۱۱۶۷۹۳۲
۵۷۳۸
۵۷۳۸
پ

عمل پیکرتراشی بدن و هزینه آن

یکی از بهترین روش‌ها برای لاغری، عمل پیکرتراشی بدن است. طی این روش چربی‌های اضافی بدن با روشی خاص از بدن خارج می‌شوند. البته می‌تواند عوارضی نیز داشته باشد.

برترین‌ها: امروزه عرصه‌ی زیبایی بسیار رونق گرفته است، طوری که تناسب اندام و زیبایی ظاهری از اهمیت مهمی برخوردار شده است. هدف بسیاری از افراد رسیدن به اندام خوش فرم و متناسب می‌باشد، زیرا هرچقدر بدن فرد متناسب‌تر باشد، اعتماد به نفس وی افزایش یافته و احساس بهتری نسبت به خود پیدا می‌کند.

عمل پیکرتراشی بدن و هزینه آن

همانطور که می‌دانید اندام متناسب در شیک پوشی تاثیر بسزایی دارد، زیرا شخص می‌تواند لباس‌های متناسب تری را در استایل خود به کار ببرد و با پوشیدن لباس‌های دلخواه و مورد پسند، روحیه‌ی خود را افزایش دهد. در عصر جدید اکثر مردم به علت عدم ورزش و تغذیه‌ی نامناسب، به چاقی دچار می‌شوند که با گذشت زمان علاوه بر از بین رفتن تناسب اندام به انواع بیماری نیز مبتلا می‌شوند. عمل پیکرتراشی بدن روش نوینی به شمار می‌آید که فرد به کمک آن چربی‌های اضافه خود را از بین می‌برد و تناسب اندام خود را دوباره به دست می‌آورد.

اگر قصد دارید این عمل پیکرتراشی بدن را انجام دهید به شما توصیه می‌کنیم این مطلب را مطالعه کنید و با این جراحی به طور کامل آشنا شوید.

عمل پیکرتراشی بدن چیست؟

اینکه اکثر افراد به دنبال تناسب اندام و زیبایی هستند امری غیر قابل انکار است، زیرا انسان به طور ذاتی به سمت زیبایی کشیده می‌شود و از آن لذت میبرد. این عمل روش نوینی است که در تناسب اندام تاثیر بسزایی دارد، به طوری که جراح به کمک این روش چربی‌های اضافی بدن را حذف کرده و نواحی مختلف بدن را لاغر می‌کند تا بیمار اندام ایده آل خود را به دست بیاورد.

هدف اصلی این جراحی کاهش سایز و رسیدن به اندام متناسب است، بنابراین اگر از ورزش‌های سخت و رژیم‌های غذایی نتیجه‌ی دلخواه خود را به دست نیاورید، عمل پیکرتراشی بدن را به شما پیشنهاد می‌کنیم، زیرا این عمل، جراحی موفقی به شمار می‌آید و به صورت سرپایی انجام شده و به بیهوشی نیاز ندارد. همچنین کاهش سایز با این روش ماندگار بوده و برای مدت زمان طولانی، بدن تناسب خود را حفظ می‌کند. لازم به ذکر است این روش تنها چربی‌های موضعی را حذف می‌کند و هیچ گونه آسیبی به بافت ها، عروق و اعضای بدن وارد نمی‌کند.

روش انجام عمل پیکرتراشی بدن

در این جراحی، پزشک ابتدا قسمت‌هایی از بدن را مشخص می‌کند، سپس به وسیله‌ی دیامتر ۲ تا ۵ میلیمتری در قسمت‌های مشخص شده شکاف ایجاد می‌کند، سپس دستگاه را از طریق شکاف به بافت‌های چربی وارد کرده و به کمک موج‌های ماورا بنفش بافت‌های چربی را نابود می‌کند.

در نظر داشته باشید جراح، محلولی به منظور بی حسی و جلوگیری از خونریزی آماده کرده و به بدن بیمار تزریق می‌کند، در مرحله‌ی آخر این محلول به همراه چربی از شکاف‌های بدن خارج شده و جراحی با موفقیت انجام می‌شود.

مزایای عمل پیکرتراشی بدن

برخی از اصلی‌ترین مزایای عمل پیکرتراشی بدن به شرح زیر می‌باشد:

  • در این نوع جراحی، چربی‌های زیر پوست بدن برآمدگی پیدا نکرده و یکدست می‌شود.
  • روز‌های استفاده از بادی شیپر در مقایسه با سایر عمل‌ها کمتر می‌باشد و نهایتا تا دو هفته زمان می‌برد. در این عمل، جمع کردن و شکل دادن به پوست از اهمیت مهمی برخوردار می‌باشد.
  • از بی حسی موضعی استفاده می‌شود و به بیهوشی کامل نیازمند نمی‌باشد. این عمل در مقایسه با سایر عمل ها، ورم و ترشح کمتری را شامل می‌شود. احتمال بروز عفونت بسیار ضعیف می‌باشد. بیمار پس از جراحی بستری نشده و به سرعت مرخص می‌شود به همین دلیل هزینه‌ی کلینیک یا بیمارستان کاهش می‌یابد.
  • در مقایسه با سایر جراحی ها، خستگی و جراحت کمتری را شامل می‌شود و به مراتب کاهش سایز ماندگار تری را به ارمغان می‌آورد.

عمل پیکرتراشی بدن و هزینه آن

معایب عمل پیکرتراشی بدن

عمل پیکرتراشی بدن می‌تواند معایبی نیز داشته باشد. برخی از معایب این جراحی لاغری به شرح زیر می‌باشد:

  • جراح باید زمان زیادی را برای معالجه صرف کند، زیرا دستگاه بر اساس لرزش انجام می‌شود، بنابراین امکان دارد پزشک خسته شده و مرتکب اشتباه شود.
  • عملکرد دستگاه عمل بر مبنای لرزش (ویبریشن) است، بنابراین اگر شدت لرزش زیاد باشد ممکن است به پزشک و بیمار آسیب وارد شود.
  • ممکن است برای کلیه یا قلب مشکلاتی را به همراه داشته باشد.
  • احتمال دارد پوست به کشیدگی دچار شده و سوخته شود.
  • دمای بدن بالا می‌رود.
  • بیمار به حالت تهوع و التهاب دچار می‌شود.
  • بیمار سرگیجه گرفته و ضعف را احساس می‌کند.

کدام قسمت‌های بدن را می‌توان عمل پیکرتراشی کرد؟

قسمت‌های شکم، کمر، باسن، ران، قفسه‌ی سینه، داخل زانو، لگن، پهلو ها، بازوها، خط گردن و قسمت پایین چانه را می‌توان جراحی کرد.

نکات مهم قبل از عمل پیکرتراشی بدن

پیش از اقدام برای انجام عمل پیکرتراشی بدن، لازم است نکاتی را در رابطه با این عمل جراحی بدانید. برخی از این نکات عبارتند از:

  • اطلاعات لازم را در خصوص این جراحی به دست آورید و درباره‌ی جراح تحقیقات کافی را انجام دهید.
  • به یک کلینیک مورد تایید و دارای مجوز مراجعه کنید.
  • اگر داروی خاصی استفاده می‌کنید به پزشک مربوط اطلاع دهید.

عمل پیکرتراشی بدن و هزینه آن

عوارض جانبی عمل پیکرتراشی بدن

کاهش وزن در این روش، نسبت به سایر عمل‌ها ساده‌تر می‌باشد، اما این عمل همچنان عمل تهاجمی محسوب می‌شود پس ممکن است عوارض جانبی خاصی را در پی داشته باشد. عوارض جانبی ممکن به شرح زیر می‌باشد:

  • کبودی شدید: عموما تا چند هفته بر روی پوست آشکار باقی می‌مانند.
  • التهاب: احتمال دارد التهاب و ورم ناشی از این جراحی تا ۶ ماه نیز به طول انجامد.
  • ترومبوفلبیت: سبب می‌شود لخته‌ی خون در رگ تشکیل شود و التهاب را با وجود بیاورد.
  • برآمدگی پوست: اگر پرست از قابلیت کشسانی ضعیفی برخوردار باشد یا اگر زخم به صورت غیر طبیعی بهبود پیدا کند، احتمال دارد پوست به صورت موج دار شکل گرفته و به برآمدگی دچار شود.
  • بی حس شدن: ناحیه‌ای که جراحی در آن انجام می‌شود برای مدتی بی حس می‌شود، البته جای نگرانی نیست، زیرا این بی حسی معمولا موقت است.
  • عفونت: امکان بروز عفونت در عمل بسیار کم می‌باشد، اما در صورت بروز با جراحی رفع می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج