‌های تکنسین را ببینید تا بیشتر با کار او آشنا شوید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج