۱۱۶۸۰۲۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

علیرضا بیرانوند ۵۰تایی می‌شود؟

علیرضا بیرانوند این شانس را دارد به ۵۰ بازی ملی برسد

طرفداری: تیم ملی فوتبال کشورمان در ۲ بازی آتی خود در مسابقات مقدماتی جام جهانی به مصاف لبنان و سوریه خواهد رفت، اگر علیرضا بیرانوند در هر ۲ بازی برای تیم ملی بازی کند، آمارش در بازیهای ملی به ۵۰ بازی خواهد رسید.

علیرضا بیرانوند ۲۸ ساله در ۴۸ دیداری که برای تیم ملی انجام داده است، ۲۹ بار دروازه تیم ملی را بسته نگه داشته و آمارش در تعداد گل خورده هم جالب است، او ۲۴ گل در این بازیها دریافت کرده که میانگین ۰.۵ گل در هر بازی را نشان می دهد.

بیرانوند این فرصت را دارد که به خانواده ۵۰ تایی های فوتبال ملی کشورمان برسد؛ در تاریخ فوتبال ایران هر بازیکنی که از مرز ۵۰ بازی ملی گذشته آماری گرانقدر در فوتبال ملی برای خودش به ثبت رسانده است.

بیرانوند می تواند باز هم آمارش را توسعه دهد، اگر او در این ۲ بازی گل نخورد تعداد بازیهایی که کلین شیت کرده از مرز ۲۹ بازی گذشته و به مرز ۳۱ می رسد که میانگین شایسته ای در درصد کلین شیت هایش نشان می دهد ضمن این که او در بازیهای ملی ۲۴ گل خورده و اگر در ۲ بازی اخیر هم گلی دریافت نکند میانگین دریافت گلهای خورده او از مرز نیم گل هم کمتر خواهد شد.

بیرانوند از قبل مسابقات فوتبال جام ملتهای ۲۰۱۵ آسیا در استرالیا ملی پوش شد و تا امروز در ۴۸ بازی برای تیم ملی فوتبال به میدان رفته است، او در میان دروازه بان های تیم ملی در جام جهانی فوتبال بهترین و ارزنده ترین نتیجه را داشته و در ۳ بازی برابر مراکش، پرتغال و اسپانیا تنها ۲ گل دریافت کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج