۱۱۶۸۱۳۸
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

کار استقلال و مجیدی دشوار‌تر از قبل شد

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: با نتایجی که در چهار هفته ابتدایی لیگ رقم خورد انتظار از آبی پوشان بالا رفت و به همین دلیل کار آن‌ها دشوارتر شد.

خبرگزاری مهر: با پشت سر گذاشته شدن ۴ هفته ابتدایی از رقابتهای لیگ برتر و تعطیلات دو هفته‌ای این مسابقات، تیم استقلال با کسب ۱۰ امتیاز در صدر جدول رقابت‌ها قرار گرفت تا بالاتر از سپاهان و سایر رقبا قرار گیرد.

افشین حاجی پور پیشکسوت استقلالدر گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در مجموع این چهار هفته آنچه بیش از همه قابل توجه بود، افت نسبتاً کیفی سطح این رقابت‌ها بود و به جز موارد معدود، فوتبال‌های خوبی را شاهد نبودیم که این مایه تاسف است. امیدوارم بعد از دو هفته تنفس که به این مسابقات داده شد، از هفته پنجم به بعد شاهد فوتبال‌های بهتری باشیم.

پیشکسوت آبی پوشان خاطر نشان ساخت: استقلال یکی از تیم‌هایی بود که فوتبال قابل قبول تری نسبت به خیلی تیم‌های دیگر ارائه داد و برتری محسوسی نسبت به سایرین داشت که مزد این برتری محسوس را هم در میدان گرفت و امروز در صدر جدول قرار دارد. به جز آبی پوشان تهران، سپاهان و گل گهر سیرجان هم از تیم‌هایی هستند که فوتبال نسبت خوبی ارائه می‌دهند.

مدافع پیشین آبی‌ها تصریح کرد: حالا که استقلالی‌ها در این چهار هفته نتایج خوبی گرفته و در صدر جدول قرار دارند، حساسیت روی این تیم بالا رفته و این کار آنها را دشوار می‌کند. حالا مجموعه استقلال باید قادر به حفظ صدرنشینی خود باشند که قطعاً این دشوار تر از به دست آوردن آن است. همچنین این نتایج تا حدود زیادی انتظار را از فرهاد مجیدی بالا برده و سرمربی آبی پوشان باید بتواند پاسخگوی انتظارات بالای هواداران باشد.

حاجی پور استقلال را تیم کاملی دانست و در خصوص نقطه ضعف این تیم بیان داشت: انصافاً مجموعه بازیکنان خوبی در این تیم گرد هم جمع شده‌اند و در همه خطوط و پست‌ها بازیکنان خوبی در این تیم حضور دارند. از نظر من تنها نقطه ضعف استقلال فقدان یک هافبک طراح باتجربه است.

وی افزود: البته بازیکنانی مثل رضا آذری و امیرحسین حسین زاده در این تیم حضور دارند که بازی‌سازهای خوبی هستند. اما شاید بهتر بود بازیکنانی که در این پست حضور دارند از تجربه بیشتری برخوردار بودند.

کارشناس فوتبال نقطه برتری استقلال را هم در ساختار دفاعی این تیم دانست و در این خصوص تصریح کرد: تاکید من رشد و بلوغ استقلال در ساختار دفاعی است نه خط دفاعی به صورت تنها. همین ساختار دفاعی خوب است که باعث شده آنها نه تنها سخت و کم گل بخورند، بلکه خیلی کم به تیم‌های مقابل موقعیت گل می‌دهند و این کار را برای تیم‌های مقابل دشوار می‌کند.

پیشکسوت استقلال گفت: نتایجی که در ۴ هفته ابتدایی برای آبی پوشان رقم خورد شخصیت تیمی آنها را بالا برد و باعث بالا رفتن اعتماد به نفس بازیکنان و اعضای کادر فنی می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احمد

      فوتبال که باچندهفته بازی تموم نمیشه وجام قهرمانی رابالای سرنمیبرن. به قول معروف شب درازاست وقلندربیدار

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج